懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7340


1#
發表於 13-9-28 20:59 |只看該作者
本身已經買左一個手勳既, 但老公話要買多個電泵, 有需要嗎?


大宅

積分: 1890


2#
發表於 13-9-28 21:07 |只看該作者

回覆:你地會用電動定手動既奶泵?

生完試過泵先決定啦,電泵千幾二千蚊呀,到時有需要叫屋企人買囉




子爵府

積分: 13363


3#
發表於 13-9-28 21:12 |只看該作者

回覆:Elaine1013 的帖子

用左覺得手攰或者唔方便先轉


大宅

積分: 1574


4#
發表於 13-9-28 22:36 |只看該作者

回覆:你地會用電動定手動既奶泵?

如果一心打算做奶媽又要返工長遠一定係電雙泵,返工前2-3weeks先買邊泵邊餵準備奶庫, FTM 就將阿B掛喺心口乜泵都唔洗買





大宅

積分: 1926


5#
發表於 13-9-29 13:01 |只看該作者
我其實都唔知自己有冇奶...不過就買定左UNIMOM個孖電泵....
人地話手泵會泵到隻手斷....坐月已經好支力....所以我都係決定買電泵...
UNIMOM都唔太貴...千幾蚊...人地話幾好~


大宅

積分: 4073


6#
發表於 13-9-29 16:17 |只看該作者
我生大月時由於買唔到電泵(唔知自己有冇奶,生B前冇買,係醫院時原來係夠奶既,出院個日先至買),只買到個手泵,都好後悔,泵到隻手勞損左,抽哂根,用筷子都冇力,更加唔好話同BB沖涼,換片餵奶粉免強都仲可以,到最後泵左20日左右隻手泵唔到啦(廢左)~睇左醫生都要2個月後先回復正常.
你用住手動個先,如果夠奶再買個電的就好D,如果唔夠奶買左個電就浪費架啦~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo