自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


1#
發表於 13-1-31 09:22 |只看該作者
想買燕窩送比個好重要的朋友,自己先試買了1 Leung來試燉。 點知燉好後4盏只有1盏是一絲絲的,其餘變晒水。

請問咁樣是否正常的呢? 燉出來不是一絲絲的嗎?

請指教~~ (急)

點評

961123    發表於 13-1-31 09:46
見你一獲打你一獲


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


2#
發表於 13-1-31 09:24 |只看該作者
我阿媽燉個d唔會變水架禾......


大宅

積分: 3646

畀面勳章


3#
發表於 13-1-31 09:25 |只看該作者

回覆:一盏盏的燕窩,燉出離變晒水。

你燉咗幾耐呀?燉得太耐會溶,變晒水喎


水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 13-1-31 09:26 |只看該作者
會唔會係假野?


男爵府

積分: 5359


5#
發表於 13-1-31 09:26 |只看該作者
你係咪燉左好耐呀?
通常浸3-4個鍾後去燉, 大約燉半個鍾己可以吃得


珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


6#
發表於 13-1-31 09:26 |只看該作者
chocolate9592 發表於 13-1-31 09:24
我阿媽燉個d唔會變水架禾......
就係囉。 我唔識,但覺得唔會變水呀!!!!  
請問應該大約幾錢一Leung先叫好? 

我試買嗰隻大約$850/一Leung.   


見你一獲打你一獲


珍珠宮

積分: 40393

2025勳章蛇年勳章


7#
發表於 13-1-31 09:27 |只看該作者
回覆 lamyungyu 的帖子

我只係食, 唔識亦未買過, sorry幫唔到你....


男爵府

積分: 5359


8#
發表於 13-1-31 09:27 |只看該作者
如果你不是燉得太耐, 但又溶哂架話, 可以係假野喎

點評

wcpcelia    發表於 13-1-31 09:44
lamyungyu  燉咗1.5小時,4盏 得1盏係一絲絲的,其餘3盏原晒水.  發表於 13-1-31 09:29


珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


9#
發表於 13-1-31 09:28 |只看該作者
toppo 發表於 13-1-31 09:25
你燉咗幾耐呀?燉得太耐會溶,變晒水喎
我浸3個中,跟住快燉1.5小時咋。 同埋4盏得1盏原整一絲絲咁。所以上來請教吓你地呀!!!

點評

vespa  燉半個鐘+糖15分鐘夠晒, 個半鐘太耐啦, 可能太耐溶左姐, 未必一定係假野.  發表於 13-1-31 12:45
見你一獲打你一獲


公爵府

積分: 28881


10#
發表於 13-1-31 09:29 |只看該作者
我諗係假貨多

真係浸超過10個鐘都唔會變水

焞過火都唔會架

點評

lamyungyu  電子燉中. 所以我都懷疑  發表於 13-1-31 09:30


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


11#
發表於 13-1-31 09:30 |只看該作者

回覆:一盏盏的燕窩,燉出離變晒水。

燕窩養癌架,唔好買黎送比人,除非有仇



---生命無價,請支持領養---


男爵府

積分: 5359


12#
發表於 13-1-31 09:30 |只看該作者
lamyungyu 發表於 13-1-31 09:28
我浸3個中,跟住快燉1.5小時咋。 同埋4盏得1盏原整一絲絲咁。所以上來請教吓你地呀!!! ...

1.5小時??!
我相信over-cook了, 你下次燉半小時就可以了

點評

dorianchan  你燉咁耐,梗係會變水啦  發表於 13-1-31 12:24
lamyungyu  但冇理由4盏得一盏原好一絲絲喎....  發表於 13-1-31 09:31


珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


13#
發表於 13-1-31 09:30 |只看該作者
meko~ 發表於 13-1-31 09:30
燕窩養癌架,唔好買黎送比人,除非有仇
吓! 唔係嘛???????????
對方大肚, 佢仲成日食.... 所以我諗住.....................
見你一獲打你一獲


侯爵府

積分: 20523


14#
發表於 13-1-31 09:31 |只看該作者
假野多, 有無蛋香味?

點評

lamyungyu  有呀. 好大蛋味TIM呀.  發表於 13-1-31 09:32


禁止訪問

積分: 6786

畀面勳章


15#
發表於 13-1-31 09:31 |只看該作者

回覆:lamyungyu 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


16#
發表於 13-1-31 09:32 |只看該作者
gelgelma 發表於 13-1-31 09:31
大肚陀女可以食,平時唔好食
吓!! 有分陀男陀好先可以食呀????
見你一獲打你一獲


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


17#
發表於 13-1-31 09:33 |只看該作者
燕窩養癌,有仇先送。。我燉一個鐘。。之前買過七百幾蚊一兩。。你係咪去大行買?我之前係樓上買嘎~


珍珠宮

積分: 41232

環保接龍勳章 大廚勳章


18#
發表於 13-1-31 09:34 |只看該作者

引用:我諗係假貨多真係浸超過10個鐘都唔會變水焞

原帖由 loloma 於 13-01-31 發表
我諗係假貨多

真係浸超過10個鐘都唔會變水



珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


19#
發表於 13-1-31 09:34 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-1-31 09:33
燕窩養癌,有仇先送。。我燉一個鐘。。之前買過七百幾蚊一兩。。你係咪去大行買?我之前係樓 ...
都算老字號.
見你一獲打你一獲


伯爵府

積分: 16683


20#
發表於 13-1-31 09:35 |只看該作者

回覆:一盏盏的燕窩,燉出離變晒水。

1.5小時?
太耐啦!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo