自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


男爵府

積分: 8864

畀面勳章


1#
發表於 13-10-25 16:24 |只看該作者
有時我都唔知,係咪而家學校d 嘢太難。
話說我女今年小一,佢計數ok,
但而家多左文字題,就成日錯,因為佢求快,成日唔睇題目。
我由k3 開始,教佢讀題目,到而家都成日唔讀,唔知係咪小一太細,未諗通,軟硬兼施佢都成日唔做。
我有懷疑,係咪佢閱讀上理解唔到,但係中文閱讀理解佢都算ok...唉。。。。

有冇師兄師姐教下路,可以點做?
定其實小一係真係咁樣?


翡翠宮

積分: 85759

2025勳章蛇年勳章


2#
發表於 13-10-25 16:26 |只看該作者
讀書好要有好多野配合
自由太多會令世人失去平衡


珍珠宮

積分: 31256


3#
發表於 13-10-25 16:28 |只看該作者
wong_cat 發表於 13-10-25 16:24
有時我都唔知,係咪而家學校d 嘢太難。
話說我女今年小一,佢計數ok,
但而家多左文字題,就成日錯,因為佢 ...

一來係細, 二來要佢地仲適應緊小一, 三來睇性格. 四來睇學校程度深唔深..


珍珠宮

積分: 32281

hashtag影視迷勳章


4#
發表於 13-10-25 16:29 |只看該作者
話我怪獸家長都係咁話

數學要操, 好多學校考測都出好多題(包括文字題, 簡答題), 我個仔成日係話做完無太多時間check卷


所以我會買習作俾佢做


子爵府

積分: 13764

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


5#
發表於 13-10-25 16:34 |只看該作者
小朋友細個無耐性睇字, 我以前會叫亞仔做功課時讀每題題目給我聽, 然後卷出特別的字 eg. 還有, 共有, 還欠... 等, 然後至開始做數, 學識找這些字就知道係加數定減數

慢慢黎啦, 小一啫


男爵府

積分: 8864

畀面勳章


6#
發表於 13-10-25 16:34 |只看該作者

引用:話我怪獸家長都係咁話數學要操,+好多學校考

原帖由 chungsfamily 於 13-10-25 發表
話我怪獸家長都係咁話

數學要操, 好多學校考測都出好多題(包括文字題, 簡答題), 我個仔成日係話做完無太多 ...
我都考慮緊買唔買,有時覺得佢地好陰工,放學3 點,又要做7,8 樣功課,之後溫書做練習,其實都好攰。
我將心比已我自己可能都覺辛苦,但似乎冇其他辦法。。。


男爵府

積分: 8864

畀面勳章


7#
發表於 13-10-25 16:36 |只看該作者

引用:小朋友細個無耐性睇字,+我以前會叫亞仔做功

原帖由 Marians 於 13-10-25 發表
小朋友細個無耐性睇字, 我以前會叫亞仔做功課時讀每題題目給我聽, 然後卷出特別的字 eg. 還有, 共有, 還欠. ...
我都有教佢d key words, 其實學校都有教,不過圈完又係咁。。。

我又係諗,佢可能仲細呢。。。。不過有時d 題目做極都錯真係人都顛


侯爵府

積分: 20558

好媽媽勳章 畀面勳章


8#
發表於 13-10-25 16:42 |只看該作者

引用:有時我都唔知,係咪而家學校d+嘢太難。話說

原帖由 wong_cat 於 13-10-25 發表
有時我都唔知,係咪而家學校d 嘢太難。
話說我女今年小一,佢計數ok,
但而家多左文字題,就成日錯,因為佢 ...
小一仲未慣慢慢來!!我屋企果個依家小三,都唔睇!!


公爵府

積分: 27490

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 13-10-25 16:44 |只看該作者
冇辦法,要有耐性!
如媽媽都覺辛苦,自己個小朋友都冇心機!
努力、加油呀… 各位媽媽!


子爵府

積分: 13764

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


10#
發表於 13-10-25 16:48 |只看該作者
係咁架, 小朋友要學羅輯思考, 女仔又再差少少, 下學期學輔幣, 我唸你想殺死去都得. 確實而家買野用octopus, 太方便, 由現在開始, 搭車同佢計下車費, 去百佳教下睇價錢牌, 買蛋糕, 又要講下分幾多人, 同自己講小朋友還有進步空間, 下次做好些就得啦


男爵府

積分: 8864

畀面勳章


11#
發表於 13-10-25 16:49 |只看該作者

引用:冇辦法,要有耐性!如媽媽都覺辛苦,自己個

原帖由 kylie10 於 13-10-25 發表
冇辦法,要有耐性!
如媽媽都覺辛苦,自己個小朋友都冇心機!
努力、加油呀… 各位媽媽! ...
多謝你呀!!!我都覺自己耐性不足,為左唔傷感情盡量唔鬧佢,不過真係氣頂頂

我老公講得好啱,爸爸媽媽唔教其他人都唔會教得好,呢個係我想放棄時又繼續嘅原因


男爵府

積分: 8864

畀面勳章


12#
發表於 13-10-25 16:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wong_cat+於+13-10-25+發表有

原帖由 christinefh 於 13-10-25 發表
小一仲未慣慢慢來!!我屋企果個依家小三,都唔睇!!
咁有冇因為咁錯好多?


男爵府

積分: 8864

畀面勳章


13#
發表於 13-10-25 16:50 |只看該作者

引用:係咁架,+小朋友要學羅輯思考,+女仔又再差少

原帖由 Marians 於 13-10-25 發表
係咁架, 小朋友要學羅輯思考, 女仔又再差少少, 下學期學輔幣, 我唸你想殺死去都得. 確實而家買野用octopus ...
明白,thx thx


侯爵府

積分: 24880

大廚勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 13-10-25 16:52 |只看該作者

回覆:小一。。。唉。。。

宜家d學校都唔知咩學校,竟然話明grammar唔教,但係又要做功課,考試又要考


子爵府

積分: 13144


15#
發表於 13-10-25 17:05 |只看該作者
sorry , 題外話 , 請問你門剛升小一的小朋友還要午睡嗎? 我女放學回家,食了一些点心,就說要睡覺, 不比佢訓, 就集中不到精神做功課, 見佢真的好眼訓, 但訓了中午 , 晚上9点幾上床,又睡不着, 要11点幾先訓到, 明天7点又要起床, 請問大家有什麼好方法呢? Thanks !


侯爵府

積分: 22754

馬年勳章


16#
發表於 13-10-25 17:09 |只看該作者
amandadog 發表於 13-10-25 17:05
sorry , 題外話 , 請問你門剛升小一的小朋友還要午睡嗎? 我女放學回家,食了一些点心,就說要睡覺, 不比佢 ...
我囝一樣,放學後食完茶點要訓一陣(唔訓做做下功課都會訓覺著,同埋做得好慢),但千奇唔好俾佢訓太耐(我個訓40分鐘左右),晚上9:30可以訓到,因為第二朝六點幾要起.


子爵府

積分: 13764

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


17#
發表於 13-10-25 17:12 |只看該作者
無問題, 你可以俾佢瞓少些, 例如平時要2個鐘, 而家只准瞓1個鐘, 其實小朋友放學返黎想瞓下好正常, 精神好些, 做功課都醒些


侯爵府

積分: 20558

好媽媽勳章 畀面勳章


18#
發表於 13-10-25 17:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+christinefh+於+13-10-25+發

原帖由 wong_cat 於 13-10-25 發表
咁有冇因為咁錯好多?
睇都吾睇,亂做!!!


珍珠宮

積分: 33193

畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 13-10-25 17:26 |只看該作者
數學既文字題,真係冇辦法,我會要佢讀一次題目,跟住解釋,如果見到還剩幾多,即係減數,一共有幾多,即係加數.....要佢記住....
另外,真係冇辦法,平時要操,如果唔係到考試時出事就弊....


男爵府

積分: 6061


20#
發表於 13-10-25 17:28 |只看該作者
我數學由細到大都好差...現家又咪係好漢一條

放心啦....唔好大緊張,

如果唔係...攪到小朋友一見到文字題就怕左..

甘就麻煩

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo