婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2920


1#
發表於 12-6-26 15:18 |只看該作者
2011年9月停避孕針,9月開始到現在都冇MM中醫都看了兩個月,日日飲苦茶都冇用




別墅

積分: 518


2#
發表於 12-7-3 16:17 |只看該作者
Fokangel 發表於 12-6-26 15:18
2011年9月停避孕針,9月開始到現在都冇MM中醫都看了兩個月,日日飲苦茶都冇用:pit ...

到而加都無??? 有無睇過西e呀???如果唔系有咗,,,打支針或食葯催佢嚟啦...


大宅

積分: 1686


3#
發表於 12-7-3 16:32 |只看該作者

回覆:有又煩冇又煩!!!

應該西醫詳細檢查喎




複式洋房

積分: 305


4#
發表於 12-7-3 16:52 |只看該作者
醫學上屬繼發性閉經, 應該檢查清楚到底是哪部份問題, 中醫治療亦要先了解患者到底是盆腔器官問題還是功能性閉經, 監測排卵反應, 才可對證下藥, 不然會影響效果.

香港註冊中醫師


大宅

積分: 2920


5#
發表於 12-7-4 02:49 |只看該作者

回覆:anson*baby 的帖子

早幾年都試過這樣,看e生啦佢叫我打通經針,打完是來了,但全身出疹,今次不敢再打!




大宅

積分: 2920


6#
發表於 12-7-4 02:52 |只看該作者

引用:應該西醫詳細檢查喎 +

原帖由 creative28 於 12-07-03 發表
應該西醫詳細檢查喎
已入院檢查了,但西E話報告冇問題!




大宅

積分: 2920


7#
發表於 12-7-4 02:53 |只看該作者

引用:醫學上屬繼發性閉經,+應該檢查清楚到底是哪

原帖由 cmedjohnny 於 12-07-03 發表
醫學上屬繼發性閉經, 應該檢查清楚到底是哪部份問題, 中醫治療亦要先了解患者到底是盆腔器官問題還是功能性 ...





大宅

積分: 2920


8#
發表於 12-7-4 03:03 |只看該作者

引用:醫學上屬繼發性閉經,+應該檢查清楚到底是哪

原帖由 cmedjohnny 於 12-07-03 發表
醫學上屬繼發性閉經, 應該檢查清楚到底是哪部份問題, 中醫治療亦要先了解患者到底是盆腔器官問題還是功能性 ...
排卵已監測中,中E話可能避孕針影響(荷薾夢),又話血氣唔通咁,但已食了兩個幾月中薬了,姨媽都未來搵我




複式洋房

積分: 305


9#
發表於 12-7-4 09:07 |只看該作者
本帖最後由 cmedjohnny 於 12-7-4 09:08 編輯

不清楚妳服過甚麼中藥, 但是如果試過長期靠西藥控制內分泌, 有機會因依賴藥物影響卵巢功能低下, 卵巢不能自行製造激素促進排卵, 嚴重時或者會抑制腦下垂體分泌。如確認為卵巢功能低下, 驗血FSH及LH無問題(腦下垂體正常), 中醫多從補腎促排入手, 配合兼證採取理氣 / 健脾等辦法處理, 不只是"氣血不通"的問題.
香港註冊中醫師


大宅

積分: 1520


10#
發表於 12-7-5 11:06 |只看該作者
如果唔系有咗,,又唔應該咁早更年期,,,仲有咩原因會唔來m呢???


大宅

積分: 2920


11#
發表於 12-7-7 16:22 |只看該作者

引用:+本帖最後由+cmedjohnny+於+12-7-4+09:08+

原帖由 cmedjohnny 於 12-07-04 發表
本帖最後由 cmedjohnny 於 12-7-4 09:08 編輯

不清楚妳服過甚麼中藥, 但是如果試過長期靠西藥控制內分泌 ...
咁我應該驗咩先&邊到驗好?




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo