興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1542


1#
發表於 17-2-14 08:47 |只看該作者
狗仔1歲
近依2個月 係我一出門口就吠得好勁!
朝早出門返工 會吠十至二十分鐘
到我返屋企再出去既話 吠得仲勁!吠唔停!
而家俾人投訴 要迫佢走!
我好唔想!有咩方法令佢唔吠?
我始終唔可以成日係屋企睇住佢!


伯爵府

積分: 18993

最關心BB問題熱投勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 DHA勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


2#
發表於 17-2-14 10:32 |只看該作者
回覆 yinu 的帖子

會唔會你試下出門叮比大舊骨骨佢咬下...
分散下佢D注意力同等佢係屋企無咁悶.?
~眼啤啤, 吹咩咩~


大宅

積分: 3132


3#
發表於 17-2-14 14:53 |只看該作者
我都係吖.
不過我個隻係10歲既比高. 自從搬左屋之後 屋企無人就會亂吠.
想問問大家有冇方法??
我已經試過 開著電視. 但佢都照吠.. 買左止吠圈. 但唔忍心去用


大宅

積分: 1542


4#
發表於 17-2-14 14:56 |只看該作者
我都唸住買超音波止吠器
人在佢就唔吠
唔在就吠
(emoji)


洋房

積分: 51


5#
發表於 17-2-14 16:24 |只看該作者
會唔會係分離恐懼症呀?


大宅

積分: 3132


6#
發表於 17-2-14 16:29 |只看該作者
fion-purple 發表於 17-2-14 16:24
會唔會係分離恐懼症呀?應該係. 但我每晚返去.. 困住佢一個响房半個鐘.. 都唔係太吠.. 哼左幾句就乖乖行伏响度等. 最慘係屋企人連落樓買下餸. 15分鐘. 都吠到拆天.. 日日都收到投訴電話


大宅

積分: 1542


7#
發表於 17-2-14 16:30 |只看該作者
fion-purple 發表於 17-2-14 16:24
會唔會係分離恐懼症呀?

應該係丫
但有咩方法?


大宅

積分: 3132


8#
發表於 17-2-14 16:31 |只看該作者
yinu 發表於 17-2-14 14:56
我都唸住買超音波止吠器
人在佢就唔吠
唔在就吠
你隻狗仲細. 都可以上D 訓練course 教返佢. 我個隻10歲了.. 我身上養狗既朋友都話無得教.. 係性格問題


洋房

積分: 51


9#
發表於 17-2-14 16:47 |只看該作者
yinu 發表於 17-2-14 16:30
應該係丫
但有咩方法?
我初初接我嗰隻返嚟佢都會咁架, 我屋企無人佢就吠到拆天, 我都係不停同佢講我會返嚟, 唔係唔要佢, 又話俾佢知隔離鄰舍投訴要佢走, 佢走好慘, 慢慢佢就唔會吠, 依家我嗰隻11歲, 前年我結婚帶埋佢一齊走, 到我返工屋企冇人又吠, 我都一樣係咁話佢知, 講完佢就唔吠喇!!
我記得以前有專家話唔好同佢哋講拜拜喎, 佢都會好驚架喎!! 都有啲話分離時間短到長, 等佢哋適應多啲


伯爵府

積分: 18993

最關心BB問題熱投勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 DHA勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


10#
發表於 17-2-14 16:57 |只看該作者
唔好用電帶啦....(止吠圈)...超殘忍同好傷架......

我都唔會同我D狗講BYEBYE...
只係同佢講我會好快返黎...

~眼啤啤, 吹咩咩~


大宅

積分: 1542


11#
發表於 17-2-14 20:25 |只看該作者
StepStep504 發表於 17-2-14 16:57
唔好用電帶啦....(止吠圈)...超殘忍同好傷架......

我都唔會同我D狗講BYEBYE...

唔係電丫!
係用超音波
音頻既原理(emoji)


大宅

積分: 1542


12#
發表於 17-2-14 20:26 |只看該作者
fion-purple 發表於 17-2-14 16:47
我初初接我嗰隻返嚟佢都會咁架, 我屋企無人佢就吠到拆天, 我都係不停同佢講我會返嚟, 唔係唔要佢, 又話俾佢 ...

佢識聽?
我而家朝朝都要早d起身出門口等一陣
睇佢吠得勁唔勁先敢返工(emoji)

佢吠得勁要入去丙佢


洋房

積分: 51


13#
發表於 17-2-14 21:16 |只看該作者
yinu 發表於 17-2-14 20:26
佢識聽?
我而家朝朝都要早d起身出門口等一陣
睇佢吠得勁唔勁先敢返工(emoji)

識聽架!佢做陪嫁仔之後,我喺個cam到見到佢又吠又叫,仲叫到好似隻狼咁,喺到喊,我第二日都同佢講,我去返工,放工就返嚟,又同佢講道理,之後再睇佢,佢已經冇吠!

我隻初初返嚟仲周圍大小二便,明明俾我嗰個人話佢識喺指定地方,但帶返嚟就亂嚟,教極都唔識,我屋企人話唔要佢,要我俾返人,結果我早啲起身帶佢落公園,坐喺到同佢講,我話你唔乖乖地喺籠入面屙,你就要走,唔知下一個人會點對你!佢真係識聽咁,喺屋企就喺返籠入面屙喇!

好似好神奇咁,但真係咁
如果你可以早啲起身,不如試吓帶佢落街,消耗吓啲精力,可能返到屋企冇力吠


伯爵府

積分: 18993

最關心BB問題熱投勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 DHA勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


14#
發表於 17-2-15 11:25 |只看該作者
http://o.nme.endplay.com/web/hkadsup/pets/20150410/17772003


點解狗狗成日吠....

睇下幫唔幫到你.
~眼啤啤, 吹咩咩~


大宅

積分: 1542


15#
發表於 17-2-15 12:21 |只看該作者
fion-purple 發表於 17-2-14 21:16
識聽架!佢做陪嫁仔之後,我喺個cam到見到佢又吠又叫,仲叫到好似隻狼咁,喺到喊,我第二日都同佢講,我去 ...

我今朝出門口同佢講幾號
又好似有d用

因為出門口前都會困佢入龍
每次佢都好唔想入
見堵佢咁好心痛
但唔困又周圍vv(不過有人係屋企唔會周圍v)


洋房

積分: 51


16#
發表於 17-2-15 13:35 |只看該作者
yinu 發表於 17-2-15 12:21
我今朝出門口同佢講幾號
又好似有d用

佢會唔會唔想入籠,所以吠?有冇試過唔入籠有冇唔吠?


大宅

積分: 1542


17#
發表於 17-2-15 16:17 |只看該作者
fion-purple 發表於 17-2-15 13:35
佢會唔會唔想入籠,所以吠?有冇試過唔入籠有冇唔吠?

試過!都會吠!


洋房

積分: 51


18#
發表於 17-2-15 18:39 |只看該作者
同佢傾多啲計,可能吠極你都唔返轉頭,發脾氣周圍vv!


子爵府

積分: 13298

BK Milk勳章


19#
發表於 17-2-16 19:12 |只看該作者
yinu 發表於 17-2-14 14:56
我都唸住買超音波止吠器
人在佢就唔吠
唔在就吠

請問止吠器喺點樣架


複式洋房

積分: 258


20#
發表於 17-2-22 17:19 |只看該作者
唔好同佢地講BYE BYE,
要傳遞比佢地知 "吠是沒用" 同 "靜靜的 主人才會回來的訊息"
你試下搵日放假 扮出門口(千其唔好講BYE BYE)
吠也不要理他(或者可以話一聲, 但千其唔好不停話, 因為佢吠就係要拿你attenttion, 會助長佢) 直接出門
在門外聽著, 只要佢靜就返入屋, 入去讚佢(第一次可能靜1分鐘就入屋, 之後5分鐘, 10分鐘, 半個鐘咁慢慢拖長)
等佢把"靜" 同"主人返來" 聯想在一起

不過好需要耐性, 希望幫到你

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo