2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2103


1#
發表於 13-7-28 09:07 |只看該作者
本帖最後由 fishtuna 於 13-7-28 09:08 編輯

B女7磅7,

大家一起分享湊B心得, 我現在是喂奶粉 + PUMP 人奶, 但我是窮媽媽, 一星期多還是很小奶


大宅

積分: 1089


2#
發表於 13-7-28 13:05 |只看該作者

引用:+本帖最後由+fishtuna+於+13-7-28+09:08+編

原帖由 fishtuna 於 13-07-28 發表
本帖最後由 fishtuna 於 13-7-28 09:08 編輯

B女7磅7,
我同你同一日生,都係窮媽媽。今日發現傷口爆左又發炎,睇左急症要食藥,冇得再喂,要等停藥先得。




大宅

積分: 2103


3#
發表於 13-7-28 15:55 |只看該作者
Keep 住泵奶, 保重身體, 你可以問醫生, 可唔可以繼續喂BB
你個BB是B仔OR B女 ?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo