婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 9042


1#
發表於 12-8-20 09:43 |只看該作者
事源奶奶昨日打俾老公,話同老爺吵左架之類(佢地近幾十年感情唔好,周不時都會嘈架),3個仔女結晒婚搬走左,剩返佢同老爺2個一齊住。

我同奶奶感情一般,大家見面客客氣氣咁。當初結婚冇屋住,老公情願俾錢租樓都唔想同老爺奶奶一齊住(有足夠地方的),佢話一屋不能藏二虎,更加唔想將來有細路個時,佢係度教仔個時,奶奶又係度教仔。但而家..........

我問點解要係我地呢? 點解唔同阿哥阿嫂住? 佢地冇細路,2個人住8xx呎又有3間房,間屋又已經供完,冇經濟負擔。老公個解釋係細仔係要照顧父母喎,阿媽又通常鍚細仔(我老公係細仔)。大佬,咩道理黎架? 我地間屋5百尺都唔夠,雖則我係有打算換間3房,但十劃都未有一撇,而且我自問冇阿嫂咁識做人,有時講野又唔經大腦,2個人生活姑且需要時間磨合,遲D BB 出世對於BB的照顧、教、養2個人肯定有好多意見不合,仲要多一個奶奶,我驚我會發顛。仲有,個死佬(真係唔叫佢死佬都唔得!!)話過唔鐘意請工人的,佢話唔想有個外人係度,所以我地平時係屋企都會好開放,如果奶奶真係搬來同我地一齊住,我覺得會好唔方便囉。

鳴.........點算好呢? 就算奶奶短時間唔搬來,難保老公遲D唔會再重提舊事,如果唔俾奶奶來住又好似好不孝咁,我又唔想個死佬以後有野怨我。佢覺得我唔好D野可以講足我一世的。
睇錢份上,我要忍忍忍~


別墅

積分: 744


2#
發表於 12-8-20 09:59 |只看該作者
樓主c6可能想呀媽幫你地湊bb
我本身同c6同我屋企人住,
我岩岩懷孕初既時候,
我c6都係話唔會比99湊bb﹝寧願比錢出面d人湊﹞,
到而家懷孕中期,
c6就話我生完之後要搬返去99度住﹝比99湊bb﹞,
我極力反對之下c6先順從我。。。
但係我而家都未生
所以我都唔知生左之後c6會唔會要我返99度住


伯爵府

積分: 18754

畀面勳章


3#
發表於 12-8-20 10:10 |只看該作者
你除左極力反對加游說之外...
都冇咩可以做...睇下你 c6 點決定...
當然..係游說期間講多 d 你嘅感受同嚴重性及影響性!!

祝你好運!!


公爵府

積分: 25021

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-8-20 10:13 |只看該作者
你話佢知到時細仔仲要解決婆媳糾紛, 教仔糾紛, 叫佢諗清楚, 你唔會擔保同99相處融洽囉


子爵府

積分: 10538


5#
發表於 12-8-20 10:15 |只看該作者
極力反對加唔換大屋!


大宅

積分: 3540

畀面勳章


6#
發表於 12-8-20 10:20 |只看該作者
既來之則安之


公爵府

積分: 28711

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 12-8-20 10:22 |只看該作者
HTLT 發表於 12-8-20 10:15
極力反對加唔換大屋!
同意, 唔好換大屋, 仲要將原先諗住用黎換樓嘅錢即刻買層細價樓收租, 斷你老公後路.


男爵府

積分: 9042


8#
發表於 12-8-20 10:32 |只看該作者
丁師奶 發表於 12-8-20 09:59
樓主c6可能想呀媽幫你地湊bb
我本身同c6同我屋企人住,
我岩岩懷孕初既時候,

我奶奶有嚴重類風濕關節炎,手手腳腳關節變晒形的,冇可能湊到 BB,就算佢話湊到都唔敢俾佢湊啦。而且我生完會辭職湊 BB,所以應該唔係呢樣野。

點評

2012prettymama  點解唔係你老公辭職湊仔,你無咗獨立經濟能力,你的say越來越細。  發表於 12-8-20 18:23
睇錢份上,我要忍忍忍~


大宅

積分: 4328


9#
發表於 12-8-20 10:34 |只看該作者

回覆:大鑊!! 老公話想接埋奶奶同我地一齊住!!

如果99來住,自己就返外家啦。



點評

2012prettymama    發表於 12-8-20 18:19
yoyochg  Agree  發表於 12-8-20 13:43


男爵府

積分: 9042


10#
發表於 12-8-20 10:35 |只看該作者
clara1975 發表於 12-8-20 10:10
你除左極力反對加游說之外...
都冇咩可以做...睇下你 c6 點決定...
當然..係游說期間講多 d 你嘅感受同嚴重 ...

我昨日同老公講完上面個堆野之後,佢話佢都明1間屋唔可以有2個女主人喎,但又冇話唔接佢阿媽來住囉。
睇錢份上,我要忍忍忍~


男爵府

積分: 9042


11#
發表於 12-8-20 10:37 |只看該作者
Phoebe_snufkin 發表於 12-8-20 10:13
你話佢知到時細仔仲要解決婆媳糾紛, 教仔糾紛, 叫佢諗清楚, 你唔會擔保同99相處融洽囉 ...

其實真係好大機會係"相處好,同住難"。
我唔敢想像到時係點樣情況。
睇錢份上,我要忍忍忍~


男爵府

積分: 9042


12#
發表於 12-8-20 10:42 |只看該作者
HTLT 發表於 12-8-20 10:15
極力反對加唔換大屋!

我而家仲邊敢諗換屋的野,剛剛就係昨日睇緊樓時佢阿媽打來,我開頭唔知咩事,老公夜晚至同我講。
而家住緊個度空氣唔係幾好,好想搬,遲D又 BB 出世想順便換大D,搞到我原本興致勃勃搵樓,而家泠左一截。
睇錢份上,我要忍忍忍~


男爵府

積分: 9042


13#
發表於 12-8-20 10:43 |只看該作者
loverbaby 發表於 12-8-20 10:20
既來之則安之

咁容易咩?!
睇錢份上,我要忍忍忍~


公爵府

積分: 25021

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-8-20 10:45 |只看該作者
回覆 的帖子

不如叫你老公上黎呢個版面睇下D JM既POST


男爵府

積分: 9042


15#
發表於 12-8-20 10:53 |只看該作者
tantanmama 發表於 12-8-20 10:22
同意, 唔好換大屋, 仲要將原先諗住用黎換樓嘅錢即刻買層細價樓收租, 斷你老公後路.

...

而家呢個好似係比較可行的方法。
其實好耐之前,我地其實係可以買3房的,但個時我就係擔心佢會叫埋奶奶來住,所以買左2房。
可能因為有左 BB 的關係,我一心只係諗住俾好D環境BB成長(而家住緊個度空氣麻麻),已經將之前的擔心抛諸腦後。我原本好堅持要買間3房,而家可能真係會搵過間2房來買都唔定。不過咁會唔會好衰呢?
唉..........真煩!!
睇錢份上,我要忍忍忍~


男爵府

積分: 9042


16#
發表於 12-8-20 10:53 |只看該作者
奶油B 發表於 12-8-20 10:34
如果99來住,自己就返外家啦。

咁様太僵了吧?!
睇錢份上,我要忍忍忍~


男爵府

積分: 9042


17#
發表於 12-8-20 10:55 |只看該作者
Phoebe_snufkin 發表於 12-8-20 10:45
回覆 貓 的帖子

不如叫你老公上黎呢個版面睇下D JM既POST

不過我覺得呢度有D JM 好偏激的,我唔想佢誤會我俾某D偏激 JM 影響左。
睇錢份上,我要忍忍忍~


禁止發言

積分: 16954


18#
發表於 12-8-20 10:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 37960

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


19#
發表於 12-8-20 10:57 |只看該作者

回覆:大鑊!! 老公話想接埋奶奶同我地一齊住!!

千祈唔好,好容易家變




男爵府

積分: 9042


20#
發表於 12-8-20 10:57 |只看該作者
美亞 發表於 12-8-20 10:55
中國人是由長子為主要照顧父母WO ?

我老公話古時候係長子係出去打拼,細仔係留係屋企照顧父母喎。頂~ 而家咩年代呀?!
睇錢份上,我要忍忍忍~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo