自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5614


1#
發表於 12-7-1 09:14 |只看該作者
尋晚睇睇下電視,阿媽突然講句,阿邊個邊個真係好好命,有兩個仔!!(我有個細佬)我聽到之後好唔開心,個心好唔舒服…佢已經唔係第一次表現到咁明顯…我個心真係有條刺,唔知點好…最唔開心係有次同埋佢去產檢,醫生首次話係囡囡,佢當時居然好似晴天霹靂咁,係咁問醫生幾時先會確定到,睇完出來,我好唔開心,我直接問佢,我BB係囝定囡,對你有咩影響?!




大宅

積分: 2662

BK Milk勳章


2#
發表於 12-7-1 09:17 |只看該作者

回覆:好唔開心!阿媽,重男輕女!!

其他人你管唔到⋯你唔係咪得囉⋯




子爵府

積分: 11830


3#
發表於 12-7-1 09:18 |只看該作者

引用:尋晚睇睇下電視,阿媽突然講句,阿邊個邊個

原帖由 juliababy 於 12-07-01 發表
尋晚睇睇下電視,阿媽突然講句,阿邊個邊個真係好好命,有兩個仔!!(我有個細佬)我聽到之後好唔開心,個 ...
上一代嘅人有呢種諗法都好正常,我可以理解喎




男爵府

積分: 5614


4#
發表於 12-7-1 09:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+juliababy+於+12-07-01+發表

原帖由 helentong 於 12-07-01 發表
上一代嘅人有呢種諗法都好正常,我可以理解喎
但個心真係好唔舒服,好難做到,當咩事都無…





象牙宮

積分: 216490


5#
發表於 12-7-1 09:23 |只看該作者


翡翠宮

積分: 88167

畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 12-7-1 09:24 |只看該作者
helentong 發表於 12-7-1 09:18
上一代嘅人有呢種諗法都好正常,我可以理解喎
我生2個都喺仔佢都有嘢比我聽咪最多左耳入右耳出

點評

小倩  係, 話應該一仔一女好啲喎   發表於 12-7-1 11:52


伯爵府

積分: 19166

環保接龍勳章


7#
發表於 12-7-1 09:25 |只看該作者

回覆:好唔開心!阿媽,重男輕女!!

你真係唔好唔開心,老一輩的想法真係好老土,有些人以為生倒仔就係勁同叻,就算係敗家仔都無所謂:;pppp::;pppp::;pppp:




男爵府

積分: 5614


8#
發表於 12-7-1 09:27 |只看該作者

回覆:好唔開心!阿媽,重男輕女!!

因為咁嘅事唔開心咗成晚,佢真係越來越明顯…我真係唔識點睇開D…




伯爵府

積分: 17200


9#
發表於 12-7-1 09:28 |只看該作者

回覆:好唔開心!阿媽,重男輕女!!

正常




男爵府

積分: 5614


10#
發表於 12-7-1 09:33 |只看該作者

引用:你真係唔好唔開心,老一輩的想法真係好老土

原帖由 我愛小魔怪 於 12-07-01 發表
你真係唔好唔開心,老一輩的想法真係好老土,有些人以為生倒仔就係勁同叻,就算係敗家仔都無所謂:;p ...
我睇見我細佬拍拖呢幾年,多數都唔係屋企,星期六日肯定同女友出去,唔返去瞓,未結婚已經癡實個女友,又成日鬧阿媽,但佢都仲係覺得個仔好好…




子爵府

積分: 11830


11#
發表於 12-7-1 09:38 |只看該作者

引用:因為咁嘅事唔開心咗成晚,佢真係越來越明顯

原帖由 juliababy 於 12-07-01 發表
因為咁嘅事唔開心咗成晚,佢真係越來越明顯…我真係唔識點睇開D…



...
你都就黎做人媽咪,諗嘢要成熟d㗎喇!好似樓上jessie814咁左耳入右耳出囉!BB出咗世你就唔會咁得閒諗無謂嘢




子爵府

積分: 10123

2018復活節勳章 環保接龍勳章 親子王國15週年勳章


12#
發表於 12-7-1 09:39 |只看該作者
舊思想很難改變, 唯有自己睇開啲

點評

hoiching930    發表於 12-7-1 15:50
Happy Everyday      


子爵府

積分: 11028


13#
發表於 12-7-1 09:40 |只看該作者

回覆:juliababy 的帖子

好正常,我阿媽都係甘




男爵府

積分: 5614


14#
發表於 12-7-1 09:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+juliababy+於+12-07-01+發表

原帖由 helentong 於 12-07-01 發表
你都就黎做人媽咪,諗嘢要成熟d㗎喇!好似樓上jessie814咁左耳入右耳出囉!BB出咗世你就唔會咁得閒諗無謂嘢 ...
可能真係大肚婆特別敏感,我係咁諗點樣先可以同佢相處時舒服D?!但諗唔到答案…




男爵府

積分: 5614


15#
發表於 12-7-1 09:47 |只看該作者

引用:好正常,我阿媽都係甘 +

原帖由 oct27_2008 於 12-07-01 發表
好正常,我阿媽都係甘
咁你會點樣面對佢呢?!




水晶宮

積分: 52056


16#
發表於 12-7-1 09:48 |只看該作者

回覆:好唔開心!阿媽,重男輕女!!

老實講, 如果樓主媽媽一向刀係咁重男輕女而你呢家聽到佢一句說話就咁放唔低咁唔開心,
我怕你有產前抑鬱多啲喎!

唔好睇少自已情緒



我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


伯爵府

積分: 15295

畀面勳章


17#
發表於 12-7-1 09:49 |只看該作者
juliababy 發表於 12-7-1 09:14
尋晚睇睇下電視,阿媽突然講句,阿邊個邊個真係好好命,有兩個仔!!(我有個細佬)我聽到之後好唔開心,個 ...
咁我好奇問句,你呀媽都係女,咁你呀媽會唔會唔鐘意自己架,你有無問過佢呀.


伯爵府

積分: 17450


18#
發表於 12-7-1 09:51 |只看該作者

juliababy 的帖子

吾好吾開心




伯爵府

積分: 19020

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 12-7-1 09:51 |只看該作者
佢地老一輩既唸法無得改變,亦都無咩可以做,真係唯有當聽唔到佢講野
追追逐逐  分手再失戀   
                                 
                                 只為尋你    伴我一生


男爵府

積分: 9088

陪月勳章


20#
發表於 12-7-1 09:52 |只看該作者

回覆:好唔開心!阿媽,重男輕女!!

中國人社會係咁價值觀架,我c6,99,mami都無比壓力我,但照出黎係仔,大家都會話一索得男、池菇定之類,始終男人先係「丁」,不過你mami一定都會錫孫女,可能佢擔心你男家睇唔起。



禁止在頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo