自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 67524


1#
發表於 12-7-6 10:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10391


2#
發表於 12-7-6 11:36 |只看該作者
傳媒過度渲染~係都要講到政府官員冇個好人,為恐天下不亂~~~
有位話僭建左個晾衫架,其實都好少事~~
係都要迫到人落台先安樂~~
但搞到咁,仲有人願意做高官ma??


大宅

積分: 4724

BK Milk勳章


3#
發表於 12-7-6 11:38 |只看該作者

版主 的帖子

我相信七成嘅打工仔會攞公司福利,但係而家嘅香港,就係市民做/攞得,高官就唔得,所以有邊個可以做嗰份工吖




大宅

積分: 2049


4#
發表於 12-7-6 11:38 |只看該作者
港英時代的事還被翻出來 , 傳媒過於渲染, 就是看怎麼搞垮梁振英政府 , 然後又有新聞做.


水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


5#
發表於 12-7-6 11:39 |只看該作者
李生.... 煩到個個都走晒... 比佢做特首!! 咁就為之Very Good喇~ :;pppp:

點評

Sumyeema1  煩到  發表於 12-7-6 14:53


侯爵府

積分: 21236

2024年龍年勳章 虎到金來勳章


6#
發表於 12-7-6 11:41 |只看該作者
我覺得佢做法冇唔妥!


公爵府

積分: 29957

好媽媽勳章 醒目開學勳章


7#
發表於 12-7-6 11:42 |只看該作者
又係李x仁.....真係好q煩


子爵府

積分: 14092


8#
發表於 12-7-6 11:43 |只看該作者
actually everyone will do the same, why not?


公爵府

積分: 25126


9#
發表於 12-7-6 11:44 |只看該作者
我都睇到o咀, 跟足規矩, 你可以話佢走法律la, 但冇違規, 亦唔犯法, 但傳媒係都要講到佢好似冇誠信, 呃政府錢咁~~

點評

hudsonchui  yes  發表於 12-7-6 14:34


男爵府

積分: 9397


10#
發表於 12-7-6 11:46 |只看該作者
連晾衫架都要人地拆 :;pppp:
人人平等, 人人都要拆, 林煥光做野啦


禁止訪問

積分: 2223


11#
發表於 12-7-6 11:48 |只看該作者

maggielucas 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40639

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 熱血勳章 玩具勳章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章


12#
發表於 12-7-6 11:48 |只看該作者
有福利, 邊個唔要呢!


子爵府

積分: 10501

畀面勳章


13#
發表於 12-7-6 12:05 |只看該作者
甘.....亞曾生打份工攞到盡,貪到盡, d 綜援戶攞到盡,貪到盡,d 蝗虫在hk攞到盡,貪到盡, 大家都唔好嘈la, 政府$ = 納稅人$,利用制度的過失攞到盡,貪到盡,係無違法ga, 什麼人可想而知姐!

點評

bkfans  咁你只可以怨個制度有漏洞.  發表於 12-7-6 12:23


公爵府

積分: 28977


14#
發表於 12-7-6 12:23 |只看該作者
我會


男爵府

積分: 9386

叻叻勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 12-7-6 12:28 |只看該作者
係人都會啦!打工仔咋又無雙糧同花紅,稅又要交到足,有福利攞到盡無錯呀!


伯爵府

積分: 19409

畀面勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 12-7-6 12:40 |只看該作者
只不過是又係泛民和佢地的朋友仔無聊之作,有會唔開,咁鬼得閒
本來都好多人唔喜歡粱,其實唔使搞咁多嘢,而家反而搞到更多人睇到泛民的幼稚,大家都輸哂。
今次事件同樣出現好多傳媒,已經唔係傳媒,只係一份黨報,同大公/文匯無分別,只係老細唔同


男爵府

積分: 6877

好媽媽勳章


17#
發表於 12-7-6 12:46 |只看該作者
我公司包lunch , 每餐35, 我都會食盡, 唔通餐餐只係買個麵包?

點評

yiu_mimi  Support!  發表於 12-7-6 14:42


水晶宮

積分: 71357

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


18#
發表於 12-7-6 12:49 |只看該作者

引用:我公司包lunch+,+每餐35,+我都會食盡,+唔通

原帖由 samrtguy 於 12-07-06 發表
我公司包lunch , 每餐35, 我都會食盡, 唔通餐餐只係買個麵包?
係打工仔都會咁做啦!係班政棍想搞事je




男爵府

積分: 7445


19#
發表於 12-7-6 12:54 |只看該作者
咁我公司醫療有包中醫, 大家同事都會去睇醫生調理吓...都唔係一定有病, 算唔算攞着數... 我反而覺得無問題.... premium 都俾咗.... 人不為己.....


子爵府

積分: 10501

畀面勳章


20#
發表於 12-7-6 12:54 |只看該作者
CD_BB 發表於 12-7-6 12:05
甘.....亞曾生打份工攞到盡,貪到盡, d 綜援戶攞到盡,貪到盡,d 蝗虫在hk攞到盡,貪到盡, 大家都唔好嘈la, 政 ...

沒什麼好怨, 只係覺得captioned不太恰當,
如果係under 某資格攞福利無人會嘈,但本身不是此福利的對象,要出d 招數搵人對租, 心機算盡,
如綜援男女假離婚,攞單親綜援一樣黑人憎~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo