呢世都估唔到自己黎左呢度!個刻真係好驚呀去左菲律賓,人地話過呢世都唔會去呢個國家架!落地後一直在境內等左三個鐘有多,有d媽媽一直咩住小朋友訓真鄧佢地辛苦又無得坐!等既其間一個航空公司既員工都無出過黎!之後就向個度酒店訓左半日又返機場等左4個鐘終於可以上機返香港!機上廣播又話落地後有地勤比delay 信我地又話有交通安排!點知落到去問又叫我地send email去公司拎!無交通安排!全部都係大話!向機場我地幾廿人向到叫經理出黎,一直都唔係想攪事,始終大家都係香港人知佢地係打份工,但佢地好似當你唱歌咁,等左三個鐘有人報埋警經理先出黎!呢三個鐘入面仲有其他不同機既人投訴,可想而知佢地公司亂到點?