想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   3


大宅

積分: 2477


1#
發表於 15-4-21 09:21 |只看該作者
因將會食排卵,怕子宮薄,食蜂王漿好嗎?食膠囊定純漿好?邊隻牌子?有其他建議?


禁止訪問

積分: 1438


2#
發表於 15-4-21 09:33 |只看該作者

回覆:食咩增厚子宮膜

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3119


3#
發表於 15-4-21 09:34 |只看該作者

引用:因將會食排卵,怕子宮薄,食蜂王漿好嗎?食

原帖由 bbyau2010 於 15-04-21 發表
因將會食排卵,怕子宮薄,食蜂王漿好嗎?食膠囊定純漿好?邊隻牌子?有其他建議?

...
99%黑朱古力,苦果種啊(都貴架around $50一排),唔係明治果D




大宅

積分: 1683


4#
發表於 15-4-21 10:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 bbyau2010 於 15-04-21 發表

原帖由 Caiecaie 於 15-04-21 發表
99%黑朱古力,苦果種啊(都貴架around $50一排),唔係明治果D
但係食咁多朱古力會唔食左好多咖啡因落去影響到bb?



大宅

積分: 3119


5#
發表於 15-4-21 10:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Caiecaie+於+15-04-21+發表99

原帖由 MitsumiWan 於 15-04-21 發表
但係食咁多朱古力會唔食左好多咖啡因落去影響到bb?
一日2片唔好太多應該ok ge~~~
我上次iui前照,11mm




男爵府

積分: 7298


6#
發表於 15-4-21 10:16 |只看該作者
回覆 Caiecaie 的帖子

請問那裡有得買?


大宅

積分: 3119


7#
發表於 15-4-21 10:41 |只看該作者

引用:回覆+Caiecaie+的帖子請問那裡有得買?

原帖由 feee 於 15-04-21 發表
回覆 Caiecaie 的帖子

請問那裡有得買?
Market place 有吖




大宅

積分: 1927


8#
發表於 15-4-21 10:42 |只看該作者

引用:因將會食排卵,怕子宮薄,食蜂王漿好嗎?食

原帖由 bbyau2010 於 15-04-21 發表
因將會食排卵,怕子宮薄,食蜂王漿好嗎?食膠囊定純漿好?邊隻牌子?有其他建議?

...
黑豆


大宅

積分: 4987


9#
發表於 15-4-21 10:48 |只看該作者

回覆:食咩增厚子宮膜

蕃薯


大宅

積分: 1247

畀面勳章


10#
發表於 15-4-21 10:57 |只看該作者
要增厚子宮膜其實是要細胞生長快d, 所以也可以做運動加速新陳代謝.


大宅

積分: 1917

我的育兒心得勳章


11#
發表於 15-4-21 11:05 |只看該作者
回覆 bbyau2010 的帖子

黃體素會幫助增厚子宮內膜~~紫生菜、菠菜、番薯、奇異果、
想孕滴雞精、橙、木瓜(適量)



大宅

積分: 2477


12#
發表於 15-4-21 13:33 |只看該作者

回覆:食咩增厚子宮膜

因為我有多囊,聽講唔可以飲滴雞精,咁蜂王漿呢?好似無咩jm提既,我上網search話得既


大宅

積分: 2477


13#
發表於 15-4-21 13:33 |只看該作者

引用:花膠,很有用,又美顏

原帖由 等33天 於 15-04-21 發表
花膠,很有用,又美顏
花膠有,但點食?日日食嗎?


男爵府

積分: 5173


14#
發表於 15-4-21 15:25 |只看該作者

回覆:bbyau2010 的帖子

我岩岩開始食排卵藥,可能唔慣
無咩胃口,今時燉花膠湯飲下
我就今燉花膠廋肉




大宅

積分: 4541


15#
發表於 15-4-21 15:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 等33天 於 15-04-21 發表花膠

原帖由 bbyau2010 於 15-04-21 發表
花膠有,但點食?日日食嗎?
花膠好有用,我燉湯,我做人工嘅,放胎前1-2星期每日食。


禁止訪問

積分: 1438


16#
發表於 15-4-21 15:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 等33天 於 15-04-21 發表花膠

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2477


17#
發表於 15-4-21 17:15 |只看該作者

回覆:食咩增厚子宮膜

vitamin E係味有用?


大宅

積分: 2477


18#
發表於 15-4-21 17:17 |只看該作者

回覆:食咩增厚子宮膜

請問vitamin E係味都有用


大宅

積分: 2140


19#
發表於 15-4-21 20:42 |只看該作者

回覆:食咩增厚子宮膜

維他命E




男爵府

積分: 6411


20#
發表於 15-4-21 20:47 |只看該作者

引用:蕃薯

原帖由 miniyannis 於 15-04-21 發表
蕃薯
乜食番薯會有幫耡?
係排卵前食定排卵後食?


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo