自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9563

wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 13-9-10 12:33 |只看該作者
我的BB車由於背後不可以調教高低,如小孩睡了﹐他的頭便沒地方靠。

推車時會左右搖擺,睡得不舒服。

請問各位可有什麼辦法

或是否可以自己DIY做一些東西改善此問題

我又不想再買多一架車,屋企實在沒地方擺了

謝謝各位!!


公爵府

積分: 26525


2#
發表於 13-9-10 12:34 |只看該作者

回覆:有關BB車,請各位幫忙想下辦法....

用頸cushion?




伯爵府

積分: 15367


3#
發表於 13-9-10 12:34 |只看該作者
用頸枕...試過未﹖


公爵府

積分: 28804

畀面勳章 陪月勳章


4#
發表於 13-9-10 12:34 |只看該作者

回覆:有關BB車,請各位幫忙想下辦法....

我仔用頸枕



大宅

積分: 1858


5#
發表於 13-9-10 12:35 |只看該作者

回覆:有關BB車,請各位幫忙想下辦法....

我見過有人只用後面個2個look,




水晶宮

積分: 65841

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


6#
發表於 13-9-10 12:37 |只看該作者
頸枕


大宅

積分: 4627


7#
發表於 13-9-10 12:37 |只看該作者
點解唔將你舊個架賣/送比人再換士的車/正常b車?

感覺上換個一架會舒服d


男爵府

積分: 9563

wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 13-9-10 12:40 |只看該作者
係喎

用頸cushion就可以,等我試下先:excited

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo