興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 12373


1#
發表於 12-7-30 15:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1291

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


2#
發表於 12-7-30 18:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 290


3#
發表於 12-7-31 11:00 |只看該作者
鴨寮街檔口買中聯通一卡兩號啦


禁止訪問

積分: 12373


4#
發表於 12-7-31 18:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 290


5#
發表於 12-8-1 11:10 |只看該作者
回覆 candy_kent 的帖子

中移動亦有類似的儲值卡,但我用開中聯通都OK(一個月3幾日廣東),中移動係咪好d唔敢講,但相信唔差得遠,除非你 miss call 會影響好大啦


男爵府

積分: 7268

畀面勳章


6#
發表於 12-8-1 11:35 |只看該作者
回覆 candy_kent 的帖子

我現咖都係用緊"如意中港通", 一卡雙號,只係去深圳都有好多位收唔到~而我另一朋友用中移動就收到~所以中移動應該係收得好D既~
中移動都有一卡雙號儲值卡~去距門市買就OK~可以把HK電話飛線去一卡雙號HK NO度就得~超方便


禁止訪問

積分: 12373


7#
發表於 12-8-1 11:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 290


8#
發表於 12-8-1 12:58 |只看該作者
candy_kent 發表於 12-8-1 11:36
回覆 tattat009 的帖子

tattat009
你之前買過也是"如意中港通"嗎?

幾錢一張 ? 內面有多少面值? 已忘記,大概,唔洗一百




是否一張卡有兩個號碼,一個是香港用的8個字,另一個是國內用1字頭的? 全對


複式洋房

積分: 290


9#
發表於 12-8-1 13:00 |只看該作者
回覆 candy_kent 的帖子

其實唔洗太顧慮,普遍接收唔會有問題,另必須在香港先啟動,再將本身電話飛線至該卡香港號碼。


珍珠宮

積分: 41288


10#
發表於 12-8-1 13:53 |只看該作者

回覆:8月去中國旅行,想買張電話卡,邊間公司d卡好呀 ?

我用中國移動 約百元
之後每月扣廿五



近來瘋狂用衣車 梳化套 咕臣 床單 枕袋 被袋 背包都做過   


禁止訪問

積分: 12373


11#
發表於 12-8-1 15:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 290


12#
發表於 12-8-2 11:04 |只看該作者
candy_kent 發表於 12-8-1 15:35
回覆 tattat009 的帖子

請問"如意中港通"是否一定要在中國聯通才能有得賣?
一般電訊鋪都有,應該鴨記最平,買時留意膠袋冇開封就OK


複式洋房

積分: 290


13#
發表於 12-8-2 11:05 |只看該作者
本帖最後由 tattat009 於 12-8-2 11:06 編輯
candy_kent 發表於 12-8-1 15:35
回覆 tattat009 的帖子

請問"如意中港通"是否一定要在中國聯通才能有得賣?

重覆了


侯爵府

積分: 23819


14#
發表於 12-8-3 10:17 |只看該作者
去中移動x買張至抵傾儲值卡78,去內地前打電話開通內地no.一天8元,7天15元,詳細最好去中移動x問.回來又可以當儲值卡用.


禁止訪問

積分: 12373


15#
發表於 12-8-3 22:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12373


16#
發表於 12-8-6 09:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 58


17#
發表於 12-8-6 09:36 |只看該作者

回覆:candy_kent 的帖子

買中國移動好d,過佐羅湖就有得買!




男爵府

積分: 7268

畀面勳章


18#
發表於 12-8-6 09:44 |只看該作者
回覆 candy_kent 的帖子

有~門市~7仔都好似有~~~幾錢就好多種咯~你可去門市問下~邊只抵用~我朋友係長期用~所以買左只百幾蚊既~內有幾十蚊話費~扣月費甘~可充值~


侯爵府

積分: 23819


19#
發表於 12-8-6 12:00 |只看該作者
candy_kent 發表於 12-8-3 22:16
回覆 yee183 的帖子

yee183
唔好意思,現在才覆你.

至抵傾儲值卡78===>要不要先上台架? 是儲值卡不用上台

儲值卡===>幾錢一張? 可用面額有多少? 78元一張,180日有效期,

以每天計費還是按使用量收費? 按用$收費,香港用0.5-1.2 1分鐘.

如上內地用前要send短訊一天8元,7天12元之後在內地用按內地收費(詳細要問中移x)

我喜歡用,因如不常去內地可在港用.比較靈活.


禁止訪問

積分: 12373


20#
發表於 12-8-6 12:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo