自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 8945


1#
發表於 12-7-28 02:12 |只看該作者
啲人話你bb咁輕既、仲以為8個月添,原來12個用拿咁講會得罪人嗎?




珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


2#
發表於 12-7-28 02:17 |只看該作者

回覆:你地介唔介意

會唔 like, 但吹佢唔脹:;pppp:




珍珠宮

積分: 34788


3#
發表於 12-7-28 02:25 |只看該作者

回覆:你地介唔介意

我個仔夠肥啦,而家十個月,經常有人問佢係咪六個月d人係唔識睇,亂咁up:;pppp:




男爵府

積分: 6781

2018復活節勳章 開心吸收勳章 叻叻勳章


4#
發表於 12-7-28 02:26 |只看該作者

回覆:你地介唔介意

我果時都聽到煩。最後,若係唔識的人問起BB幾大,我會報細幾個月囉。





男爵府

積分: 6370


5#
發表於 12-7-28 02:28 |只看該作者

回覆:你地介唔介意

如果成日講都介意架!




禁止訪問

積分: 1386


6#
發表於 12-7-28 02:32 |只看該作者

回覆:你地介唔介意

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48919

馬年勳章 畀面勳章


7#
發表於 12-7-28 02:33 |只看該作者
唔好理D人講野啦..我兩個兩歲時,夠俾人問夠一歲未啦...
曉跑啦...未夠一歲..行都未行得穩啦
龍鳳媽


大宅

積分: 4609


8#
發表於 12-7-28 02:35 |只看該作者

回覆:你地介唔介意

通常笑一笑就算,但係我小朋友面前同距小朋友比較,我就超介意mouth:




公爵府

積分: 28399


9#
發表於 12-7-28 02:35 |只看該作者

回覆:你地介唔介意

我個仔已經歲半,經常俾人問夠一歲未,最離譜出街食飯明明學緊自己食,都有人話佢係九個月大。我仔係中碼,唔算超細粒,可能佢冇咩頭髮,塊面又圓碌碌,成個bb樣但我好介意俾人講到佢咁細,因為我好驚佢會矮




大宅

積分: 4609


10#
發表於 12-7-28 02:38 |只看該作者

引用:唔好理D人講野啦..我兩個兩歲時,夠俾人問夠

原帖由 arale1668 於 12-07-28 發表
唔好理D人講野啦..我兩個兩歲時,夠俾人問夠一歲未啦...
曉跑啦...未夠一歲..行都未行得穩啦 ...
係wor ..特別路過的c 9...我细女擺明係女仔,夾晒髮夾,仲問我係咪细佬黎架




大宅

積分: 1499


11#
發表於 12-7-28 02:40 |只看該作者

回覆:你地介唔介意

我仔兩歲幾,d人一出聲就問系咪歲幾,其實真有d吾開心,不過系擔心自己小朋友吾大!




珍珠宮

積分: 48919

馬年勳章 畀面勳章


12#
發表於 12-7-28 02:41 |只看該作者
楹嵐 發表於 12-7-28 02:38
係wor ..特別路過的c 9...我细女擺明係女仔,夾晒髮夾,仲問我係咪细佬黎架



...

我女都係啦...成身粉紅色,都問係咪仔...
個仔成身藍色, 就問係味咪女
龍鳳媽


男爵府

積分: 6370


13#
發表於 12-7-28 02:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+arale1668+於+12-07-28+發表

原帖由 楹嵐 於 12-07-28 發表
係wor ..特別路過的c 9...我细女擺明係女仔,夾晒髮夾,仲問我係咪细佬黎架



...
問返佢:你話呢?




珍珠宮

積分: 48919

馬年勳章 畀面勳章


14#
發表於 12-7-28 02:42 |只看該作者
youtube 發表於 12-7-28 02:40
我仔兩歲幾,d人一出聲就問系咪歲幾,其實真有d吾開心,不過系擔心自己小朋友吾大!



...

我反而唔想佢地太老積
龍鳳媽


男爵府

積分: 6197


15#
發表於 12-7-28 02:45 |只看該作者

版主 的帖子

不用理他人說什麼,因他們只說而不經腦子,如我們為此而不開心,一句講哂。。認真便輸哂




大宅

積分: 4609


16#
發表於 12-7-28 02:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+楹嵐+於+12-07-28+發表係wor+

原帖由 nicky_baby 於 12-07-28 發表
問返佢:你話呢?
我試過有次真係甘講。。。答我::我覺得似係仔,你話佢想點




男爵府

積分: 6034


17#
發表於 12-7-28 02:48 |只看該作者
我個仔上星期坐BB車比百貨公司既阿姐笑佢咁大個仲坐BB車 ,我話佢吾係好大個架咋,我話佢3歲咋,另一個阿姐先話哎咋似媽媽咁高大喎,我以為佢4,5歲添,所以呢其實D人都吾識睇或除口TALK , 生得高大都會比人笑,因為佢地吾知真實年齡 , 所以都無辨法


珍珠宮

積分: 43732


18#
發表於 12-7-28 02:50 |只看該作者
介意呀,冇過唔理佢


禁止訪問

積分: 1271


19#
發表於 12-7-28 02:50 |只看該作者

引用:啲人話你bb咁輕既、仲以為8個月添,原來12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


20#
發表於 12-7-28 02:51 |只看該作者
會唔鍾意嫁!但無計~~把口係人地度
通常我都係好倔一句:健康咪夠囉:;pppp:
我有兩隻大小魔怪""

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo