2012年媽媽會

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5196


1#
發表於 12-6-12 14:31 |只看該作者
如題




男爵府

積分: 9075

美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第一回


2#
發表於 12-6-12 15:07 |只看該作者
生完睇下揾唔揾到工, 揾到就休息完即刻出返嚟做嘢 (生之前會請定姐姐先), 揾唔到就自己湊返
p.s. 因爲我contract會12月尾到期, 我12月中生, 咁老細一定唔會同個放緊產假的人renew contract, 所以被迫停工


男爵府

積分: 5196


3#
發表於 12-6-12 15:47 |只看該作者

引用:生完睇下揾唔揾到工,+揾到就休息完即刻出返

原帖由 piggymonkey 於 12-06-12 發表
生完睇下揾唔揾到工, 揾到就休息完即刻出返嚟做嘢 (生之前會請定姐姐先), 揾唔到就自己湊返
p.s. 因爲我con ...
即係都係做文職??你做了呢份工幾耐呀?
其他12月媽媽,都係做文職多??




大宅

積分: 2346


4#
發表於 12-6-12 16:02 |只看該作者
喺老人院幫99手睇場...
生完姐姐湊呀...姐姐要1個湊3個...呵~


水晶宮

積分: 50660


5#
發表於 12-6-12 16:09 |只看該作者

回覆:媽媽們,你們做咩職業嫁?生完諗住會邊個湊呢??

做PT幫朋友手睇鋪,應該會自己湊一排,搵到岩心水既工就做返野




男爵府

積分: 9075

美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第一回


6#
發表於 12-6-12 16:10 |只看該作者
回覆 pomuimui 的帖子

文職呀, 係銀行做programmer, 做咗2年幾, 每半年續一次contract
今個contract到6月尾(仲未renew), 而我都未通知公司我有咗
如果renew後, 下個contract到12月尾, 到時12月中生完, 放2 week 產假之後就應該無得撈囉
勞工法例係唔可以炒大肚婆, 但無話要同你renew嘛,
所以自己應該會抖兩個月到, 等身體recover咗就再揾工
我都擔心到時揾唔返, 但姐姐又要請住先喎, 萬一一有工, 就要姐姐接手湊B


男爵府

積分: 5299

好媽媽勳章


7#
發表於 12-6-12 16:18 |只看該作者
做埋今個月轉FT mom了!
大囡勁naughty唔想交俾工人湊縱壞.......


別墅

積分: 824


8#
發表於 12-6-12 16:22 |只看該作者
做文職, 請姐姐湊bb, 但有點担心


珍珠宮

積分: 48385

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


9#
發表於 12-6-12 16:35 |只看該作者
我做 marketing, 而家準備請印印姐姐湊bb, 好彩我同媽咪住隔離座, 佢會得閒過黎幫手睇頭睇尾..


複式洋房

積分: 101


10#
發表於 12-6-12 17:26 |只看該作者
文職,生完自己湊啦!請姐姐唔放心.


男爵府

積分: 5196


11#
發表於 12-6-12 18:08 |只看該作者

引用:喺老人院幫99手睇場...生完姐姐湊呀...姐姐

原帖由 zachu 於 12-06-12 發表
喺老人院幫99手睇場...
生完姐姐湊呀...姐姐要1個湊3個...呵~
一個姐姐湊3個?你放心嫁啦?姐姐會唔do嘛?




男爵府

積分: 5196


12#
發表於 12-6-12 18:10 |只看該作者

引用:回覆+pomuimui+的帖子 文職呀,+係銀行做pr

原帖由 piggymonkey 於 12-06-12 發表
回覆 pomuimui 的帖子

文職呀, 係銀行做programmer, 做咗2年幾, 每半年續一次contract
哈哈,我都未通知公司呀
點解唔索性自己湊一排先揾工人?




男爵府

積分: 5196


13#
發表於 12-6-12 18:11 |只看該作者

引用:做埋今個月轉FT+mom了!大囡勁naughty唔想交

原帖由 gurgur 於 12-06-12 發表
做埋今個月轉FT mom了!
大囡勁naughty唔想交俾工人湊縱壞.......
如果經濟許可,我好贊成自己湊




男爵府

積分: 5196


14#
發表於 12-6-12 18:11 |只看該作者

引用:文職,生完自己湊啦!請姐姐唔放心.

原帖由 SANSAN805 於 12-06-12 發表
文職,生完自己湊啦!請姐姐唔放心.





別墅

積分: 913


15#
發表於 12-6-12 18:29 |只看該作者

回覆:媽媽們,你們做咩職業嫁?生完諗住會邊個湊呢??

秘書,父親




珍珠宮

積分: 43543

好媽媽勳章


16#
發表於 12-6-12 19:01 |只看該作者
文職, 大女係EE湊, 細B打算遲D請多個賓賓湊, 但我會KEEP住EE, 大女俾賓睇住, 細B俾EE湊, 因我都唔太放心交俾外傭...


複式洋房

積分: 327


17#
發表於 12-6-12 21:07 |只看該作者

回覆:媽媽們,你們做咩職業嫁?生完諗住會邊個湊呢??

11月轉職做全職媽媽




大宅

積分: 2181


18#
發表於 12-6-12 21:16 |只看該作者
文職,應該 99 添,
煩緊係佢來我屋企定係 BB 住在佢屋企,
雖然我地住得近,但我想 BB 住在我身邊呀...


男爵府

積分: 9075

美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第一回


19#
發表於 12-6-12 21:55 |只看該作者
回覆 pomuimui 的帖子

我都想自己湊一排先, 但係岩岩買咗樓又要供, 如果得老公一個賺錢, 頂唔順囉, 佢已經要全供養佢老豆阿媽, 如果我唔做嘢, 再加埋bb, 佢一個點養5個呀(包括佢自己)


翡翠宮

積分: 86659

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


20#
發表於 12-6-12 23:58 |只看該作者
Office,因為係第二胎,打算辭工自己湊

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo