網購天地

跳至

首頁
12

尾頁
   4


男爵府

積分: 8797


1#
發表於 14-7-6 18:36 |只看該作者
本帖最後由 ladykacha 於 16-9-8 22:58 編輯




男爵府

積分: 6588


2#
發表於 14-7-6 22:18 |只看該作者

回覆:有冇JM淘過銀鏈呢?

之前諗住買,賣家話銀寄唔到香港,而家就唔知嚕


男爵府

積分: 8797


3#
發表於 14-7-6 23:33 |只看該作者
b2uty_momo 發表於 14-7-6 22:18
之前諗住買,賣家話銀寄唔到香港,而家就唔知嚕

本帖最後由 ladykacha 於 16-9-8 22:58 編輯




大宅

積分: 1806


4#
發表於 14-7-7 00:04 |只看該作者

回覆:有冇JM淘過銀鏈呢?

淘寶網上賣得所謂純銀99.9%係流野,銅芯加3層鍍銀。一般做得真銀的一定係自己廠同有自己品牌,去荃灣買銀好過啦又唔貴。網上真的唔好買。最怕距溝埋d咩雜質野搞到惹到皮膚病咋





大宅

積分: 2360


5#
發表於 14-7-7 00:10 |只看該作者
前兩年買過,間店話保證純銀,買返來後一直放係盒度未用過,後來過左一段時間打開,全部變左生繡黃色,間店亦執左,真係要小心小心


男爵府

積分: 8797


6#
發表於 14-7-7 00:14 |只看該作者
yuki2007 發表於 14-7-7 00:10
前兩年買過,間店話保證純銀,買返來後一直放係盒度未用過,後來過左一段時間打開,全部變左生繡黃色,間店 ...

本帖最後由 ladykacha 於 16-9-8 22:58 編輯



男爵府

積分: 8797


7#
發表於 14-7-7 00:16 |只看該作者
mak01 發表於 14-7-7 00:04
淘寶網上賣得所謂純銀99.9%係流野,銅芯加3層鍍銀。一般做得真銀的一定係自己廠同有自己品牌,去荃灣買銀好 ...

本帖最後由 ladykacha 於 16-9-8 22:58 編輯



子爵府

積分: 13205

畀面勳章


8#
發表於 14-7-7 01:02 |只看該作者

回覆:有冇JM淘過銀鏈呢?

買過戎指,bf戴係手,之後佢話隻戎指好似生青苔咁(生綠色既銹)
賣家話假一賠十,當然冇搵佢,因個時係貪個款靚,冇理佢係咪純銀


侯爵府

積分: 20486

親子王國15週年勳章


9#
發表於 14-7-7 01:14 |只看該作者

回覆:有冇JM淘過銀鏈呢?

我淘過銀針耳環,so far 年幾都無敏感無變色


男爵府

積分: 8797


10#
發表於 14-7-7 09:34 |只看該作者
ava_va 發表於 14-7-7 01:02
買過戎指,bf戴係手,之後佢話隻戎指好似生青苔咁(生綠色既銹)
賣家話假一賠十,當然冇搵佢,因 ...

本帖最後由 ladykacha 於 16-9-8 22:59 編輯



男爵府

積分: 8797


11#
發表於 14-7-7 09:35 |只看該作者
oran04 發表於 14-7-7 01:14
我淘過銀針耳環,so far 年幾都無敏感無變色

本帖最後由 ladykacha 於 16-9-8 22:59 編輯




大宅

積分: 3727


12#
發表於 14-7-7 10:35 |只看該作者

回覆:有冇JM淘過銀鏈呢?

我淘過,我喺係香港見到實物再淘,so far都唔平,唔好買太平,小機會中招啲
myphoto.jpg




子爵府

積分: 10165

熱血勳章


13#
發表於 14-7-7 10:58 |只看該作者
ladykacha 發表於 14-7-7 00:16
Haha我唔吉記得b6冇嘢係真添
不過荃灣有啲唔就腳!
荃灣那間老字號!平,靚,正!

我戴了 1 條手鏈 N 。


複式洋房

積分: 438


14#
發表於 14-7-7 11:05 |只看該作者

回覆:有冇JM淘過銀鏈呢?

香港買都唔係好貴...


男爵府

積分: 8797


15#
發表於 14-7-7 13:07 |只看該作者
faatamb 發表於 14-7-7 11:05
香港買都唔係好貴...

本帖最後由 ladykacha 於 16-9-8 22:59 編輯



男爵府

積分: 8797


16#
發表於 14-7-7 13:09 |只看該作者
bocopo 發表於 14-7-7 10:35
我淘過,我喺係香港見到實物再淘,so far都唔平,唔好買太平,小機會中招啲




...

本帖最後由 ladykacha 於 16-9-8 22:59 編輯



男爵府

積分: 8797


17#
發表於 14-7-7 13:11 |只看該作者
knifesheep 發表於 14-7-7 10:58
荃灣那間老字號!平,靚,正!

我戴了 1 條手鏈 N 。

本帖最後由 ladykacha 於 16-9-8 23:00 編輯



子爵府

積分: 10165

熱血勳章


18#
發表於 14-7-7 15:12 |只看該作者
ladykacha 發表於 14-7-7 13:11
我都知你地講邊間
haha…不過我有小小懶…有小小唔就腳
如果戴到爛手,皮膚過敏。到時睇醫生、食藥……

真係幾方便都係假啦!

P.S. 我試過茶 cream 嚴重過敏....要入急診個隻……
好辛苦架…食藥


複式洋房

積分: 342


19#
發表於 14-7-7 16:43 |只看該作者

引用:有冇好介紹 +

原帖由 ladykacha 於 14-07-06 發表
有冇好介紹
我喺呢間買過俾朋友個女,戴咗年幾都冇敏感,但有少少變黑。

艾妮庚S990足银项链男女士款锁骨项链马鞭链99纯银平链平板项链

http://item.taobao.com/item.htm?id=16781049065




男爵府

積分: 8797


20#
發表於 14-7-7 17:37 |只看該作者
knifesheep 發表於 14-7-7 15:12
如果戴到爛手,皮膚過敏。到時睇醫生、食藥……

真係幾方便都係假啦!

本帖最後由 ladykacha 於 16-9-8 23:00 編輯



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo