網購天地

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 1792


1#
發表於 16-1-9 11:24 |只看該作者
我想買些賀年糖果和零食,仲有PRINTTER墨盒。我平時用開個間4PX和順豐都不能送食物。請大家推介下邊間集運可以送食物,多謝各位!


貴小小無所謂,最緊要間集運服務好。我系將軍澳住宅區架!



大宅

積分: 1792


2#
發表於 16-1-9 12:09 |只看該作者

回覆:elaine200311 的帖子

順便分享下我上禮拜買嘅小童波鞋
1452312584392.jpg


大宅

積分: 1792


3#
發表於 16-1-9 12:42 |只看該作者
UP


翡翠宮

積分: 86423


4#
發表於 16-1-9 16:00 |只看該作者

回覆樓主:

我今次都有碳粉、茶葉、食物,用立信集運,乜都寄得,唔洗報物品名稱。
1452326307247.JPEG


大宅

積分: 1792


5#
發表於 16-1-9 16:18 |只看該作者
lyh80115 發表於 16-1-9 16:00
我今次都有碳粉、茶葉、食物,用立信集運,乜都寄得,唔洗報物品名稱。

...
唔洗報物品名稱。系咩意思啊?
可提供立信LINK和地址嗎?
吾該你啊。


翡翠宮

積分: 86423


6#
發表於 16-1-9 16:29 |只看該作者
elaine200311 發表於 16-1-9 16:18
唔洗報物品名稱。系咩意思啊?
可提供立信LINK和地址嗎?
吾該你啊。
https://lixinjiyuen.taobao.com/
官集系統睇到晒客戶買咗啲乜;私集唔知,一般要求注明每件貨品名稱,驚有違禁品;立信就乜都得,唔洗報(應該因為交咗保護費)。


男爵府

積分: 6291

BK Milk勳章 畀面勳章


7#
發表於 16-1-9 21:59 |只看該作者

引用:順便分享下我上禮拜買嘅小童波鞋+

原帖由 elaine200311 於 16-01-09 發表
順便分享下我上禮拜買嘅小童波鞋
波鞋邊間買架?好穿嗎?




大宅

積分: 1792


8#
發表於 16-1-10 07:33 |只看該作者
lyh80115 發表於 16-1-9 16:29
https://lixinjiyuen.taobao.com/
官集系統睇到晒客戶買咗啲乜;私集唔知,一般要求注明每件貨品名稱,驚有 ...
我今天第一次試用立信。!


大宅

積分: 1792


9#
發表於 16-1-10 07:37 |只看該作者
sol201382 發表於 16-1-9 21:59
波鞋邊間買架?好穿嗎?
好好穿,鞋底夠實淨,小朋友著返學用,半年都末爛。系https://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z09.2.0.0.ce9d7p&id=18669447178&_u=a7jv1b344b8

店名 :五洲龙鞋业工厂店

系度買左兩對,質地比千色店青蛙牌好D。


男爵府

積分: 6291

BK Milk勳章 畀面勳章


10#
發表於 16-1-10 16:06 |只看該作者

回覆:elaine200311 的帖子

Thanks




伯爵府

積分: 19665


11#
發表於 16-1-10 17:05 |只看該作者
本帖最後由 9157 於 16-1-10 17:09 編輯
elaine200311 發表於 16-1-10 07:33
我今天第一次試用立信。!

想這次用立信, 想請問流程是否如下:1.拍買物品, 送貨地點寫立信, 地址最後淘竇ID
2.立信收貨後再與他聯絡(請問如何與他們聯絡)
3. 他會根據物品情況發拍賣連結
4. 貨物運送香港


翡翠宮

積分: 86423


12#
發表於 16-1-10 17:24 |只看該作者
9157 發表於 16-1-10 17:05
想這次用立信, 想請問流程是否如下:1.拍買物品, 送貨地點寫立信, 地址最後淘竇ID
2.立信收貨後再與他聯絡( ...

www.lxe168.com
去佢哋網址注册先,用返自己淘寶id,立信簽收後會喺網站顯示架。有時賣家無寫你淘寶id就自己填運單號認領。
到齊後撳打包,揀送貨或自取,會自動有鏈接畀你去淘寶拍,拍完就會送貨,正常無乜事都唔洗用旺旺聯繫。


大宅

積分: 1792


13#
發表於 16-1-10 17:43 |只看該作者

引用:Quote:elaine200311 發表於 16-1-10 07:33

原帖由 9157 於 16-01-10 發表
本帖最後由 9157 於 16-1-10 17:09 編輯
我都系第一次用,佢網站有教程。

我寄左去立信深圳地址轉旺旺id


大宅

積分: 1792


14#
發表於 16-1-10 17:45 |只看該作者

回覆:9157 的帖子

你試下打開佢網站,有教学。到貨後要網站穩返自己所有貨,按提交


伯爵府

積分: 19665


15#
發表於 16-1-10 17:49 |只看該作者
elaine200311 發表於 16-1-10 17:43
我都系第一次用,佢網站有教程。

我寄左去立信深圳地址轉旺旺id
我已經睇過啦, 但唔知咩係旺旺ID, 而且唔太清楚點同集運嗰邊聯絡啊


翡翠宮

積分: 86423


16#
發表於 16-1-10 17:53 |只看該作者
9157 發表於 16-1-10 17:49
我已經睇過啦, 但唔知咩係旺旺ID, 而且唔太清楚點同集運嗰邊聯絡啊

旺旺id即淘寶id


伯爵府

積分: 19665


17#
發表於 16-1-10 17:58 |只看該作者
好, 唔該晒


大宅

積分: 1792


18#
發表於 16-1-11 14:57 |只看該作者
lyh80115 發表於 16-1-9 16:29
https://lixinjiyuen.taobao.com/
官集系統睇到晒客戶買咗啲乜;私集唔知,一般要求注明每件貨品名稱,驚有 ...




今日有两张订单到左立信深圳仓库拉。我在立信网站按左“申请打包” ,见到个系统出左我两张订单系1.4KG,


然后我选择左

香港非工商區派送(住宅)

要收我人仔51运费。51点计出来,20一KG,6元/续重,点解要收我

人民币51

甘贵?



大宅

積分: 1792


19#
發表於 16-1-11 14:58 |只看該作者
1.4KG要收51运费,合理?正常???


翡翠宮

積分: 86423


20#
發表於 16-1-11 15:22 |只看該作者
elaine200311 發表於 16-1-11 14:58
1.4KG要收51运费,合理?正常???

首重20+續重6+住宅25=51,係咁計……有無自取點啱洗?唔洗畀25元住宅費,首重又平啲。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo