自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9913


1#
發表於 12-7-31 00:19 |只看該作者
去完做facial 佢話我塊面同身都有扁平疣, 有無jm試過? 點解決?


禁止訪問

積分: 67964


2#
發表於 12-7-31 00:23 |只看該作者

回覆:臉上同身上有扁平疣, 點算?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9913


3#
發表於 12-7-31 07:52 |只看該作者

回覆:heichunmum 的帖子

我間美容院要$100 脫1粒,我都唔知叫平定叫?!




禁止訪問

積分: 102652


4#
發表於 12-7-31 09:20 |只看該作者

回覆:臉上同身上有扁平疣, 點算?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6463


5#
發表於 12-7-31 09:24 |只看該作者
heichunmum 發表於 12-7-31 00:23
用電機脫,好快又安全同平,之前有個friend又係好多,去醫生度問要2萬,佢整過一次,在醫生度做,但半年後 ...

響身果到好多, 好似 "雀班" 又好似 "墨" , 係咪即係 "疣" 呢?
從簡單的生活中………學會選擇、學會追求、學會享受。

每一個人的批評都當作善意……..鞭策和鼓勵!
別人的讚賞反而可以忘記, 因為這些已經做到了.


男爵府

積分: 9913


6#
發表於 12-7-31 10:13 |只看該作者
回覆 KT0603 的帖子

你可以上網search下, 有D人有post 圖.
我果D好似油脂粒咁嫁


禁止訪問

積分: 102652


7#
發表於 12-7-31 10:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo