自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   3


大宅

積分: 1756


1#
發表於 14-9-17 10:33 |只看該作者
大女今年升小一,頭一個星期返三小時,返學好開心。最近呢個星期返正常時間,呢兩日返學前即眼紅紅,話好耐都未放學,掛住我請問你地小朋友適應左未呀?會咁嗲嗎?


伯爵府

積分: 15425


2#
發表於 14-9-17 10:35 |只看該作者

回覆:HelloMickeyBB 的帖子

我個仔都係話唔鈡意返學,真的要慢慢適應,冇計


王國會長

積分: 17173

王國會長


3#
發表於 14-9-17 10:37 |只看該作者
我個囡都話好悶,又話成日都要不停上堂....淨係鍾意上電腦堂....


伯爵府

積分: 17500

醒目開學勳章 畀面勳章 陪月勳章


4#
發表於 14-9-17 10:40 |只看該作者
我個女又OK,只係日日出門口前會問我執晒野未,驚比老師話佢欠野.
佢班入面有個女仔頭幾日返學都有喊,話掛住DADDY媽咪,不過幾日後又無野LU


象牙宮

積分: 227995

2024年龍年勳章


5#
發表於 14-9-17 10:44 |只看該作者

引用:大女今年升小一,頭一個星期返三小時,返學

原帖由 HelloMickeyBB 於 14-09-17 發表
大女今年升小一,頭一個星期返三小時,返學好開心。最近呢個星期返正常時間,呢兩日返學前即眼紅紅,話好耐 ...
升小一對小朋友來講,好大轉變,要適應期。

我女當年幼稚園升隔離小學,只隔一道鐵欄,開學都唔慣


伯爵府

積分: 16548

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


6#
發表於 14-9-17 10:46 |只看該作者

回覆:家有今年升小一生的JM請進

我個女好開心,日日見同學,小息share啲食物。傾吓計,玩吓跳繩。



點評

SiuBBee  X 2  發表於 14-9-17 11:16


男爵府

積分: 8433


7#
發表於 14-9-17 10:58 |只看該作者

回覆:家有今年升小一生的JM請進

我囝返學ok, 可能男仔大膽d,冇乜鬧情緒,佢已經起學校周圍8, 但佢聽指令就差d, 有時會抄漏功課


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


8#
發表於 14-9-17 11:01 |只看該作者

引用:大女今年升小一,頭一個星期返三小時,返學

原帖由 HelloMickeyBB 於 14-09-17 發表
大女今年升小一,頭一個星期返三小時,返學好開心。最近呢個星期返正常時間,呢兩日返學前即眼紅紅,話好耐 ...
我2個當年幼稚園已返全日制,放學見我都有眼紅紅,但因為係唔想咁早離開學校

點評

evaken    發表於 14-9-17 11:53
SiuBBee    發表於 14-9-17 11:17
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


男爵府

積分: 6062

好媽媽勳章 醒目開學勳章


9#
發表於 14-9-17 11:04 |只看該作者

回覆:家有今年升小一生的JM請進

我個仔好開心wor可能佢幼稚園係返全日班,所以無問題
我仲問佢比老師幾多分,佢個個都比100分睇黎佢幾like D老師


珊瑚宮

積分: 114360

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


10#
發表於 14-9-17 11:14 |只看該作者
我果個幼稚園係返全日班 返八點幾 返去先食早餐 放學都五點幾
所以佢暫時無話咁遲先放學. 係朝早唔願起身 唔想喺屋企食早餐囉


水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


11#
發表於 14-9-17 11:19 |只看該作者

回覆:HelloMickeyBB 的帖子

細囡下星期先返全日,有大囡陪住會好d

要俾多d時間適應


珍珠宮

積分: 38598

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


12#
發表於 14-9-17 11:23 |只看該作者
我女頭3日返半天, 第4日開始正常全日,
跟住交社區中心託管做埋功課,
夜晚6點半返到屋企.

時間長無問題, 只要有時間食茶點就OK.


珍珠宮

積分: 49916


13#
發表於 14-9-17 11:24 |只看該作者

回覆:家有今年升小一生的JM請進

我仔幼稚園返半日,而家返全日佢都好開心,佢鍾意小息可以帶佢自己鍾意嘅嘢食,以前返半日,使完功課落公園玩埋都仲有太多時間唔知做乜,而家唔會再有無聊時間反而開心,因為我仔鍾意好忙!
小朋友係學校快D 識多D 朋友會開心D,有好朋友就無咁掛住屋企


子爵府

積分: 14979

好媽媽勳章 醒目開學勳章


14#
發表於 14-9-17 11:24 |只看該作者

回覆:家有今年升小一生的JM請進

我大仔除左適應班扭計外,之後都ok!呢個開始返全日都無乜野仲話學校d飯好好食

點評

wcpcelia  d飯好好食

  發表於 14-9-17 11:31


大宅

積分: 1491


15#
發表於 14-9-17 11:24 |只看該作者

回覆:HelloMickeyBB 的帖子

我個囡 ok ,仲好開心


侯爵府

積分: 24357


16#
發表於 14-9-17 11:28 |只看該作者
細女返小一好開心, 每日話我知識咗咩新朋友.
佢本身好慢熱內向, 真的好似啞咁~ 我怕佢唔適應唔開心, 加上開學前一日, 佢同我講好擔心好憂慮... 點知第一日放學佢笑住落操場, 話今日識咗三個新朋友, 小息一齊分享食物, 嗰刻我已經知道無需要再擔心~


男爵府

積分: 8864


17#
發表於 14-9-17 11:29 |只看該作者

回覆:家有今年升小一生的JM請進

我仔幼稚園係返半日,而家小一全日上都ok 開心,佢話學校又大又靚,好過幼稚園好多,又識到新同學一齊放小息。唯一唔同係佢一上床就訓著,睇來學校生活都令佢好累,所以學校d課外活動我暫時無報(佢本身係出面已學緊其他野)


珍珠宮

積分: 32314

牛年勳章 醒目開學勳章


18#
發表於 14-9-17 11:30 |只看該作者
我個8月25日返適應小學時就唔想入學同有小小喊,第二日已經冇野啦,跟住9月頭三日返半日都好好,第四日就開始返全日到而家都ok呀,我個女都好快適應


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


19#
發表於 14-9-17 11:31 |只看該作者
係要時間適應的,大家加油呀


珍珠宮

積分: 40639

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 熱血勳章 玩具勳章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章


20#
發表於 14-9-17 11:45 |只看該作者
我個仔好細膽,
我問佢有冇同男孩子玩,
佢話冇,
只係同幼稚園一同上的女同學一齊玩,
其實我都知佢冇d唔慣,
但佢又冇出聲.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo