潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3527


1#
發表於 13-2-25 18:09 |只看該作者
本帖最後由 grbb 於 13-2-25 21:28 編輯

想知大家著開靚靚鞋,用慣名貴袋, 戴開閃閃,坐慣靚車, 住豪宅,可否接受自己有一天反璞歸真, 即係冇牌子打扮, 定係會接受相對較平凡既裝扮,打個比方,由rv 變返under 1000 既鞋,袋由h 變返10000留下,閃變返1卡下,搭公交…………
(補充:我正係講緊一位有錢先生但破產後他太太仍然過著高貴生活, 正想著她為何不可以反璞歸真或者過得比以前相對平凡)



伯爵府

積分: 15128


2#
發表於 13-2-25 18:13 |只看該作者

回覆:返唔返到轉頭

知足常樂!同外在物質無關,有的話祇係錦添花



點評

kekka    發表於 13-2-26 07:42
Tracy991    發表於 13-2-26 00:44
多龍芝    發表於 13-2-25 21:35
vivibabyvivi    發表於 13-2-25 20:54


禁止訪問

積分: 5862


3#
發表於 13-2-25 18:18 |只看該作者

引用:想知大家著開靚靚鞋,用慣名貴袋,+戴開閃

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9322


4#
發表於 13-2-25 18:19 |只看該作者

回覆:返唔返到轉頭

我ok ga .但我都係一c一h..無成屋貴野。。。。不過真係唔中意公交



大宅

積分: 3527


5#
發表於 13-2-25 18:23 |只看該作者

回覆:Melody_BB 的帖子

講得好知足常樂&錦上添花


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 13-2-25 18:24 |只看該作者

回覆:返唔返到轉頭

其實回想從前,自己都係用個幾百蚊嘅手袋,又無閃閃,坐公共交通工具…生活都係咁過,也同樣有快樂的時候。




大宅

積分: 3527


7#
發表於 13-2-25 18:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+grbb+於+13-02-25+發表想知大

原帖由 Damita 於 13-02-25 發表
下...用貴野都可以撘巴士架喎,我成日用Chanel 撘叮叮,落雨又會着cros開車,都係自己舒服方便啫。



...
同意你既說法,只係想知大家“返唔返到轉頭”


大宅

積分: 1943


8#
發表於 13-2-25 18:26 |只看該作者

引用:知足常樂!同外在物質無關,有的話祇係錦添

原帖由 Melody_BB 於 13-02-25 發表
知足常樂!同外在物質無關,有的話祇係錦添花
同意!百幾蚊的鞋,幾百蚊嘅袋,HNM 的朱義醒 etc 只要靚,有咩問題?而反轉頭,只係 below 1000 的鞋,10000的袋,未至於太差啦!




子爵府

積分: 11028


9#
發表於 13-2-25 18:26 |只看該作者
人係能屈能伸, 點解唔得


伯爵府

積分: 15203

好媽媽勳章 醒目開學勳章


10#
發表於 13-2-25 18:27 |只看該作者

我行利園,又行花園(街),茅問題也。

點評

kawai120  Gd  發表於 13-2-26 20:03
tamtamchan   same here!!  發表於 13-2-26 10:00


公爵府

積分: 26525


11#
發表於 13-2-25 18:27 |只看該作者

回覆:返唔返到轉頭

可以,平有平用,貴有貴用




公爵府

積分: 26033


12#
發表於 13-2-25 18:31 |只看該作者

引用:想知大家著開靚靚鞋,用慣名貴袋,+戴開閃

原帖由 grbb 於 13-02-25 發表
想知大家著開靚靚鞋,用慣名貴袋, 戴開閃閃,坐慣靚車, 住豪宅,可否接受自己有一天反璞歸真, 即係冇牌 ...
點解你會咁諗,可能我只係打工仔,冇乜太大富大貴過,只係番工同老公support shopping. 我成日番工著uniqlo, bape t, lane Crawford 鞋,nike sport shoes, long champ 袋番工,我成日mix and match, 只係放假或旅行先行啲,你諗到咁只識用於係上流社會嘅人lor




公爵府

積分: 26033


13#
發表於 13-2-25 18:32 |只看該作者

引用:我行利園,又行花園(街),茅問題也。

原帖由 YongXin 於 13-02-25 發表
我行利園,又行花園(街),茅問題也。
仲有食野掃街,好正




伯爵府

積分: 15207


14#
發表於 13-2-25 18:39 |只看該作者
不嫐我生活都唔豪。好多時都坐taxi and mini van. I can drive but only limit in Kowloon tong. 我可以stop 唔買貴野因已夠用(袋方面有幾個Chanel 同十一個Hermes, 有幾隻好靚的錶)但唔可以住細flat. I stay at home almost 24 hrs x 5 days so need a better flat with bigger master room.
我可以一身四十萬去坐mini van, d passengers 根本唔知luxurious goods 的value.
食野我一係cheap restaurant 一係private club. 對食無乜要求。連我D工人自己出街都會食得豪過我。


大宅

積分: 3527


15#
發表於 13-2-25 18:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+grbb+於+13-02-25+發表想知大

原帖由 trin527 於 13-02-25 發表
點解你會咁諗,可能我只係打工仔,冇乜太大富大貴過,只係番工同老公support shopping. 我成日番工著uniqlo ...
哈哈,其實我係有感而發 因為知到有個舊客生意問題破產了,雖然佢地破產前應該做好準備,但見到佢太太仍然像未破產般一樣過活,雖說破產是獨立,不影響身邊人,但好似覺得佢放唔低上流既生活,所以好奇喺度8下


大宅

積分: 3527


16#
發表於 13-2-25 18:43 |只看該作者

引用:人係能屈能伸,+點解唔得

原帖由 oct27_2008 於 13-02-25 發表
人係能屈能伸, 點解唔得



禁止訪問

積分: 11001


17#
發表於 13-2-25 18:44 |只看該作者

回覆:返唔返到轉頭

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3527


18#
發表於 13-2-25 18:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+YongXin+於+13-02-25+發表我

原帖由 trin527 於 13-02-25 發表
仲有食野掃街,好正
呢個我都有


子爵府

積分: 10181


19#
發表於 13-2-25 18:45 |只看該作者

回覆:返唔返到轉頭

馬死落地行,到時唔得都要得啦所以要珍惜現有既野。


大宅

積分: 3527


20#
發表於 13-2-25 18:51 |只看該作者

引用:馬死落地行,到時唔得都要得啦所以要珍惜現

原帖由 JB111111 於 13-02-25 發表
馬死落地行,到時唔得都要得啦所以要珍惜現有既野。
Agree! 諗起李居士有句話,大概係:享受時要遇留捱苦既日子


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo