興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 36940

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-10-24 11:15 |只看該作者
宜家幫緊我裝修個c fu,價錢公道,大家可以考慮下,唔係打手



點評

meilo  可以pm我嗎?...裝修記住post相比大家分享吓,祝你早日安居樂業,thx!  發表於 12-10-27 00:04
liz_bb  可否 pm me, thx.  發表於 12-10-24 23:59
http://lilypie.com/Fifth_Birthday_code.php
驕傲(Pride).貪婪(Greed).迷色(Lust).忿怒(Wrath).嫉妒(Envy).貪食(Gluttony).、及懶惰(Sloth).


象牙宮

積分: 239699


2#
發表於 12-10-24 11:23 |只看該作者
chiandjoyce 發表於 12-10-24 11:15
宜家幫緊我裝修個c fu,價錢公道,大家可以考慮下,唔係打手

不是裝修, 想找 傢俬佬 "組裝"/ 鑽孔; 有"圖紙"怎安裝.
ie 高架鉄床; 挂柜; 裝支架隔板 .... 我沒有工具

想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


禁止訪問

積分: 1100


3#
發表於 12-10-24 23:42 |只看該作者

回覆:chiandjoyce 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1428


4#
發表於 12-10-25 01:15 |只看該作者

回覆:裝修c fu

唔該pm我



大宅

積分: 2200


5#
發表於 12-10-25 18:41 |只看該作者
回覆 chiandjoyce 的帖子

妳咁快攞左匙喇~~


別墅

積分: 827


6#
發表於 12-10-25 18:51 |只看該作者
快上樓,好多野要裝.
pls ....pm 資料給我...


複式洋房

積分: 488


7#
發表於 12-10-25 20:05 |只看該作者

回覆:裝修c fu

可唔可以卑装修師傅電話我


子爵府

積分: 11815

好媽媽勳章


8#
發表於 12-10-25 21:17 |只看該作者
可否pm我~ 謝謝


珍珠宮

積分: 36940

畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-10-25 21:56 |只看該作者

回覆:kikobb8888 的帖子

我上年審查合格,特快第三日9月18號揀樓,10月18曰取匙。剛1個月



http://lilypie.com/Fifth_Birthday_code.php
驕傲(Pride).貪婪(Greed).迷色(Lust).忿怒(Wrath).嫉妒(Envy).貪食(Gluttony).、及懶惰(Sloth).


侯爵府

積分: 24189

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 12-10-25 22:19 |只看該作者
chiandjoyce 發表於 12-10-25 21:56
我上年審查合格,特快第三日9月18號揀樓,10月18曰取匙。剛1個月
想問下你攞鎖匙當日要帶d咩?我今日收到信31號攞鎖匙,但只係叫我帶信同埋身份証,
其他咩都冇講。。。


珍珠宮

積分: 36940

畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 12-10-25 23:11 |只看該作者

回覆:小bie豬 的帖子

只係帶信及身份証,最緊要帶錢



http://lilypie.com/Fifth_Birthday_code.php
驕傲(Pride).貪婪(Greed).迷色(Lust).忿怒(Wrath).嫉妒(Envy).貪食(Gluttony).、及懶惰(Sloth).


男爵府

積分: 9267


12#
發表於 12-10-25 23:37 |只看該作者
我都想要c fu資料,可以pm我嗎?我細佬7月審查,4/10楝咗等快,仲等緊鎖匙,而家佢日日都留意住個信箱.


侯爵府

積分: 24189

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 12-10-25 23:57 |只看該作者
chiandjoyce 發表於 12-10-25 23:11
只係帶信及身份証,最緊要帶錢
信入面冇寫要帶錢,咁到底要預備幾多錢?要帶相嗎?

點評

gracechanbb  大約等於三個月租!  發表於 12-10-28 15:15


珍珠宮

積分: 36940

畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-10-26 00:23 |只看該作者

回覆:小bie豬 的帖子

佢冇話帶錢,甘我就唔知,相片要2張,帶叫你填入息個張紙,甘就ok.祝你快d有個屬於自已的家。



http://lilypie.com/Fifth_Birthday_code.php
驕傲(Pride).貪婪(Greed).迷色(Lust).忿怒(Wrath).嫉妒(Envy).貪食(Gluttony).、及懶惰(Sloth).


侯爵府

積分: 24189

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 12-10-26 00:31 |只看該作者
chiandjoyce 發表於 12-10-26 00:23
佢冇話帶錢,甘我就唔知,相片要2張,帶叫你填入息個張紙,甘就ok.祝你快d有個屬於自已的家。



...
你地係咪有張list寫明要帶咩架?點解我封信冇講要帶咩?
仲有冇其他野要帶?
麻煩你


珍珠宮

積分: 36940

畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 12-10-26 00:54 |只看該作者

回覆:小bie豬 的帖子

冇名單,只係話比咩邨幾樓幾室個張紙下面,我個時派東涌都唔駛話帶錢。



http://lilypie.com/Fifth_Birthday_code.php
驕傲(Pride).貪婪(Greed).迷色(Lust).忿怒(Wrath).嫉妒(Envy).貪食(Gluttony).、及懶惰(Sloth).


侯爵府

積分: 24189

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 12-10-26 00:58 |只看該作者
chiandjoyce 發表於 12-10-26 00:54
冇名單,只係話比咩邨幾樓幾室個張紙下面,我個時派東涌都唔駛話帶錢。



...
相呢?相都冇話要帶

點評

gracechanbb  相兩張  發表於 12-10-28 15:16


珍珠宮

積分: 36940

畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 12-10-26 01:01 |只看該作者

回覆:小bie豬 的帖子

最好帶定2張相,我張紙掉左,米可以影比你睇下



http://lilypie.com/Fifth_Birthday_code.php
驕傲(Pride).貪婪(Greed).迷色(Lust).忿怒(Wrath).嫉妒(Envy).貪食(Gluttony).、及懶惰(Sloth).


大宅

積分: 2515


19#
發表於 12-10-26 23:05 |只看該作者
pm


大宅

積分: 1428


20#
發表於 12-10-27 22:17 |只看該作者

回覆:裝修c fu

可以分享下你間屋嘅裝修嗎?ths


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo