影視娛樂

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 14222


1#
發表於 17-8-18 16:57 |只看該作者
啱啱睇完花樣男子 突然之間好想睇埋 金賢重嘅 惡作劇之吻 請問知唔知喺邊度可以看到


侯爵府

積分: 22800

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


2#
發表於 17-8-18 18:12 |只看該作者
yp26 發表於 17-8-18 16:57
啱啱睇完花樣男子 突然之間好想睇埋 金賢重嘅 惡作劇之吻 請問知唔知喺邊度可以看到
...

千尋有

話時話,咁多個版本,我最鍾意韓版,哈妮最可愛。而新日版就最靚女,而台版就鄭元暢冇得輸。


子爵府

積分: 14222


3#
發表於 17-8-18 23:38 |只看該作者
ryan_mami 發表於 17-8-18 18:12
千尋有

話時話,咁多個版本,我最鍾意韓版,哈妮最可愛。而新日版就最靚女,而台版就鄭元暢冇得輸 ...

因為想睇金賢重 個時好靚仔 睇完花樣就迷上了。但千尋係有 但lo 唔到呀 好想睇呀。依家睇緊我們結婚了頂住先


水晶宮

積分: 57051


4#
發表於 17-8-19 07:23 |只看該作者
ryan_mami 發表於 17-8-18 18:12
千尋有

話時話,咁多個版本,我最鍾意韓版,哈妮最可愛。而新日版就最靚女,而台版就鄭元暢冇得輸 ...

只睇過泰版,都覺得好睇,新鮮,主角Mark 好靚仔,女主都靚女,景靚


伯爵府

積分: 18343


5#
發表於 17-8-19 11:39 |只看該作者
ryan_mami 發表於 17-8-18 18:12
千尋有

話時話,咁多個版本,我最鍾意韓版,哈妮最可愛。而新日版就最靚女,而台版就鄭元暢冇得輸 ...

我都最鍾意韓版


水晶宮

積分: 68589

親子王國15週年勳章


6#
發表於 17-8-23 12:53 |只看該作者
菲比108 發表於 17-8-19 11:39
我都最鍾意韓版

我只睇過韓版, 都覺得好睇。
[


男爵府

積分: 9439


7#
發表於 17-8-25 20:16 |只看該作者
yp26 發表於 17-8-18 23:38
因為想睇金賢重 個時好靚仔 睇完花樣就迷上了。但千尋係有 但lo 唔到呀 好想睇呀。依家睇緊我們結婚了頂住 ...

我結超好笑


大宅

積分: 4226


8#
發表於 17-8-25 21:59 |只看該作者
回覆 yp26 的帖子

電腦睇得唔得?上楓林仲有得睇


子爵府

積分: 14222


9#
發表於 17-8-25 22:30 |只看該作者
weiwei6686 發表於 17-8-25 20:16
我結超好笑

本帖最後由 yp26 於 17-8-25 22:30 編輯

我睇咗我們結婚了呀好好睇好鬼正
越睇越鍾意 真係好鍾意佢當年咁既樣 宜家可能短髮唔同曬


子爵府

積分: 14222


10#
發表於 17-8-25 22:32 |只看該作者
superb8868 發表於 17-8-25 21:59
回覆 yp26 的帖子

電腦睇得唔得?上楓林仲有得睇

本帖最後由 yp26 於 17-8-25 22:32 編輯

琴日終於搵到有得睇啦 但係我想問下係咪有兩個版本
之前睇嘅第1集 同我琴日搵到上網嘅第1集唔同嘅
而家睇到嘅第一集係一開始就結咗婚
跟住第二就無啦啦又話呢個女仔搬入去住一齊去返學

之前睇嘅第一集呢有隻白馬喎 係咪唔同版本嗎


子爵府

積分: 14222


11#
發表於 17-8-25 22:33 |只看該作者
weiwei6686 發表於 17-8-25 20:16
我結超好笑

本帖最後由 yp26 於 17-8-25 22:34 編輯

我們結婚了 花樣男子 仲好想再重提多次真係好正
之後仲睇咗好多佢嘅mv 訪問 仲有其他節目 呢幾日好似 睇上腦


水晶宮

積分: 68589

親子王國15週年勳章


12#
發表於 17-8-26 09:20 |只看該作者
yp26 發表於 17-8-25 22:32
本帖最後由 yp26 於 17-8-25 22:32 編輯

琴日終於搵到有得睇啦 但係我想問下係咪有兩個版本

妳所講版本應係網上版本, 係後加的, 每集好似得20分鐘左右, 唔太記得了。

惡吻電視版我之前係響千尋睇的。
[


子爵府

積分: 14222


13#
發表於 17-8-28 08:01 |只看該作者
amychoi 發表於 17-8-26 09:20
妳所講版本應係網上版本, 係後加的, 每集好似得20分鐘左右, 唔太記得了。

惡吻電視版我之前係響千尋睇 ...

尋日睇哂啦 都幾好睇下 唔太差


子爵府

積分: 14222


14#
發表於 17-8-28 08:01 |只看該作者
amychoi 發表於 17-8-26 09:20
妳所講版本應係網上版本, 係後加的, 每集好似得20分鐘左右, 唔太記得了。

惡吻電視版我之前係響千尋睇 ...

綱上版係咪都差不多咖?


水晶宮

積分: 68589

親子王國15週年勳章


15#
發表於 17-8-28 09:03 |只看該作者
yp26 發表於 17-8-28 08:01
尋日睇哂啦 都幾好睇下 唔太差

我都覺好睇。
[


水晶宮

積分: 68589

親子王國15週年勳章


16#
發表於 17-8-28 09:04 |只看該作者
yp26 發表於 17-8-28 08:01
綱上版係咪都差不多咖?

得幾集, 主要圍繞婚後生活, 都好sweet下。
[


子爵府

積分: 14222


17#
發表於 17-8-28 11:27 |只看該作者
amychoi 發表於 17-8-28 09:04
得幾集, 主要圍繞婚後生活, 都好sweet下。

咁就要睇埋佢啦。


子爵府

積分: 14222


18#
發表於 17-8-28 11:29 |只看該作者
amychoi 發表於 17-8-28 09:03
我都覺好睇。

睇到好鬼激氣。男既成日 唔嗲唔吊 女既好似比佢玩多。 擺明呷醋又唔認 係人哋講到結婚先出招


水晶宮

積分: 68589

親子王國15週年勳章


19#
發表於 17-8-28 12:33 |只看該作者
yp26 發表於 17-8-28 11:29
睇到好鬼激氣。男既成日 唔嗲唔吊 女既好似比佢玩多。 擺明呷醋又唔認 係人哋講到結婚先出招
...
我好深刻印象男主細佬, 成日唔比面女主. 証明細路仔係唔識講大話的.
[


男爵府

積分: 6780

15週年勳章


20#
發表於 17-8-28 12:49 |只看該作者
韓版女主我覺得比較似我心目中既女主
但可能一開始就係睇台版 覺得台版最好

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo