時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


1#
發表於 12-10-2 15:48 |只看該作者
本帖最後由 charmaine_1 於 12-10-2 20:32 編輯

我不嬲都唔鍾意睇煙花,以前一年一次好似好有意思,但依家咩節又放,咩特別事又放
迪迪尼仲晚晚放,我唔覺得有咩咁靚囉,又唔環保,地球病得好嚴重啦
放一次煙花下下都幾百萬,果廿幾三十分鐘,果幾百萬用係D有意義嘅地方,幾好呢
今年仲因為睇煙花,無啦啦C左咁多人,以後每年1/10都會再記起呢件事
真係有人歡笑有人流淚,我好自私我唔想香港再放煙花:cry::cry::cry:
就算要放,逢年初二放就夠



多謝有人應同我,唔應同嘅亦都無所為,要插就插啦


點評

liuju  唔認同都唔駛插的,言論自由麻  發表於 12-10-6 23:52
@.@!!!  對, 香港一年一次初二己夠. 1/10留比強國放吧!!!!  發表於 12-10-6 18:47
GG9190  agree  發表於 12-10-3 10:12
danieltung  AGREE  發表於 12-10-3 10:01
WYmom  agree  發表於 12-10-3 09:26
765830  agree with u  發表於 12-10-2 19:20
順順利利 大吉大利       


版主

積分: 38347

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 育兒性格勳章 2016畫展勳章


2#
發表於 12-10-2 15:52 |只看該作者
charmaine_1 發表於 12-10-2 15:48
我不嬲都唔鍾意睇煙花,以前一年一次好似好有意思,但依家咩節又放,咩特別事又放
迪迪尼仲晚晚放,我唔覺得有 ...
今朝我老公都係咁同我講....如果將放煙花嘅錢,損/資助俾D貧人....應該幫到好多有需要嘅人

點評

greenpea    發表於 12-10-7 12:22
greenpea    發表於 12-10-7 12:21
ml128  agree  發表於 12-10-3 10:02
tokyobaby  agree x 100 %  發表於 12-10-2 22:52
765830  agree with u  發表於 12-10-2 19:20
見我在線?
但可能我已行開了!
以為我行開了?
但可能我就係望住喎!
所以......你估我唔到!


珍珠宮

積分: 30192


3#
發表於 12-10-2 15:54 |只看該作者
係啦, 捐比有需要的人, 都實際啦.....

點評

carey1999    發表於 12-10-2 20:57
fatpanda  認同~  發表於 12-10-2 20:49
charmaine_1    發表於 12-10-2 20:29


大宅

積分: 1279


4#
發表於 12-10-2 15:55 |只看該作者

引用:我不嬲都唔鍾意睇煙花,以前一年一次好似好

原帖由 charmaine_1 於 12-10-02 發表
我不嬲都唔鍾意睇煙花,以前一年一次好似好有意思,但依家咩節又放,咩特別事又放
迪迪尼仲晚晚放,我唔覺得有 ...
同意!



點評

charmaine_1    發表於 12-10-2 20:29


大宅

積分: 3119


5#
發表於 12-10-2 15:55 |只看該作者

回覆:有冇人好似我咁諗

係!!我都好多年無睇!!



點評

charmaine_1    發表於 12-10-2 20:29


公爵府

積分: 28793

畀面勳章


6#
發表於 12-10-2 15:56 |只看該作者

引用:Quote:charmaine_1+發表於+12-10-2+15:48+

原帖由 FrankieFUNG 於 12-10-02 發表
今朝我老公都係咁同我講....如果將放煙花嘅錢,損/資助俾D貧人....應該幫到好多有需要嘅人 ...
絕對認同




男爵府

積分: 7209


7#
發表於 12-10-2 15:58 |只看該作者

回覆:有冇人好似我咁諗

冇睇好多年喇!以前一年一次先會睇下




禁止訪問

積分: 67964


8#
發表於 12-10-2 15:58 |只看該作者

回覆:有冇人好似我咁諗

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22409

2024年龍年勳章


9#
發表於 12-10-2 15:58 |只看該作者

點評

charmaine_1    發表於 12-10-2 20:30


子爵府

積分: 14047


10#
發表於 12-10-2 15:59 |只看該作者

引用:Quote:charmaine_1+發表於+12-10-2+15:48+

原帖由 FrankieFUNG 於 12-10-02 發表
今朝我老公都係咁同我講....如果將放煙花嘅錢,損/資助俾D貧人....應該幫到好多有需要嘅人 ...
Same as my idea




雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


11#
發表於 12-10-2 16:00 |只看該作者
FrankieFUNG 發表於 12-10-2 15:52
今朝我老公都係咁同我講....如果將放煙花嘅錢,損/資助俾D貧人....應該幫到好多有需要嘅人 ...

agree我地都係咁講...真心的


侯爵府

積分: 23739


12#
發表於 12-10-2 16:06 |只看該作者

回覆:有冇人好似我咁諗

好多年前,我已教導我女,作文都作呢個題目好幾年,將張放煙花的錢用係其他用途,如機建扶貧等任何一樣,都比放煙花好,有人喜歡看,我覺得新年一次就好了,少一次對他們影響不大,



點評

fatpanda  同意~  發表於 12-10-2 20:50
FrankieFUNG  同意~  發表於 12-10-2 16:10


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 12-10-2 16:07 |只看該作者
幫到人咪仲開心

點評

charmaine_1    發表於 12-10-2 20:27


禁止訪問

積分: 2481


14#
發表於 12-10-2 19:14 |只看該作者

回覆:有冇人好似我咁諗

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 113446


15#
發表於 12-10-2 19:18 |只看該作者

回覆:有冇人好似我咁諗

認同

點評

charmaine_1    發表於 12-10-2 20:26
生命影響生命
[fly]「審判自己要比審判 別人難得多了。如果你能很成功的做好這件事,你就真的是一個具有真正智慧的人。」[/fly]


侯爵府

積分: 23374

認識瑞士牛牛第三回 DHA勳章 陪月勳章


16#
發表於 12-10-2 19:19 |只看該作者

回覆:charmaine_1 的帖子

Agree!



點評

charmaine_1    發表於 12-10-2 20:25


大宅

積分: 3363


17#
發表於 12-10-2 19:22 |只看該作者

回覆:有冇人好似我咁諗

其實我覺得好似以前咁,逢年初二放一次就夠了。

點評

charmaine_1  絕對一次就夠  發表於 12-10-2 20:25


珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


18#
發表於 12-10-2 19:23 |只看該作者

回覆:有冇人好似我咁諗

仲有就係明明10月1發生既事,哀悼日係10月4,咁下年10月1咪掛正牌繼續慶祝lor!

點評

LilianLegend  諗起就火都黎!!!  發表於 12-10-2 23:42
charmaine_1  一定  發表於 12-10-2 20:24
郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


伯爵府

積分: 16393


19#
發表於 12-10-2 19:31 |只看該作者

回覆:有冇人好似我咁諗

對於我地呢啲睇過好多年煙花、又有能力去作其他消遣活動嘅我地,煙花匯演或者好悶好冇意思。但對於低下階層,呢啲偶一為之嘅大型慶典活動,係免費嘅生活調劑。如果冇人想睇,就唔會次次幾十萬人出去睇喇。基建、扶貧、煙花並無衝突喎。


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


20#
發表於 12-10-2 20:23 |只看該作者
多謝有人應同我,唔應同嘅亦都無所為,要插就插啦
順順利利 大吉大利       

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo