烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   255


複式洋房

積分: 318


1#
發表於 14-3-7 13:12 |只看該作者
有冇姊妹識做KFC個鬆餅?移民咗,冇得食!唔該晒!


伯爵府

積分: 17166


2#
發表於 14-3-7 19:46 |只看該作者

回覆:KFC鬆餅

我都想知


男爵府

積分: 6938


3#
發表於 14-3-7 20:07 |只看該作者

引用:有冇姊妹識做KFC個鬆餅?移民咗,冇得食!唔

原帖由 yeetak 於 14-03-07 發表
有冇姊妹識做KFC個鬆餅?移民咗,冇得食!唔該晒!
係咪廿多年前KFC果隻牛油鬆餅呀?如果係嘅,我有一個味道非常近似嘅食譜,你要我可以影比你

點評

Sakpp  可以比我嗎?謝謝  發表於 14-5-7 23:10
organicbaby1228  可以比埋我嗎?  發表於 14-5-6 17:42
Behappy1437  我都想要呀!!  發表於 14-4-27 19:36
Vyomini  我都想要呀!  發表於 14-3-11 03:53
littlebird929  我都想要啊, 麻煩比埋我, thx  發表於 14-3-9 14:34
Toffee888  我都想要,thanks  發表於 14-3-7 20:48
simple430  唔該影埋比我   發表於 14-3-7 20:42


別墅

積分: 619


4#
發表於 14-3-7 20:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yeetak+於+14-03-07+發表有冇

原帖由 小李子 於 14-03-07 發表
係咪廿多年前KFC果隻牛油鬆餅呀?如果係嘅,我有一個味道非常近似嘅食譜,你要我可以影比你

...
我都想要!可否也給我!謝謝!


:-P


伯爵府

積分: 17166


5#
發表於 14-3-7 20:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yeetak+於+14-03-07+發表有冇

原帖由 小李子 於 14-03-07 發表
係咪廿多年前KFC果隻牛油鬆餅呀?如果係嘅,我有一個味道非常近似嘅食譜,你要我可以影比你

...



禁止訪問

積分: 6223

畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 14-3-7 20:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 6223

畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 14-3-7 20:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6938


8#
發表於 14-3-7 22:03 |只看該作者

回覆:KFC鬆餅

各位jm, 食譜到~
因為唔識用電腦 upload 相,所以唯有將材料同做法分兩次用手機 post, 不便之處,請見諒

呢個食譜,係出自梁安璞女士之手 係我多年以嚟,試過 n 咁多個牛油鬆餅食譜,覺得最近似(近乎係一樣)已絕迹多年嘅 kfc 牛鬆餅o架嘞
1394201113754.jpg


男爵府

積分: 6938


9#
發表於 14-3-7 22:03 |只看該作者

回覆:KFC鬆餅

做法如下~
1394201156628.jpg

點評

幸福羊寶寶  thanks  發表於 14-3-11 00:08
teresaf    發表於 14-3-9 01:17


禁止訪問

積分: 6223

畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 14-3-7 22:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6938


11#
發表於 14-3-7 22:13 |只看該作者

回覆:KFC鬆餅

順帶一提,將牛油加入麵粉時,記住要快手,唔係手嘅溫度,會令牛油溶化,咁個鬆餅就唔會鬆化o架嘞!只要略為混合就 ok, 千奇唔好混得咁勻“秦”呀,切記

最後送上成品照片一張,多謝收看
1394201710243.jpg

點評

smartbaby01  KFC鬆餅真係風靡唔少人,我係其中之一  發表於 14-4-27 20:39
yiu_mimi  好靚  發表於 14-3-13 18:11
milykaty    發表於 14-3-7 23:51


男爵府

積分: 9181

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 14-3-7 22:25 |只看該作者

回覆:KFC鬆餅

thx


伯爵府

積分: 17178


13#
發表於 14-3-7 22:34 |只看該作者
小李子 發表於 14-3-7 22:13
順帶一提,將牛油加入麵粉時,記住要快手,唔係手嘅溫度,會令牛油溶化,咁個鬆餅就唔會鬆化o架嘞!只要略 ...
Wo!好靚,好似!


伯爵府

積分: 17166


14#
發表於 14-3-7 22:50 |只看該作者

引用:做法如下~+

原帖由 小李子 於 14-03-07 發表
做法如下~



大宅

積分: 2906


15#
發表於 14-3-7 22:56 |只看該作者


水晶宮

積分: 73028

2024年龍年勳章


16#
發表於 14-3-7 23:13 |只看該作者

回覆:KFC鬆餅

而家kfc的鬆餅同以前唔同架咩?

點評

cherrycwy  係呀!以前牛油鬆餅好味好多香好多  發表於 14-3-10 23:35
從天空到大地, 心臟在持續著令人眩暈的擺動, 那是初戀


子爵府

積分: 14232


17#
發表於 14-3-8 01:12 |只看該作者

回覆:KFC鬆餅

好吸引!


複式洋房

積分: 283


18#
發表於 14-3-8 01:35 |只看該作者


大宅

積分: 1830


19#
發表於 14-3-8 15:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yeetak+於+14-03-07+發表有冇

原帖由 小李子 於 14-03-07 發表
係咪廿多年前KFC果隻牛油鬆餅呀?如果係嘅,我有一個味道非常近似嘅食譜,你要我可以影比你

...
我都想要食譜




珍珠宮

積分: 46800

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


20#
發表於 14-3-8 15:31 |只看該作者

回覆:KFC鬆餅

Try bbc.co.uk

http://www.bbc.co.uk/food/recipes/dropsconeswithbutter_78898



Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo