興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 528


1#
發表於 13-7-19 23:38 |只看該作者
細貓是男,大貓是女,年紀相隔四年,到而家都不能相處到,細貓妒忌大貓,見到佢地咁樣,真係好唔開心有D覺得對不起大貓,大家可以給我些意見嗎?謝謝您們


大宅

積分: 1721


2#
發表於 13-7-20 00:02 |只看該作者

引用:細貓是男,大貓是女,年紀相隔四年,到而家

原帖由 Rubyqueen 於 13-07-19 發表
細貓是男,大貓是女,年紀相隔四年,到而家都不能相處到,細貓妒忌大貓,見到佢地咁樣,真係好唔開心:cryin ...
真係比較難搞大貓好可憐我隻大狗又係呷醋既,以前隻女狗,佢都唔中意,會蝦佢,後來慢慢比佢地知道,咩都好會有雙分,係佢地面前做,從此大狗公好錫妹妹,仲會保護佢,我家人鬧狗女,狗公會比佢企佢肚下面,仲會吠我家人,狗公比家人打2下,狗女會狂吠,試過想咬我家人手




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo