親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   8


伯爵府

積分: 19743


1#
發表於 16-4-1 05:45 |只看該作者
話說第一次book車又人多(6大3小),見ctrip話10人車寫住包6件行李,見價錢ok就訂左先其實都驚唔夠坐, 諗住訂左先有司機資料唯有訂左先再問,唔夠就取消. 最黎司機話冇問題到時坐迫小小咁我地都ok

出發前一晚再聯絡個司機佢突然問咩事話冇印象有呢張單,當堂嚇一嚇,好彩前一晚再聯絡佢,如果唔係就死得。跟住再話架車根本坐唔落,當堂又嚇一嚇,叫我聯絡客服咁我就俾返之前啲對站佢睇,佢就叫我等等

客服話坐唔落,我話而家少左個大人(臨時去唔到)咁點會坐唔落?當初又應承?咁我話唔緊要肯退錢就得。轉頭佢話一係幫我搵多架split開坐,一係就住迫啲,我話多左個架我唔會加錢,佢話搵多架車要加啲錢;我話我唔會加;最黎佢話搵個韓國人司機揸架大小小黎叫我坐迫啲、我話ok




伯爵府

積分: 19743


2#
發表於 16-4-1 05:54 |只看該作者

回覆:ctrip 包車體驗

落地到韓國一到左custom即時wechat俾客服話到左(班機做預期早左半個鐘,但custom堅多人,我一路等過關一路keep we chat佢叫佢等等,大概過左45分鐘連帶行李一出去已經見到我個大名即時安心哂,司機仲講笑話take long time, 咁我就話因為真係好多人; end up 架車連裝埋係剛剛好,大概1個鐘就出到去

到左晏晝就收到客服wechat問我係咪韓人司機之類,轉頭佢就話咩原本過左90mins free waiting 要加錢,如果我去免稅店幫佢咩贏到車位就算數之類,當堂R 哂頭; 我架機原先中午12點到照連計加90分鐘free waiting 點睇都唔洗加錢. 同佢講佢話我班機早到左,真正到步係11點幾;我話就算早到左on top 加90 mins free waiting 都overtime 收咩錢?

待續




伯爵府

積分: 19743


3#
發表於 16-4-1 13:07 |只看該作者

回覆:ctrip 包車體驗

之後就叫我如可以去免稅店買野幫佢贏到個車位就可以免加超時費,我就話從頭到尾都冇起時;佢就再wechat我幾次又係話11點幾到又呢樣個樣,我再重申話根本冇起時;佢就話唔係想問我拎錢,只係同我講公司規定起過90分鐘就要加錢. 之後我就冇再理會佢

remarks
各位jm真係要出發前1-2日再同司機double confirm以免話唔記得左張單,到時就呢哂hea




水晶宮

積分: 65733


4#
發表於 16-4-3 09:40 |只看該作者

回覆:cathy29 的帖子

book車由機場去酒店收幾錢?THX!



伯爵府

積分: 19743


5#
發表於 16-4-3 13:48 |只看該作者

引用:book車由機場去酒店收幾錢?THX!

原帖由 HLDMaMa 於 16-04-03 發表
book車由機場去酒店收幾錢?THX!
我個時有promo, 350人仔




水晶宮

積分: 65733


6#
發表於 16-4-3 14:06 |只看該作者

回覆:cathy29 的帖子

你是否只book 車來回機場,每程350人仔。要幾耐之前book架,車新和舒服嗎?如果6個大人,6件行李,車子夠位載嗎?可否俾聯絡电話或email address. THX!


伯爵府

積分: 19743


7#
發表於 16-4-3 14:25 |只看該作者

引用:你是否只book++車來回機場,每程350人仔。

原帖由 HLDMaMa 於 16-04-03 發表
你是否只book 車來回機場,每程350人仔。要幾耐之前book架,車新和舒服嗎?如果6個大人,6件行李,車子夠 ...
我淨係book去程因為已經剛剛好夠擺行李同坐人,知道會勁買野坐唔到所以冇book回程
我book單程人仔350

你6個人一定夠,因為我係5大3細再加6個行李先坐得迫啲




伯爵府

積分: 19743


8#
發表於 16-4-3 14:27 |只看該作者

引用:你是否只book++車來回機場,每程350人仔。

原帖由 HLDMaMa 於 16-04-03 發表
你是否只book 車來回機場,每程350人仔。要幾耐之前book架,車新和舒服嗎?如果6個大人,6件行李,車子夠 ...
車係新嘅都舒服,我地上車就訓哂
我好似係早2個月前book
你可以上ctrip睇下,一見佢平就book左先
唔啱就可以係佢限期前免費cancel




水晶宮

積分: 65733


9#
發表於 16-4-3 14:30 |只看該作者

回覆:cathy29 的帖子

謝謝你!


大宅

積分: 2175


10#
發表於 16-4-3 15:16 |只看該作者

引用:落地到韓國一到左custom即時wechat俾客服話

原帖由 cathy29 於 16-04-01 發表
落地到韓國一到左custom即時wechat俾客服話到左(班機做預期早左半個鐘,但custom堅多人,我一路等過關一路 ...
如果班機delay左咁洗唔洗加錢


伯爵府

積分: 19743


11#
發表於 16-4-3 19:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cathy29+於+16-04-01+發表落

原帖由 cutcut 於 16-04-03 發表
如果班機delay左咁洗唔洗加錢
最多free 頭90mins




別墅

積分: 800


12#
發表於 16-4-4 12:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cutcut 於 16-04-03 發表如果

原帖由 cathy29 於 16-04-03 發表
最多free 頭90mins
唔係飛機落地起計90 mins 咩?!
我喺淘寶book...但同ctrip嗰幾日同公司。。。
你咁講。。。我都擔心delay要加錢wor...
1459744157829.jpg


伯爵府

積分: 19743


13#
發表於 16-4-4 12:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cathy29+於+16-04-03+發表最

原帖由 ykarenh 於 16-04-04 發表
唔係飛機落地起計90 mins 咩?!
我喺淘寶book...但同ctrip嗰幾日同公司。。。
你咁講。。。我都擔心delay ...
係丫,係飛機落地計;

樓上嘅jm問如果班機delay點計嘛,所以我咪話最多free 90mins (間間公司唔同)

最好問返間公司,正如我話我一訂佢話夠坐冇問題,臨飛前一日再confirm 佢佢又話唔記得張單又話唔夠坐

所以唔好輕心、要跟緊啲




子爵府

積分: 10037


14#
發表於 16-4-4 13:43 |只看該作者

回覆:cathy29 的帖子

有冇得 book 送機架?


伯爵府

積分: 19743


15#
發表於 16-4-4 14:03 |只看該作者

引用:有冇得+book+送機架?

原帖由 小巫BB 於 16-04-04 發表
有冇得 book 送機架?
有,可以用航班號約




別墅

積分: 800


16#
發表於 16-4-4 22:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ykarenh 於 16-04-04 發表唔

原帖由 cathy29 於 16-04-04 發表
係丫,係飛機落地計;

樓上嘅jm問如果班機delay點計嘛,所以我咪話最多free 90mins (間間公司唔同)
多謝你分享。。。我會跟番足。。。費事到時2頭唔到岸


子爵府

積分: 10037


17#
發表於 16-4-5 00:27 |只看該作者

回覆:cathy29 的帖子

請問係咪用 Ctrip App 訂架,如果行李多左要吾要比附加費?


伯爵府

積分: 19743


18#
發表於 16-4-5 01:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cathy29+於+16-04-04+發表係

原帖由 ykarenh 於 16-04-04 發表
多謝你分享。。。我會跟番足。。。費事到時2頭唔到岸
唔洗客氣,我前一晚reconfirm 佢話唔記得我個下都好驚架




伯爵府

積分: 19743


19#
發表於 16-4-5 01:25 |只看該作者

引用:請問係咪用+Ctrip+App+訂架,如果行李多左

原帖由 小巫BB 於 16-04-05 發表
請問係咪用 Ctrip App 訂架,如果行李多左要吾要比附加費?
我用apps訂,行李唔洗俾錢




大宅

積分: 2777


20#
發表於 16-4-13 07:18 |只看該作者
回覆 cathy29 的帖子

唔好意思!係米一定要入國內手機號碼才可訂??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo