立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 12109
禁止訪問
積分: 10752
伯爵府
積分: 17505
fa01 發表於 17-3-20 20:22 十年冇去過(明天去)請JM推介美食?另外平日入去大約預幾耐有一班船及會否大排長龍架?謝謝各位! ...
積分: 11228
男爵府
積分: 9006
8331 發表於 17-3-20 20:55 有* 是慢船一小時,快船半小時,平日不用排隊
pat031288 發表於 17-3-20 20:32 我鍾意食張記魚蛋粉
8331 發表於 17-3-20 20:50 出碼頭轉右直行有一大排檔即蒸腸粉好正,檔主好靚仔添
fa01 發表於 17-3-20 22:03 唔該你呀!請問有星星記號代表快定慢船呢?
fa01 發表於 17-3-20 22:04 魚旦粉在那?謝謝你!
8331 發表於 17-3-20 22:44 張記是出碼頭轉右行就見到,還有近海灘日本手卷一定要試
積分: 13525
tracy0927 發表於 17-3-20 23:05 你係咪講白白淨淨果個男仔?佢d泥蜢粥好食
積分: 15121
kamkong 發表於 17-3-20 23:23 講真長洲人吾去張記食魚蛋粉,會去熟食檔裡的偉記食
公爵府
積分: 26387
珍珠宮
積分: 32193
8331 發表於 17-3-21 09:53 甘永泰炸豆卜,一定要試一串
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy