論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2588


1#
發表於 13-6-22 12:33 |只看該作者
見好多人話d 印印會帶d 蟲番屋企,搞到好麻煩,我工人8月黎,我唸住佢一入屋就叫佢拎晒d 衫出黎用個大袋入起佢,之後拎去磅洗 .. 仲叫會沖涼洗頭 .. 咁樣會唔會好過份?


大宅

積分: 1836


2#
發表於 13-6-22 13:17 |只看該作者

引用:見好多人話d+印印會帶d+蟲番屋企,搞到好麻

原帖由 babyhoishan 於 13-06-22 發表
見好多人話d 印印會帶d 蟲番屋企,搞到好麻煩,我工人8月黎,我唸住佢一入屋就叫佢拎晒d 衫出黎用個大袋入 ...
又唔係日日係咁,況且我陪埋佢去又俾埋錢,事先叫agent同佢講前因後果,點會過份呢!
但我冇俾佢入屋,帶佢去會所沖涼、執嘢去洗衣舖先!




複式洋房

積分: 156


3#
發表於 13-6-22 13:31 |只看該作者
好合理的做法,只要唔係俾姐姐一個唔好我態度就ok la !

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo