自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 9862


1#
發表於 13-2-1 13:13 |只看該作者


瑪瑙宮

積分: 146149

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 13-2-1 13:19 |只看該作者
PINGADA 發表於 13-2-1 13:13
可惜咩呀??

可惜當時細個,好悶、好眼訓呀﹗﹗
這個世界上所有的愛都是以聚合為最終目的,只有一種愛以分離為目的,那就是父母對孩子的愛。 父母真正成功的愛,就是讓孩子盡早成為一個獨立的分個體﹗


用戶要求終止服務

積分: 100193

開心吸收勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋


3#
發表於 13-2-1 13:21 |只看該作者
my005 發表於 13-2-1 13:19
可惜咩呀??

可惜當時細個,好悶、好眼訓呀﹗﹗

係喎可惜好悶、好眼訓??
“Nothing in the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity.”
― Martin Luther King Jr.


男爵府

積分: 9862


4#
發表於 13-2-1 13:22 |只看該作者
回覆 my005 的帖子

係冇得去呀.........執左啦....唔可以帶呀仔去....


子爵府

積分: 10059


5#
發表於 13-2-1 13:27 |只看該作者

回覆:好懷念荔園............細個成日去架......可惜..

荔園個size其實真係啱啱好,唔使次次都行到死死下,而且又有動物又有機動遊戲又有小攤位,真係園子細細都夠晒玩一日!! 我都好懷念,爸爸帶我去荔園嘅日子

點評

drm  yes ah. :)  發表於 13-2-1 23:54


男爵府

積分: 9862


6#
發表於 13-2-1 13:32 |只看該作者
回覆 咪肥媽媽 的帖子

應該無乜人會記得有呢個地方..........園內大門嘅生菜魚肉十碗仔翅..好正架


珍珠宮

積分: 31496


7#
發表於 13-2-1 13:36 |只看該作者

回覆:好懷念荔園............細個成日去架......可惜..

當年荔園關門前一星期,爸爸帶我去過




伯爵府

積分: 15502


8#
發表於 13-2-1 13:39 |只看該作者
細個讀中學,成日逃學去荔園玩


翡翠宮

積分: 92886

2018復活節勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 13-2-1 13:39 |只看該作者

回覆:好懷念荔園............細個成日去架......可惜..

我去過一次咋…


珍珠宮

積分: 44499


10#
發表於 13-2-1 13:40 |只看該作者

回覆:Lovelovebear 的帖子

好掛住果隻大象

[img[img]


珍珠宮

積分: 30556

畀面勳章 hashtag影視迷勳章


11#
發表於 13-2-1 14:00 |只看該作者

回覆:PINGADA 的帖子

細個時我爺一待我星期六放短週,就會帶我去荔園玩。阿爺住上環,我地坐105號巴士要成個鐘先到。我最記得阿爺會買一疊$30套票,任我玩,最喜歡玩騎木馬同碰碰車。有次膽生毛入恐龍屋,嚇個半死以後唔敢入…… 所以由細到大我最喜歡遊樂園,大個影結婚相去台灣都要指定在遊樂園影,因為真係充滿記憶!



子爵府

積分: 10059


12#
發表於 13-2-1 14:15 |只看該作者

引用:回覆+咪肥媽媽+的帖子 應該無乜人會記得有

原帖由 PINGADA 於 13-02-01 發表
回覆 咪肥媽媽 的帖子

應該無乜人會記得有呢個地方..........園內大門嘅生菜魚肉十碗仔翅..好正架 ...
呢個真係唔記得!!! 因為對細個時嘅我,玩得嘅永遠吸引過食得嘅!!!


子爵府

積分: 10059


13#
發表於 13-2-1 14:16 |只看該作者

引用:細個時我爺一待我星期六放短週,就會帶我去

原帖由 Freesia_cat 於 13-02-01 發表
細個時我爺一待我星期六放短週,就會帶我去荔園玩。阿爺住上環,我地坐105號巴士要成個鐘先到。我最記得阿 ...
碰碰車都係我至愛


伯爵府

積分: 17854


14#
發表於 13-2-1 14:19 |只看該作者

回覆:好懷念荔園............細個成日去架......可惜..

我係荔園贏過隻公仔架




珍珠宮

積分: 30556

畀面勳章 hashtag影視迷勳章


15#
發表於 13-2-1 14:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+PINGADA+於+13-02-01+發表回

原帖由 咪肥媽媽 於 13-02-01 發表
呢個真係唔記得!!! 因為對細個時嘅我,玩得嘅永遠吸引過食得嘅!!!

...
我都係,最緊要快入場玩,玩完就走。



珍珠宮

積分: 30556

畀面勳章 hashtag影視迷勳章


16#
發表於 13-2-1 14:23 |只看該作者

引用:我係荔園贏過隻公仔架 +

原帖由 miffymiffyt 於 13-02-01 發表
我係荔園贏過隻公仔架
好叻呀!我只win過芝蘭香口膠。



禁止訪問

積分: 117499

玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


17#
發表於 13-2-1 14:23 |只看該作者

回覆:好懷念荔園............細個成日去架......可惜..

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 33199

畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 13-2-1 14:25 |只看該作者
我讀中學時同我個男友去呀....


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


19#
發表於 13-2-1 14:27 |只看該作者
我好掛住個摩天輪


別墅

積分: 770


20#
發表於 13-2-1 14:28 |只看該作者

引用:好掛住果隻大象

原帖由 szebb 於 13-02-01 發表
好掛住果隻大象
我成日去餵佢架,當佢係朋友




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo