烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1677


1#
發表於 13-1-26 12:45 |只看該作者
如題,放左好耐,今日拎出黎,啲樣好似怪怪的
1359175516492.jpg


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2#
發表於 13-1-26 12:47 |只看該作者
Sorriso 發表於 13-1-26 12:45
如題,放左好耐,今日拎出黎,啲樣好似怪怪的
我諗你未完全解凍,所以出水


大宅

積分: 1677


3#
發表於 13-1-26 12:48 |只看該作者

引用:Quote:Sorriso+發表於+13-1-26+12:45+如題

原帖由 tp168 於 13-01-26 發表
我諗你未完全解凍,所以出水
謝謝,但啲樣有啲怪,不是嗎?水是我洗緊


水晶宮

積分: 50566


4#
發表於 13-1-26 12:51 |只看該作者
Sorriso 發表於 13-1-26 12:48
謝謝,但啲樣有啲怪,不是嗎?水是我洗緊
係咪想講表面有層油咁呀....

超市包裝好多都係咁...


珍珠宮

積分: 38389


5#
發表於 13-1-26 16:22 |只看該作者

回覆:雞翼有問題嗎?

應該是freezer burn,味道可能差少少及乾少少,但安全冇問題,用多d 汁醃下就ok.
下次冰雞翼時盡量壓出裏面d 空氣,同埋寧願細pack 細pack 買




大宅

積分: 1677


6#
發表於 13-1-26 17:15 |只看該作者

引用:應該是freezer+burn,味道可能差少少及乾少

原帖由 healthymimi 於 13-01-26 發表
應該是freezer burn,味道可能差少少及乾少少,但安全冇問題,用多d 汁醃下就ok.
下次冰雞翼時盡量壓出裏面d ...
多謝你,好仔細,咁我安心了


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo