影視娛樂

跳至

首頁
12

尾頁
   1


伯爵府

積分: 15306

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 13-9-20 20:16 |只看該作者
岩睇完我的女孩,李多海幾靚,見“再見雷普利小姐”有李多海同朴有天,想開,有無人睇過,係開心結局定傷感結局,因為受唔住後者,多謝各位意見


男爵府

積分: 6675


2#
發表於 13-9-20 21:15 |只看該作者

引用:岩睇完我的女孩,李多海幾靚,見“再見雷普

原帖由 雪梨茶123 於 13-09-20 發表
岩睇完我的女孩,李多海幾靚,見“再見雷普利小姐”有李多海同朴有天,想開,有無人睇過,係開心結局定傷感 ...
我飛曬淨係睇有天
呢套唔係好好睇




伯爵府

積分: 15306

畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 13-9-20 21:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+雪梨茶123+於+13-09-20+發表

原帖由 jjman983 於 13-09-20 發表
我飛曬淨係睇有天
呢套唔係好好睇
哈哈,我都意外有天係度,因為初頭都係搜李多海既劇,點算呀,你又話唔係咁好睇,1516中


男爵府

積分: 6675


4#
發表於 13-9-20 22:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jjman983+於+13-09-20+發表我

原帖由 雪梨茶123 於 13-09-20 發表
哈哈,我都意外有天係度,因為初頭都係搜李多海既劇,點算呀,你又話唔係咁好睇,1516中

...
李多海個樣其實整到唔同樣, 你可以試幾集睇下先, 唔得先飛lor. 有天入面好型...





侯爵府

積分: 22800

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


5#
發表於 13-9-20 22:45 |只看該作者


琥珀宮

積分: 169749


6#
發表於 13-9-21 01:59 |只看該作者

回覆:再見雷普利小姐,好睇嗎?

故事據講由真人真事改編,頗沉重,如重色,會失望。李多海近年嘗試不同類型角色,睇得出佢對演藝方面有誠意,想擺脫演可愛女角色。我抱住此心情,撐李多海嘅演藝心去睇。

結局一個「失」字。

朴有天的時裝,我唔buy, 與《成均館》的溫文儒士相去甚遠。不過如果你好喜歡佢,無論如何,看法總不同。


大宅

積分: 3712


7#
發表於 13-9-21 02:28 |只看該作者
雪梨茶123 發表於 13-9-20 20:16
岩睇完我的女孩,李多海幾靚,見“再見雷普利小姐”有李多海同朴有天,想開,有無人睇過,係開心結局定傷感 ...

唔好睇!

計樣, 李多海已經整到同以前好唔同; 計角色, 佢個角色真係好乞人憎!

有天响呢套成個儍仔咁比人玩, 套戲好腌悶!


伯爵府

積分: 15306

畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 13-9-21 10:13 |只看該作者

回覆:再見雷普利小姐,好睇嗎?

多謝各位意見,我係youtube睇過d片段,李多海真係變晒樣,你地又話悶,我決定唔開了。我想開最佳愛情同我女友係九尾x,你地睇過嗎?




男爵府

積分: 5959


9#
發表於 13-9-21 10:27 |只看該作者
我好辛苦睇左第一集......最後放棄!


琥珀宮

積分: 169749


10#
發表於 13-9-21 11:56 |只看該作者

引用:多謝各位意見,我係youtube睇過d片段,李多

原帖由 雪梨茶123 於 13-09-21 發表
多謝各位意見,我係youtube睇過d片段,李多海真係變晒樣,你地又話悶,我決定唔開了。我想開最佳愛情同我女 ...
2齣都好睇,尤其《最佳愛情》,但呢齣個編劇寫嘅對白有意思但間中會俾人兜圈嘅感覺,未必一睇就明,要睇多幾次才明。而《九尾狐》直接,某啲情節幾好笑,小品式劇。

我口味就較喜歡《最佳愛情》,都一樣有令人開心的情節,因車大叔演得好活。


伯爵府

積分: 15306

畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 13-9-21 13:16 |只看該作者

引用:我好辛苦睇左第一集......最後放棄!+

原帖由 sara11 於 13-09-21 發表
我好辛苦睇左第一集......最後放棄!
用辛苦黎形容,睇黎真係唔好睇


伯爵府

積分: 15306

畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 13-9-21 13:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+雪梨茶123+於+13-09-21+發表

原帖由 SandyKL 於 13-09-21 發表
2齣都好睇,尤其《最佳愛情》,但呢齣個編劇寫嘅對白有意思但間中會俾人兜圈嘅感覺,未必一睇就明,要睇多 ...
多謝你見解,勁,我決定開最佳愛情先


子爵府

積分: 13785


13#
發表於 13-9-22 17:55 |只看該作者
睇過兩集,之後棄劇了!


子爵府

積分: 11946


14#
發表於 13-9-22 23:49 |只看該作者

回覆:再見雷普利小姐,好睇嗎?

我都堅持唔到,放棄左!




大宅

積分: 2455


15#
發表於 13-9-23 02:25 |只看該作者

回覆:再見雷普利小姐,好睇嗎?

有咁差咩?我睇晒,覺得幾好睇啊,係沉重啲,但有有天既我都睇晒

點評

constanceng    發表於 13-9-25 13:03


伯爵府

積分: 17805


16#
發表於 13-9-23 10:18 |只看該作者

回覆:卡卡卡卡 的帖子

我都係唔覺好差


子爵府

積分: 13075


17#
發表於 13-9-25 10:50 |只看該作者
我頂吾順李多海個膠樣, 劇情越睇越激氣, 放棄左.


男爵府

積分: 9104


18#
發表於 13-9-25 15:57 |只看該作者

引用:多謝各位意見,我係youtube睇過d片段,李多

原帖由 雪梨茶123 於 13-09-21 發表
多謝各位意見,我係youtube睇過d片段,李多海真係變晒樣,你地又話悶,我決定唔開了。我想開最佳愛情同我女 ...
一定係最佳愛情,好睇有冇笑位!!


侯爵府

積分: 21640


19#
發表於 13-9-28 17:16 |只看該作者
朴有天個頭髮造型極唔掂


珍珠宮

積分: 37631


20#
發表於 13-9-28 17:35 |只看該作者

引用:多謝各位意見,我係youtube睇過d片段,李多

原帖由 雪梨茶123 於 13-09-21 發表
多謝各位意見,我係youtube睇過d片段,李多海真係變晒樣,你地又話悶,我決定唔開了。我想開最佳愛情同我女 ...
九尾狐我DL左睇2集,唔知點解冇心機追!
之後轉左睇最佳愛情,我岩岩先追完最佳愛情,超正!
車勝元扮演大明星獨孤振好型,但私下好白痴自戀,好搞笑,但佢好愛女主角,勁深情,我感動到流眼淚!
睇完愛上車大叔




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo