影視娛樂

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 3175


1#
發表於 13-3-30 18:57 |只看該作者
本身對呢套劇都冇咩expectation,不過睇咗咁多集,我又幾鐘意喎。Niki做女警呢個角色好神似,而且覺得佢嘅演技有進步。
最鐘意佢個性格,有義氣,對朋友同事好幫得手,同埋對家人同老人家好尊重。
不過見佢同Laughing Gor係咁閙交又好好笑,支持Niki


公爵府

積分: 25451

hashtag影視迷勳章 趣教勳章 畀面勳章


2#
發表於 13-3-30 20:17 |只看該作者
Paisley1130 發表於 13-3-30 18:57
本身對呢套劇都冇咩expectation,不過睇咗咁多集,我又幾鐘意喎。Niki做女警呢個角色好神似,而且覺得佢嘅 ...
早前響IPAD一個APPS見到呢套劇, 未做我開始睇了, 好快睇完大結局...
本身我一直唔鍾意呢個女主角, 但呢套劇係算演得冇令我反感~

點評

Paisley1130  咩apps??
我都想快D睇倒大結局  發表於 13-4-1 18:28


複式洋房

積分: 199


3#
發表於 13-3-31 10:10 |只看該作者
secrethk 發表於 13-3-30 20:17
早前響IPAD一個APPS見到呢套劇, 未做我開始睇了, 好快睇完大結局...
本身我一直唔鍾意呢個女主角, 但呢套劇 ...
請問系邊個APPS?


侯爵府

積分: 23466

玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 13-3-31 21:02 |只看該作者

回覆:女警愛作戰

我反而覺得呢套劇好悶,由頭到結局一啲高潮位都冇,睇完好似乜都冇睇過咁!



點評

secrethk  同意....由其結局=.=  發表於 13-4-1 23:37


公爵府

積分: 25451

hashtag影視迷勳章 趣教勳章 畀面勳章


5#
發表於 13-4-1 23:38 |只看該作者
水藍月 發表於 13-3-31 10:10
請問系邊個APPS?
網絡第四台~


別墅

積分: 657


6#
發表於 13-4-2 19:12 |只看該作者
冇乜緊張, 好悶


大宅

積分: 3175


7#
發表於 13-4-3 15:53 |只看該作者
So far我覺得ok,唔知Signa係咪真係出番嚟??


複式洋房

積分: 263


8#
發表於 13-4-3 18:05 |只看該作者
Not good not bad....

Better than nothing low !!


複式洋房

積分: 116


9#
發表於 13-4-3 20:19 |只看該作者

回覆:女警愛作戰

睇落都幾好睇


珍珠宮

積分: 37855

睛靈勳章


10#
發表於 13-4-3 21:03 |只看該作者

回覆:女警愛作戰

唔好睇,男女主角又唔襯,演技又


大宅

積分: 3748

hashtag影視迷勳章


11#
發表於 13-4-3 21:50 |只看該作者

回覆:女警愛作戰

周麗淇咁多年都無進步,樂壇有twins,劇壇有周麗淇

願BB身體健康


別墅

積分: 586


12#
發表於 13-4-4 08:24 |只看該作者

回覆:女警愛作戰

講到班女警好慘,好恨嫁, 好恨拍拖。攪到我都吾夠担比個女做女警


男爵府

積分: 6011


13#
發表於 13-4-4 09:40 |只看該作者

引用:周麗淇咁多年都無進步,樂壇有twins,劇壇

原帖由 agneskk 於 13-04-03 發表
周麗淇咁多年都無進步,樂壇有twins,劇壇有周麗淇
Agreed !




大宅

積分: 3783


14#
發表於 13-4-4 21:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+agneskk+於+13-04-03+發表周

原帖由 Woodstock801 於 13-04-04 發表
Agreed !





男爵府

積分: 9056


15#
發表於 13-4-4 22:38 |只看該作者
Paisley1130 發表於 13-3-30 18:57
本身對呢套劇都冇咩expectation,不過睇咗咁多集,我又幾鐘意喎。Niki做女警呢個角色好神似,而且覺得佢嘅 ...

NIKI演技真係進步左,開始有D深度。同男主角呢個組合都有火花。
網上睇完,又再追電視,好似話大結局有唔同。


複式洋房

積分: 286


16#
發表於 13-4-4 23:39 |只看該作者

回覆:oldbean 的帖子

迷上了




伯爵府

積分: 16794

畀面勳章


17#
發表於 13-4-5 00:12 |只看該作者

引用:我反而覺得呢套劇好悶,由頭到結局一啲高潮

原帖由 kkttssng 於 13-03-31 發表
我反而覺得呢套劇好悶,由頭到結局一啲高潮位都冇,睇完好似乜都冇睇過咁!



...
yes


複式洋房

積分: 359


18#
發表於 13-4-5 00:56 |只看該作者
話咁快就今個星期就大結局lu


大宅

積分: 3175


19#
發表於 13-4-5 17:52 |只看該作者
回覆 oldbean 的帖子

我反而冇上網睇,都唔知邊度有得睇???

上次Niki上東張西望講依家電視做係有唔同版本嘅大結局,唔知會唔會好睇D??


男爵府

積分: 9056


20#
發表於 13-4-6 16:59 |只看該作者
本帖最後由 oldbean 於 13-4-6 16:59 編輯
Paisley1130 發表於 13-4-5 17:52
回覆 oldbean 的帖子

我反而冇上網睇,都唔知邊度有得睇???

假扮孕婦藏毒案(香港版:第21集)
演員角色暱稱/關係
麥長青毒梟
陳美詩之夫
陳美詩麥長青之妻

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo