自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 11397

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-7-15 21:35 |只看該作者
可幸自己未生或者叫...未必生仔女...近期個個禮拜響電視都播D雙非單非,總之係國內人士既野, 睇見佢地真係好可笑..................我信有少少...真係得果少少..既雙非or單非係有錢, 佢地會自己準備晒所有野, 只係求d仔女有香港出世紙, 方便將來出入外地!! 但果d......無錢,無準備既國內人~ 唔該自己攪唔掂,唔好坐響香港既地方,話香港對你地有幾唔好, 自己無錢,無準備, 無貢獻, 無付出, 唔好埋怨乜都無, 唔好埋怨香港唔幫你地諗下~ 你地對香港付出d乜野, 憑乜野想香港比野你? 自己仔女響大陸無地位, 響香港又無學位, 呢d係你地自己做成出黎~ 你賴屎賴尿都咪賴香港!!!香港無叫你落黎生~ 仲已經叫你地唔好落黎生~ 係你地以為有金執博晒老命衝關都要黎架咋~~ 咪對住鏡頭前喊晒口就以為好慘呀~ 香港人仲慘呀, 地方細,人已經多,仲要多左一大班外來人, 攪到乜都比爭晒, 日日在壓力同緊張下生活! 令我唔敢諗生小朋友, 我怕害左下一代...

真係好想同果d大陸人講...唔理幾多非.....衷心講句.........................................多得你地唔少!!!!!!!!!!!!

點評

wong191    發表於 12-7-16 01:05
Hichristy    發表於 12-7-16 01:02
chuchu9999    發表於 12-7-16 00:20


禁止訪問

積分: 73927


2#
發表於 12-7-15 21:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31655


3#
發表於 12-7-15 21:48 |只看該作者

回覆:我...未生仔女,但睇到電視既雙非,真係.....

鬼叫當初貪曾叫大家生三個冇人聽!



點評

Hichristy  貪曾可恥  發表於 12-7-16 01:04


禁止訪問

積分: 8776

畀面勳章


4#
發表於 12-7-15 21:49 |只看該作者

回覆:我...未生仔女,但睇到電視既雙非,真係.....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42886

畀面勳章


5#
發表於 12-7-15 21:54 |只看該作者
EVA222 發表於 12-7-15 21:47
星期二案檔,講大陸青少年,想入大學,都要回父母戶籍地考高考,小孩就算上海出世,父母在上海搵食,小孩也不算是 ...


大宅

積分: 1987


6#
發表於 12-7-15 23:42 |只看該作者

引用:鬼叫當初貪曾叫大家生三個冇人聽! +

原帖由 Alex123 於 12-07-15 發表
鬼叫當初貪曾叫大家生三個冇人聽!
咁既民生,生完又唔係佢養,講就輕鬆



點評

chuchu9999    發表於 12-7-16 00:20


子爵府

積分: 14801

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


7#
發表於 12-7-16 00:12 |只看該作者
:;pppp::;pppp::;pppp:


大宅

積分: 4595


8#
發表於 12-7-16 00:55 |只看該作者

回覆:EVA222 的帖子

據我所知,無戶籍通常只能上私校,收費又特別貴




珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


9#
發表於 12-7-16 00:58 |只看該作者

回覆:我...未生仔女,但睇到電視既雙非,真係.....

同意樓主,Hk 真係死路一條!題外話,起咁多大型私樓做乜?増加供應係公屋居屋呀,睇親呢D新聞好有疾息感覺




男爵府

積分: 9326


10#
發表於 12-7-16 01:01 |只看該作者

引用:鬼叫當初貪曾叫大家生三個冇人聽! +

原帖由 Alex123 於 12-07-15 發表
鬼叫當初貪曾叫大家生三個冇人聽!
唔通生3個就無雙非?我覺得呢個係2個問題。




翡翠宮

積分: 86659

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


11#
發表於 12-7-16 01:04 |只看該作者
個雙非仲口口聲聲話要近屋企,你屋企都唔在香港呀,點解仲要俾你在上水讀書?人地住上水都要跨區,你要近在上面讀啦,仲咁多聲氣,真係


禁止發言

積分: 746


12#
發表於 12-7-16 01:14 |只看該作者

回覆:herbalcandy 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo