自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 3914


1#
發表於 12-11-28 00:39 |只看該作者
以前就一個月左右先頭痛一日,食藥一陣就冇事,不過依二,三個月就大概半個月就痛,食完藥都唔得


子爵府

積分: 11739

大廚勳章 趣教勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-11-28 03:17 |只看該作者

回覆:周時頭痛

我都係,重要痛到我又暈又嘔



不怕風吹雨打


公爵府

積分: 27148


3#
發表於 12-11-28 03:25 |只看該作者

回覆:周時頭痛

我都係,痛到想裂開咁




大宅

積分: 4446


4#
發表於 12-11-28 03:48 |只看該作者
pooh_eva 發表於 12-11-28 00:39
以前就一個月左右先頭痛一日,食藥一陣就冇事,不過依二,三個月就大概半個月就痛,食完藥都唔得
...
你最好搵醫生check真啲,經常頭痛情況,問題真係可大可小,關乎到腦部問題,快D去睇醫生啦!


洋房

積分: 53


5#
發表於 12-11-28 03:56 |只看該作者
如果生過BB,系關乎坐月坐得唔好!!如果無生過BB,可能系少時洗頭後未乾被風吹著以導致…我自己以前都系甘,戴頂帽之後就好少頭痛啦,希望對大家有所幫助!以上乃本人推測…


水晶宮

積分: 60478


6#
發表於 12-11-28 04:09 |只看該作者

回覆:周時頭痛

頭風




別墅

積分: 833


7#
發表於 12-11-28 04:31 |只看該作者

引用:我都係,痛到想裂開咁

原帖由 紫玫瑰 於 12-11-28 發表
我都係,痛到想裂開咁
我都有,但未至於痛得咁緊要,係成日赤赤地咁,都唔食咩會好




大宅

積分: 3914


8#
發表於 12-11-28 12:01 |只看該作者

回覆:Tracy991 的帖子

我有時都會


大宅

積分: 3914


9#
發表於 12-11-28 12:04 |只看該作者

回覆:小小女人囝 的帖子

係啦,唔知有咩湯水


公爵府

積分: 25538


10#
發表於 12-11-28 12:05 |只看該作者
我以前都成日頭痛, 多飲天麻川芎百子燉魚頭, 好耐都無痛啦(touch wood). 試下啦, 川芎苦, 落少少, 天麻最好買靚少少, 連大魚頭加少少瘦肉同藍(早), 燉3小時.

又好味, 又暖胃, 成家都啱飲, 又可以去頭風!


禁止訪問

積分: 3460


11#
發表於 12-11-28 12:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 70860


12#
發表於 12-11-28 12:22 |只看該作者

引用:我有一輪經常頭痛,用了袪頭風洗頭水,就少

原帖由 meichan5678 於 12-11-28 發表
我有一輪經常頭痛,用了袪頭風洗頭水,就少左好多,用後10多小時內經常放屁 ...
洗頭同放屁有關連?



我要瞓八個鐘


子爵府

積分: 10709


13#
發表於 12-11-28 12:23 |只看該作者
年紀大, 機器壞, 有風都係帶返帽好啲!


伯爵府

積分: 16486

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 12-11-28 12:27 |只看該作者
小小女人囝 發表於 12-11-28 04:31
我都有,但未至於痛得咁緊要,係成日赤赤地咁,都唔食咩會好

試下天蔴煲大魚頭,一個月吃兩三次,吃幾個月,睇下會否好啲
拉拉手,好朋友,家姐豬豬,細佬牛牛^_^


禁止訪問

積分: 3460


15#
發表於 12-11-28 12:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


用戶要求終止服務

積分: 56846

畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 12-11-28 13:42 |只看該作者
我都係, 一頭痛我就走去大覺瞓, 瞓完好好多
望咩呀望


別墅

積分: 833


17#
發表於 12-11-28 13:43 |只看該作者
天賜晶瑩 發表於 12-11-28 12:27
試下天蔴煲大魚頭,一個月吃兩三次,吃幾個月,睇下會否好啲
唔該哂你呀都唔知係咪關坐月坐得唔好事
咁剩係天麻同大魚頭嗎?有冇其他料?
煲好定燉好呢?


伯爵府

積分: 16486

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 12-11-28 16:30 |只看該作者
小小女人囝 發表於 12-11-28 13:43
唔該哂你呀都唔知係咪關坐月坐得唔好事
咁剩係天麻同大魚頭嗎?有冇其他料?
煲好定燉好呢?

你去藥房買天麻時啲人會教你再買乜配料架喇,我一般系燉,覺得原汁原味啲
拉拉手,好朋友,家姐豬豬,細佬牛牛^_^


大宅

積分: 3914


19#
發表於 12-11-28 18:09 |只看該作者

回覆:meichan5678 的帖子

咩洗頭水,唔該話我知


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo