自由講場

跳至

首頁

尾頁
   7


珍珠宮

積分: 38862

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 15-11-15 00:14 |只看該作者
近排工作好忙, 早2日晚上失眠, 眼睛好累,
今日唔知點解,下午右眼望周圍東西環境,(如: 用手機, 望電腦, 周圍環境, 睇文件,數字),
嘗試過用手蓋住每1邊測試, 都覺得好似左眼有一層透明薄膜咁, 視線暗沉dd,而右眼望野好清楚.
我有些害怕, 是否近視加深? 老花加深?
請問市面上是否有1 支養眼藥水,修護眼睛,work 唔work la?
還是睇眼科檢眼好?
請教路, thx


男爵府

積分: 6514

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 15-11-15 00:29 |只看該作者

回覆:左眼睛突然睇野好似好檬咁......

你係太累,要合埋眼瞓返覺好嘅就冇事,我都試過,有時最多滴下啲人工淚滴眼藥水,不過最緊要係休息


伯爵府

積分: 19910


3#
發表於 15-11-15 00:30 |只看該作者

引用:近排工作好忙,+早2日晚上失眠,+眼睛好累,+

原帖由 ru_663th 於 15-11-15 發表
近排工作好忙, 早2日晚上失眠, 眼睛好累,
今日唔知點解,下午右眼望周圍東西環境,(如: 用手機, 望電腦, 周 ...
訓一覺。聽日無改睇醫生 唔好只滴眼藥水




男爵府

積分: 8793


4#
發表於 15-11-15 01:08 |只看該作者

回覆:左眼睛突然睇野好似好檬咁......

我之前就係咁,之後去驗眼,原來近視加散光。我由細到大都冇近視的。





子爵府

積分: 13298

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 15-11-15 02:07 |只看該作者

回覆:左眼睛突然睇野好似好檬咁......

係咪發炎呀?
我之前發炎睇野好朦,因為d膿喺眼阻住睇野所以朦


珍珠宮

積分: 38862

畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 15-11-15 11:28 |只看該作者

引用:我之前就係咁,之後去驗眼,原來近視加散光

原帖由 lilolilo108 於 15-11-15 發表
我之前就係咁,之後去驗眼,原來近視加散光。我由細到大都冇近視的。



...
同意。
我早4個月之前都有檢眼,都是咁說。。。。兩隻度數加埋100度(右眼30),配左眼鏡。只是工作時看文件及睇數字先用。
但不知點解近排,平時眼睛睇環境(指望人,望物件),左眼睇野有些透明膜咁。莫非又加深左??
莫非平時用望手機多左,受影響???
擔心要5要再檢眼??


男爵府

積分: 5424


7#
發表於 15-11-15 11:55 |只看該作者

引用:我之前就係咁,之後去驗眼,原來近視加散光

原帖由 lilolilo108 於 15-11-15 發表
我之前就係咁,之後去驗眼,原來近視加散光。我由細到大都冇近視的。



...
請問驗眼洗唔洗錢架?我情況又係咁


象牙宮

積分: 222717

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


8#
發表於 15-11-15 11:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ru_663th 於 15-11-15 發表近

原帖由 mimorjai 於 15-11-15 發表
訓一覺。聽日無改睇醫生 唔好只滴眼藥水
X 10000

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


水晶宮

積分: 65840

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


9#
發表於 15-11-15 12:20 |只看該作者

回覆:左眼睛突然睇野好似好檬咁......

發炎都會矇




子爵府

積分: 13589


10#
發表於 15-11-15 12:24 |只看該作者

回覆:左眼睛突然睇野好似好檬咁......

去睇眼科啦,仲諗,眼睛發炎可以好急同好嚴重




珍珠宮

積分: 30192


11#
發表於 15-11-15 12:42 |只看該作者

引用:近排工作好忙,+早2日晚上失眠,+眼睛好累,+

原帖由 ru_663th 於 15-11-15 發表
近排工作好忙, 早2日晚上失眠, 眼睛好累,
今日唔知點解,下午右眼望周圍東西環境,(如: 用手機, 望電腦, 周 ...
我年幾多了,有時眼望電視好光同矇,終於上兩星期去睇眼科, 原來係...........老花!




珍珠宮

積分: 38862

畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 15-11-15 13:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ru_663th 於 15-11-15 發表近

原帖由 sarali 於 15-11-15 發表
我年幾多了,有時眼望電視好光同矇,終於上兩星期去睇眼科, 原來係...........老花!



...
你看邊間呀?檢眼貴嗎?


珍珠宮

積分: 38862

畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 15-11-15 13:29 |只看該作者

引用:你係太累,要合埋眼瞓返覺好嘅就冇事,我都

原帖由 wasabi_s 於 15-11-15 發表
你係太累,要合埋眼瞓返覺好嘅就冇事,我都試過,有時最多滴下啲人工淚滴眼藥水,不過最緊要係休息

...
講介紹咩牌子眼淚水?另外,有隻叫養眼藥水,是否保護眼睛用?
是,近排在公司成日望電腦,over 9小時望住。而且望手機。。。。。
會唔會有關係??


珍珠宮

積分: 38862

畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 15-11-15 13:30 |只看該作者

回覆:左眼睛突然睇野好似好檬咁......

請問如果檢出老花+近视,會唔會多1款+散光??
有咩分別??


瑪瑙宮

積分: 144716

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


15#
發表於 15-11-15 13:45 |只看該作者

引用:近排工作好忙,+早2日晚上失眠,+眼睛好累,+

原帖由 ru_663th 於 15-11-15 發表
近排工作好忙, 早2日晚上失眠, 眼睛好累,
今日唔知點解,下午右眼望周圍東西環境,(如: 用手機, 望電腦, 周 ...
一樣,睇過醫生話無嘢,但的確係有層嘢咁,一時又唔係好覺,一時又覺




侯爵府

積分: 24496

醒目開學勳章


16#
發表於 15-11-15 13:52 |只看該作者

回覆:左眼睛突然睇野好似好檬咁......

我就右眼,已睇幾個醫生




珍珠宮

積分: 38862

畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 15-11-15 15:00 |只看該作者

回覆:左眼睛突然睇野好似好檬咁......

左眼睇野,有些檬及1撻黑色暗沉左1dd,睇手機或其他野都是咁。請問是否看醫生?普通科?眼科?睇檢眼眼鏡店呀?請介紹。宜家連化妝畫眼線。。。都唔清晰畫得好辛苦。好傷神。


珍珠宮

積分: 30192


18#
發表於 15-11-15 15:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sarali+於+15-11-15+發表我年

原帖由 ru_663th 於 15-11-15 發表
你看邊間呀?檢眼貴嗎?
中環進X醫務中心于醫生!
八百!




大宅

積分: 4769


19#
發表於 15-11-15 18:26 |只看該作者

回覆:左眼睛突然睇野好似好檬咁......

想問下大家, 如果係過度用眼而眼檬,
有無咩食療或者補充品可以改善?
謝謝


大宅

積分: 1599


20#
發表於 15-11-15 19:28 |只看該作者

回覆:左眼睛突然睇野好似好檬咁......

我係兩眼突然矇左..
我哩排睡眠不足,又熬夜,又食煎炸野多
每晚滴養潤水,睡翻多2個鐘,一有空就望遠野,煲菊花杞子當水飲左日,清翻左d,有少少改善。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo