樓市動向

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3320


1#
發表於 13-1-23 14:55 |只看該作者
本帖最後由 miu_baby 於 13-1-23 14:59 編輯

如果借按揭只有1個人, 銀行會唔會俾層樓寫2個人既名?


伯爵府

積分: 18956


2#
發表於 13-1-23 15:11 |只看該作者
可以,兩樣野無抵觸,只要申請樓按的人,人工能通過壓力測試就ok


大宅

積分: 3320


3#
發表於 13-1-23 15:22 |只看該作者
我曾聽過做銀行既朋友話如果借按揭得1人(譬如老公), 層樓有2個名(夫婦), 有乜"e"郁, 銀行怕業權問題, 收唔到層樓?! <- 唔知係唔係真?請指教.


大宅

積分: 4074


4#
發表於 13-1-23 16:37 |只看該作者
如果層樓得老婆一個名,可唔可以按揭加埋老公呢

點評

tantanmama  可以, 加老公做借款人又得, 擔保人又得.  發表於 13-1-23 17:06


公爵府

積分: 28711

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


5#
發表於 13-1-23 17:06 |只看該作者
miu_baby 發表於 13-1-23 15:22
我曾聽過做銀行既朋友話如果借按揭得1人(譬如老公), 層樓有2個名(夫婦), 有乜"e"郁, 銀行怕業權問題, 收唔 ...

做按揭時, 銀行會要求所有業主簽文件, confirm如果斷供時銀行可收樓拍賣的.


大宅

積分: 1293


6#
發表於 13-1-23 17:18 |只看該作者
miu_baby 發表於 13-1-23 14:55
如果借按揭只有1個人, 銀行會唔會俾層樓寫2個人既名?
唔得,如果A冇錢供,但B有業權又冇簽按揭唔供,咁銀行點收樓?


男爵府

積分: 8382


7#
發表於 13-1-23 17:24 |只看該作者
可以呀, 我做過. 只要借錢果個人收入SUPPORT到就OK

點評

tom_s18  YES  發表於 13-1-23 21:22


水晶宮

積分: 52923

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章


8#
發表於 13-1-23 18:04 |只看該作者
thx


侯爵府

積分: 23155


9#
發表於 13-1-23 21:21 |只看該作者
我夫妻聯名買樓,恒生銀行看收入只要我簽名一個人供就OK,其實幾多人供款都無問題的,只要供的起,銀行點會唔同意?


子爵府

積分: 12104


10#
發表於 13-1-27 15:50 |只看該作者
無問題。我地而家層樓係老公送俾我父母,係佢地聯名,但借款人寫我。


禁止訪問

積分: 2811


11#
發表於 13-1-27 19:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30685


12#
發表於 13-1-27 19:47 |只看該作者

引用:Quote:miu_baby+發表於+13-1-23+14:55+如果

原帖由 eddy0clng 於 13-01-23 發表
唔得,如果A冇錢供,但B有業權又冇簽按揭唔供,咁銀行點收樓?
冇問題喎,我宜家的樓係c6借貸,有我兩公婆名架,我係ftm




大宅

積分: 1564


13#
發表於 13-1-28 00:05 |只看該作者

引用:可以呀,+我做過.+只要借錢果個人收入SUPPOR

原帖由 TropyC 於 13-01-23 發表
可以呀, 我做過. 只要借錢果個人收入SUPPORT到就OK
對!我都做過


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo