懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


民房

積分: 87


1#
發表於 08-9-29 17:59 |只看該作者
分享下心得啦


大宅

積分: 4045

陪月勳章


2#
發表於 08-9-29 18:08 |只看該作者
我上年十月係個度生左金豬囝. 除左爆房之外, 有關醫護人員 + 助產士 + 嬸嬸都好NICE; 俾我既印象唔錯架!


民房

積分: 87


3#
發表於 08-9-29 23:10 |只看該作者
請問爆房...會唔會無我想要d房o架...因為佢地唔比之前,book定要咩房a..因為我想簡三人房...想問你上次收費幾$$.....thk...


大宅

積分: 4045

陪月勳章


4#
發表於 08-9-30 00:44 |只看該作者
俾deposit時就講明唔可以選房, 我當初都打算選三人房, 最後係俾左雙人房 (不過三日都無人同房...變左單人房)
雙人房...三日兩夜....順產....$24,000


民房

積分: 87


5#
發表於 08-9-30 07:35 |只看該作者
噤你比二人房$$or三人房$$呀...你$24000包什麼呀....thk...


大宅

積分: 4045

陪月勳章


6#
發表於 08-9-30 15:36 |只看該作者
Sorry ...... 睇番D單, 應該係俾左$20xxx 套餐及雜費. 當然係俾二人房錢. 價錢其實係包左 : 催生針, 臍帶血行政費及初生嬰兒聽覺測試 ......

[ 本文章最後由 2008c9 於 08-9-30 18:31 編輯 ]


民房

積分: 87


7#
發表於 08-9-30 21:08 |只看該作者
thk...


民房

積分: 12


8#
發表於 08-10-1 19:47 |只看該作者
我想問臍帶血行政費幾多錢?因為我都join 左臍帶血.Thanks!


洋房

積分: 93


9#
發表於 08-10-2 19:35 |只看該作者
我啱啱9月頭生完..要$90xxx呀 2人 room 5日4夜(emergency開刀 + husband 陪產 + cordblood + 醫生費 + 麻醉師費)..so expensive ar


民房

積分: 87


10#
發表於 08-10-2 21:32 |只看該作者
点解要90xxx呀...可否長細分享下呀....


男爵府

積分: 8253

好媽媽勳章


11#
發表於 08-10-2 21:38 |只看該作者
原文章由 MrsMWong 於 08-10-2 19:35 發表
我啱啱9月頭生完..要$90xxx呀 2人 room 5日4夜(emergency開刀 + husband 陪產 + cordblood + 醫生費 + 麻醉師費)..so expensive ar


我07年1月開刀生(未加價前). 3人房5日埋單$5萬找少少.
你emergency開刀係會貴好多.
我覺得服務幾好,姑娘亞姐都nice.

[ 本文章最後由 ying2 於 08-10-2 21:39 編輯 ]


複式洋房

積分: 187


12#
發表於 08-10-3 17:14 |只看該作者
I gave birth on Mar this year, 3人 room, also emergency 開刀, $4xk including everything lah.... and 兒科doctor for bb tim...
but my doctor said he talked to hospital to waive the emergency fee so maybe my case is cheaper than others


大宅

積分: 4045

陪月勳章


13#
發表於 08-10-3 18:59 |只看該作者
原文章由 hidoris 於 08-10-1 19:47 發表
我想問臍帶血行政費幾多錢?因為我都join 左臍帶血.Thanks!


$250


民房

積分: 87


14#
發表於 08-10-3 22:11 |只看該作者
咁 join 5 join 個 package 好呀???


民房

積分: 87


15#
發表於 08-10-5 18:21 |只看該作者
咁 join 5 join 個 package 好呀???


大宅

積分: 4045

陪月勳章


16#
發表於 08-10-5 21:55 |只看該作者
妳可以粗略計算一下散餐的費用是否比套餐平宜, 如果是的, 可以不用join.


民房

積分: 87


17#
發表於 08-10-6 12:51 |只看該作者
請問大約點計算???? 第一胎... 乜都唔識


別墅

積分: 790


18#
發表於 08-10-6 14:40 |只看該作者
請問嘉諾撒會唔會好多大陸人? d房係咪好迫好細? 我係出年四月預產期, book左港安同嘉諾撒, 初步想揀呢間因為平好多~

我都想知package同散計的分別呀~~ 同埋開刀通常要住幾多日, 謝謝分享!


大宅

積分: 4045

陪月勳章


19#
發表於 08-10-7 01:14 |只看該作者
我上年住既時候 (嘉諾撒), 大房就較大機會同大陸人同房, 而三人房或雙人房的機會較少.
順產(BB唔需要入箱照燈):婦科醫生收費+醫院三日兩夜三人房的費用+醫院雜費(臍帶血/催生針/吸氧氣/爸爸陪產); 一般約$40,000.
開刀(BB唔需要入箱照燈):婦科醫生收費+醫院五日四夜三人房的費用+醫院雜費(臍帶血/催生針/吸氧氣/爸爸剪臍帶); 一般約$80,000.


洋房

積分: 93


20#
發表於 08-10-7 18:53 |只看該作者
我啱啱9月生完,2人房住咗5日4夜...隔離係大陸人ar住咗3晚,有1晚冇人...
講真whole floor 走廊都有好多大陸人...唔係歧視但係佢哋真係講嘢好大聲好嘈.
In the afternoon, 佢D朋友親戚keep chatting
loudly...根本好難瞓 & 佢哋亦好冇禮貌,我已經成日拉埋條廉但係佢哋都成日"裝"過嚟....以為Canossa會少D大陸人,但係都好失望。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo