我今年32,29歲個年做婦科檢查,發現右邊卵巢有朱古力瘤加子宮內膜異位,睇左兩個醫生,兩個都叫我手術,就係禁我就做左!手術後半年結婚,醫生亦叫我盡快懷孕,但我c6晤想,一直避孕到今年3月,我地嘗試做人,可惜到今個月再檢查,朱古力瘤翻発,係左面,而醫生亦建議我去睇不育科,做人工!我就排瑪麗公家,但我估要排到2015。而我朋友亦介紹去睇其他不孕醫生,不用排期下星期可約見,電話問過,大概3-9萬做一次療程 .各位姊妹有無d意見可以俾到我?好唔開心,無諗過禁快又翻發!我晤怕要做手術,我怕做完都無法有bb,經濟上只可做一次私家!有無姊妹有朱古力瘤加子宮內膜異位亦成功有bb? Please share with me!! Thanks a lot!