自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4431

畀面勳章


1#
發表於 15-4-6 16:09 |只看該作者
你地個條係唔係?洗完都係咁甩呀


公爵府

積分: 25364


2#
發表於 15-4-6 16:21 |只看該作者

回覆:Babynettie 的帖子

最憎有金粉嘅嘢

點評

luckyQ    發表於 15-4-8 17:04
wcpcelia    發表於 15-4-8 16:36
FiFiMa    發表於 15-4-6 20:20
Birth 15/3: W:4.2kg  L:52cm HC:37.5cm
Day 09: W:4.37kg  L:55.5cm HC:37cm
Day 46: W:7kg L:62m HC40.5cm
Day 82: W:~9.2kg L:~66cm
Day 112: W:~10.4kg


珍珠宮

積分: 39175

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 笑得好勳章


3#
發表於 15-4-6 16:23 |只看該作者
下..... 咁大獲


水晶宮

積分: 57088

開心吸收勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 15-4-6 16:25 |只看該作者

回覆:迪士尼elsa裙嚴重甩金粉,點算好?

有冇睇洗水標籤

可唔可以濕洗架?



伯爵府

積分: 19661

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


5#
發表於 15-4-6 16:27 |只看該作者
係,我有次買咗,返嚟第二日即刻攞返迪士尼換其他嘢


男爵府

積分: 5220

畀面勳章


6#
發表於 15-4-6 16:27 |只看該作者
唔係掛


大宅

積分: 4431

畀面勳章


7#
發表於 15-4-6 16:44 |只看該作者

引用:係,我有次買咗,返嚟第二日即刻攞返迪士尼

原帖由 carrieylaa 於 15-04-06 發表
係,我有次買咗,返嚟第二日即刻攞返迪士尼換其他嘢
剪左牌未?


大宅

積分: 4431

畀面勳章


8#
發表於 15-4-6 16:44 |只看該作者

引用:係,我有次買咗,返嚟第二日即刻攞返迪士尼

原帖由 carrieylaa 於 15-04-06 發表
係,我有次買咗,返嚟第二日即刻攞返迪士尼換其他嘢
有冇keep單?


大宅

積分: 4431

畀面勳章


9#
發表於 15-4-6 16:45 |只看該作者

引用:下..... 咁大獲

原帖由 大聲公 於 15-04-06 發表
下..... 咁大獲
激死人,成屋金粉,仲賣咁貴


大宅

積分: 4431

畀面勳章


10#
發表於 15-4-6 16:46 |只看該作者

引用:唔係掛

原帖由 冢者FF 於 15-04-06 發表
唔係掛
珍珠都冇咁珍,所以問下你地係唔係同有冇計仔唔再甩


伯爵府

積分: 18117


11#
發表於 15-4-6 16:50 |只看該作者

回覆:迪士尼elsa裙嚴重甩金粉,點算好?

呢D公主裙,預咗唔洗,一洗就變晒型
所以我同亞囡講,唔買公主裙,買圍裙+手袖套實用D


公爵府

積分: 27254

2024年龍年勳章 畀面勳章


12#
發表於 15-4-6 16:51 |只看該作者

引用:最憎有金粉嘅嘢

原帖由 Mrs.Kangaroo 於 15-04-06 發表
最憎有金粉嘅嘢



水晶宮

積分: 57108


13#
發表於 15-4-6 16:52 |只看該作者

回覆:迪士尼elsa裙嚴重甩金粉,點算好?

唔會洗


珍珠宮

積分: 44140

好媽媽勳章 畀面勳章


14#
發表於 15-4-6 17:02 |只看該作者

引用:你地個條係唔係?洗完都係咁甩呀

原帖由 Babynettie 於 15-04-06 發表
你地個條係唔係?洗完都係咁甩呀
係..一買完已經想退,不過係搭朋友買既所以無退到,費事煩




珍珠宮

積分: 44140

好媽媽勳章 畀面勳章


15#
發表於 15-4-6 17:05 |只看該作者

引用:你地個條係唔係?洗完都係咁甩呀

原帖由 Babynettie 於 15-04-06 發表
你地個條係唔係?洗完都係咁甩呀
唔好話d閃粉 買左呢件tee 一樣係甘甩d貼片
myphoto.jpg




大宅

積分: 4431

畀面勳章


16#
發表於 15-4-6 17:07 |只看該作者

引用:唔會洗

原帖由 diong 於 15-04-06 發表
唔會洗
唔洗都甩,咪諗住洗下佢,洗甩曬佢lor


大宅

積分: 4431

畀面勳章


17#
發表於 15-4-6 17:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Babynettie 於 15-04-06 發表

原帖由 KAMIKASHUN 於 15-04-06 發表
唔好話d閃粉 買左呢件tee 一樣係甘甩d貼片
bad


大宅

積分: 4431

畀面勳章


18#
發表於 15-4-6 17:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Babynettie 於 15-04-06 發表

原帖由 KAMIKASHUN 於 15-04-06 發表
係..一買完已經想退,不過係搭朋友買既所以無退到,費事煩
same here


伯爵府

積分: 16212


19#
發表於 15-4-6 17:12 |只看該作者

回覆:迪士尼elsa裙嚴重甩金粉,點算好?

拎番去退啦,我之前買過,洗完一次都係甩勁多閃粉,我個女由頭到腳,我對手,仲有個地下,超多閃粉,好在既係張單未掉,個牌係垃圾桶執番,拎番去退時有同條友講明個情況,對方無留難,由於阿女想要公主裙,所以換左anna果件


男爵府

積分: 8855


20#
發表於 15-4-6 17:15 |只看該作者

回覆:迪士尼elsa裙嚴重甩金粉,點算好?

我手洗左幾次都甩,著完都成頭成身閃粉,依家都唔著喇


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo