自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


子爵府

積分: 12001


1#
發表於 13-2-15 22:50 |只看該作者
我真係好失落


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


2#
發表於 13-2-15 22:53 |只看該作者
bobo620 發表於 13-2-15 22:50
我真係好失落
我女細個都係咁架 病親一定係氣管有事
無辦法啦 氣管收窄就一定要聞氣
大個D你帶佢去學游水 做多D運動
訓練氣管強壯D就無事啦


子爵府

積分: 12001


3#
發表於 13-2-15 22:55 |只看該作者

回覆:阿女歲半成日咳,一咳就氣管炎要聞氣

我真係好想喊


水晶宮

積分: 71291


4#
發表於 13-2-15 23:02 |只看該作者

回覆:阿女歲半成日咳,一咳就氣管炎要聞氣

留意下飲食,除左一般戒口,原來仲有一d食物可能導致氣管不適,我朋友囡囡如果晚餐食過蕃茄或粟米,就會咳架啦!




            


珍珠宮

積分: 32595


5#
發表於 13-2-15 23:06 |只看該作者

回覆:阿女歲半成日咳,一咳就氣管炎要聞氣

我大囡之前都係,無計。
多D同佢做運動,曬太陽,長大後又ok wor




別墅

積分: 696


6#
發表於 13-2-15 23:07 |只看該作者

回覆:阿女歲半成日咳,一咳就氣管炎要聞氣

唔好唔開心,我女以前都同你女一樣,我都好冇助!
但慢慢大D佢會自然強壯D就會好D,其間我會煲D強壯氣管嘅湯水比佢,係有用㗎,你去有信譽嘅中藥店,佢地會教你煲D乜!加油!




珍珠宮

積分: 46800

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 13-2-15 23:13 |只看該作者

回覆:阿女歲半成日咳,一咳就氣管炎要聞氣

會唔會用filter好D? 我自己用咗呼吸好D,尤其是如果敏感咳。



Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


公爵府

積分: 26458


8#
發表於 13-2-15 23:15 |只看該作者
bobo620 發表於 13-2-15 22:50
我真係好失落

你試下瞓教時同佢用頸巾保護氣管,我教好多人用都得,我以前試過咳左一年,用任何方法,食好多中西藥都唔得,最後無意中用呢個方法好返哂!
快樂擁抱我!


珍珠宮

積分: 34175


9#
發表於 13-2-15 23:18 |只看該作者

回覆:阿女歲半成日咳,一咳就氣管炎要聞氣

我唔識煲野,只知道咳要戒所有生果及帶酸味的食物。




男爵府

積分: 5503


10#
發表於 13-2-15 23:33 |只看該作者

引用:我真係好失落

原帖由 bobo620 於 13-02-15 發表
我真係好失落
好多人對塵蟎有敏感,同60 度水一星期洗兩次床單,所有有機會令佢敏感既野唔可以接觸,戒酸辣凍,試吓check 致敏源,睇兒科醫生,用藥控制住佢既敏感,游水.強壯身体,希望大啲甩左.


大宅

積分: 2381

醒目開學勳章


11#
發表於 13-2-16 00:11 |只看該作者

回覆:阿女歲半成日咳,一咳就氣管炎要聞氣

我仔又係咁,食小小蛋糕,咳成晚,好心痛




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo