自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2954


1#
發表於 14-3-24 23:29 |只看該作者
今日一開個fb就係果個胸,已經當堂著火,你想睇唔係問題,點解要share係個wall 到?好騷擾到人,我打左個states 叫你唔好再share同del左佢!之後當我就快忘記,而你又再share一次,我真係覺得d人好過分,又自私,仲賴係慘咁話自己只係想睇!我真係好想用粗口話反佢,但我最後選擇block 左黎個人!




禁止訪問

積分: 14914

BK Milk勳章


2#
發表於 14-3-24 23:31 |只看該作者

回覆:真係好嬲

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2954


3#
發表於 14-3-24 23:32 |只看該作者

引用:見一個block一個 +

原帖由 queenieltt 於 14-03-24 發表
見一個block一個
真係超嬲!唔知佢有無腦咖!




男爵府

積分: 5539


4#
發表於 14-3-24 23:32 |只看該作者

回覆:真係好嬲

好彩我so far未有人share



點評

adawong1219  我fb都冇  發表於 14-3-25 10:19
lovebobo  x3  發表於 14-3-25 09:18
miko9323  Yes  發表於 14-3-25 01:16
wing324  m2  發表於 14-3-24 23:49


伯爵府

積分: 16689

畀面勳章


5#
發表於 14-3-24 23:34 |只看該作者

回覆:真係好嬲

剛剛見到


子爵府

積分: 11016

畀面勳章


6#
發表於 14-3-24 23:35 |只看該作者

回覆:真係好嬲

一見即unfriend


珍珠宮

積分: 31967

畀面勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 14-3-24 23:36 |只看該作者

回覆:真係好嬲

其實係講咩嘢㗎?



人的一生就像在拉屎,有時你已經很努力了,可出來的只是一個屁。..


大宅

積分: 2954


8#
發表於 14-3-24 23:36 |只看該作者

回覆:真係好嬲

即係想唔用fb!




大宅

積分: 2157


9#
發表於 14-3-24 23:39 |只看該作者

回覆:真係好嬲

仲未睇到。

點評

Sweetka  唔好睇到呀!真係好驚。。。到依家都好唔開心  發表於 14-3-24 23:46


大宅

積分: 2954


10#
發表於 14-3-24 23:41 |只看該作者

引用:仲未睇到。

原帖由 Ar靜 於 14-03-24 發表
仲未睇到。
無謂睇!




大宅

積分: 2954


11#
發表於 14-3-24 23:42 |只看該作者

引用:剛剛見到

原帖由 mmmo 於 14-03-24 發表
剛剛見到
點訓得著呀?




禁止訪問

積分: 11507


12#
發表於 14-3-24 23:43 |只看該作者

引用:剛剛見到

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11996

陪月勳章


13#
發表於 14-3-24 23:44 |只看該作者


子爵府

積分: 14677


14#
發表於 14-3-24 23:45 |只看該作者

回覆:真係好嬲

講緊乜啊??


男爵府

積分: 5728


15#
發表於 14-3-24 23:45 |只看該作者

回覆:真係好嬲

琴晚無心理準備下睇到,真係嚇親

點評

muichiting  我都係…仲要係朋友個朋友share,朋友回應乜鬼咁肉酸都彈出係我版面  發表於 14-3-25 00:02


大宅

積分: 3041


16#
發表於 14-3-24 23:45 |只看該作者

引用:今日一開個fb就係果個胸,已經當堂著火,你

原帖由 Tamuyeung 於 14-03-24 發表
今日一開個fb就係果個胸,已經當堂著火,你想睇唔係問題,點解要share係個wall 到?好騷擾到人,我打左個st ...
因為一定要share咗先有得睇,啲八卦嘅人咪share囉,搞到我個腦都依家都仲有個影像


大宅

積分: 2954


17#
發表於 14-3-24 23:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Tamuyeung+於+14-03-24+發表

原帖由 littlebee817 於 14-03-24 發表
因為一定要share咗先有得睇,啲八卦嘅人咪share囉,搞到我個腦都依家都仲有個影像

...
好黑心的我,心中有句說話!鬼唔望佢電話電腦中毒




男爵府

積分: 5728


18#
發表於 14-3-24 23:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Tamuyeung+於+14-03-24+發表

原帖由 littlebee817 於 14-03-24 發表
因為一定要share咗先有得睇,啲八卦嘅人咪share囉,搞到我個腦都依家都仲有個影像

...
我琴晚臨瞓前睇到,到依家都仲好驚


禁止訪問

積分: 6769


19#
發表於 14-3-24 23:51 |只看該作者

回覆:真係好嬲

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3141


20#
發表於 14-3-24 23:54 |只看該作者

回覆:真係好嬲

點解咁多人講呢個胸?咩事?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo