親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   8


洋房

積分: 64


1#
發表於 16-5-20 13:50 |只看該作者

澳洲簽證


請問持有香港特區護照(逗留少於三個月)是否只須申請ElectronicTravel Authority (Subclass 601)?




大宅

積分: 1833


2#
發表於 16-5-20 21:32 |只看該作者

回覆:澳洲簽證

對的


洋房

積分: 64


3#
發表於 16-5-21 00:39 |只看該作者
Thank you!


大宅

積分: 1384


4#
發表於 16-5-21 00:43 |只看該作者
nancygg 發表於 16-5-20 21:32
對的
上網申請可以嗎?時間需要幾耐?HOLD特區護照都要嗎?謝謝


大宅

積分: 2965


5#
發表於 16-5-21 11:19 |只看該作者

回覆:my_lau_wong 的帖子

Online攪掂,十分鐘完成一家三囗




大宅

積分: 1384


6#
發表於 16-5-22 11:53 |只看該作者
Radiomama 發表於 16-5-21 11:19
Online攪掂,十分鐘完成一家三囗

Ok thx


大宅

積分: 1833


7#
發表於 16-5-23 07:27 |只看該作者

引用:Quote:nancygg 發表於 16-5-20 21:32 對的

原帖由 my_lau_wong 於 16-05-21 發表
上網申請可以嗎?時間需要幾耐?HOLD特區護照都要嗎?謝謝
係網上申請的,只接受香港特區護照申請,網上填資料唔使好耐15分鐘左右,好似即時會批,定要等1日唔係好記得…… 批左之後一年內要入境,每次入境可留最長3個月


大宅

積分: 1384


8#
發表於 16-5-23 08:23 |只看該作者
nancygg 發表於 16-5-23 07:27
係網上申請的,只接受香港特區護照申請,網上填資料唔使好耐15分鐘左右,好似即時會批,定要等1日唔係好記 ...

好多謝你既資訊 簽證需要付款嗎?


珍珠宮

積分: 30369

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


9#
發表於 16-5-23 11:11 |只看該作者

回覆樓主:

我想問, nationality只可揀hong kong, country of passport又只可以揀china? 你點填?


大宅

積分: 1833


10#
發表於 16-5-23 14:23 |只看該作者

引用:Quote:nancygg 發表於 16-5-23 07:27 係網

原帖由 my_lau_wong 於 16-05-23 發表
好多謝你既資訊 簽證需要付款嗎?
要架,澳元20


大宅

積分: 1833


11#
發表於 16-5-23 14:26 |只看該作者

引用:我想問, nationality只可揀hong kong, cou

原帖由 CrabPincers 於 16-05-23 發表
我想問, nationality只可揀hong kong, country of passport又只可以揀china? 你點填?
...
nationality 選 hong kong, 跟住country 選 china


子爵府

積分: 11708


12#
發表於 16-5-23 14:33 |只看該作者
Can apply 1-year visa once and entry to Australia several times within that year?


珍珠宮

積分: 30369

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


13#
發表於 16-5-23 19:22 |只看該作者
nancygg 發表於 16-5-23 14:26
nationality 選 hong kong, 跟住country 選 china

tks


大宅

積分: 1833


14#
發表於 16-5-24 10:04 |只看該作者

引用:Can apply 1-year visa once and entry to

原帖由 168148 於 16-05-23 發表
Can apply 1-year visa once and entry to Australia several times within that year?
係呀, immi au 嗰度寫明

as many times as you want, for up to a year...


子爵府

積分: 11708


15#
發表於 16-5-25 09:10 |只看該作者
回覆 nancygg 的帖子


Thanks nacygg


大宅

積分: 3795


16#
發表於 16-5-27 21:25 |只看該作者
我想問下我朋友儍儍地無睇清楚經左網上agent做, 唔止貴左, 而家仲怕唔valid, 想請問攞過既JM, 你哋嗰Confirm visa係點樣既呢?


大宅

積分: 2965


17#
發表於 16-5-28 06:41 |只看該作者

回覆:Pandac 的帖子

有個message send去電話及email reconfirm, 內容包括:「An ETA is automatically linked to your passport. The customs authorities and airline check-in staff have access to this information, using your passport details, so there is no need for any further documentation or reference numbers to be presented.」
澳洲visa收費A$20.




大宅

積分: 4042


18#
發表於 16-6-7 01:07 |只看該作者

回覆:澳洲簽證

http://www.border.gov.au/Trav/Visa-1/601-#
請問係咪尼個網址申請呀? Thanks.


大宅

積分: 3505


19#
發表於 16-6-7 07:08 |只看該作者
Pandac 發表於 16-5-27 21:25
我想問下我朋友儍儍地無睇清楚經左網上agent做, 唔止貴左, 而家仲怕唔valid, 想請問攞過既JM, 你哋嗰Conf ...

我以前都試過傻儍地,冇睇清楚用咗網上agent,雖然貴咗,但係個Visa係真嘅。
麻煩係網上agent申請後冇個reference no俾你check返,我嘅方法係經官方網站再申請一次,個官網自動reject我,因為佢話我已經有valid Visa,咁即係冇事。


侯爵府

積分: 24458


20#
發表於 16-6-7 07:45 |只看該作者
Pandac 發表於 16-5-27 21:25
我想問下我朋友儍儍地無睇清楚經左網上agent做, 唔止貴左, 而家仲怕唔valid, 想請問攞過既JM, 你哋嗰Conf ...

Agent?旅行社?旅行社做唔洗錢架,免費的

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo