立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2897
尋日10W5上午第一次到聯合做產檢,但都係度高磅重、入房見護士,再排埋早期唐氏同結構既期,用左一個鐘就完成。我見其他準媽媽入房見護士,佢都吾比準爸爸入去既,所以如果C6難請假,呢日就吾駛突登去。
下午就去埋私家度做產檢,今次已見到BB既手手腳腳,好得意,size 係4.05cm,同週數配合。
想問下大家,如過左三個月,穩定D,之後既私家產檢隔幾耐做一次呢? 仲駛吾駛KEEP住一個月一次呢?
公爵府
積分: 29294
積分: 1479
原帖由 cosme 於 12-10-10 發表 尋日10W5上午第一次到聯合做產檢,但都係度高磅重、入房見護士,再排埋早期唐氏同結構既期,用左一個鐘就完 ...
男爵府
積分: 5664
積分: 3128
別墅
積分: 860
積分: 5070
積分: 1639
puilam714 發表於 12-10-10 11:10 我會keep住一個月一次私家產檢, 睇住佢成長有無問題, 健唔健康.. 呢d錢唔慳得.. 而且又可以見下佢..
PC0525 發表於 12-10-10 12:54 hello~ 我都係會去聯合產檢, 請問你响聯合產檢完會唔會有假紙/到診紙拎到架? ...
我無問佢地攞假紙丫,我尋日用Annual leave向公司請假。
因我唸住滿三個月先同老細/公司講
積分: 3338
原帖由 bb680 於 12-10-10 發表 好期待 4cm大成個人仔,一定好得意
積分: 3569
cosme 發表於 12-10-10 10:57 尋日10W5上午第一次到聯合做產檢,但都係度高磅重、入房見護士,再排埋早期唐氏同結構既期,用左一個鐘就完 ...
積分: 1886
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy