美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7081


1#
發表於 13-8-25 22:21 |只看該作者
如題


禁止訪問

積分: 1866


2#
發表於 13-8-27 02:28 |只看該作者

回覆:皮膚外乾內油~~想睇起來自然色唔想太白,邊隻2用粉好

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 78964


3#
發表於 13-8-27 16:51 |只看該作者

回覆:皮膚外乾內油~~想睇起來自然色唔想太白,邊隻2用粉好?

外乾內油好缺水喎!2 way會起紋㗎,用base、濕粉同薄碎粉啦



世上已無安樂土,人人以傷人為樂

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo