立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 9796
珍珠宮
積分: 36038
積分: 38945
koalachan2002 發表於 17-12-11 23:23 自己都覺得好過份,宵夜-黑醋蘋果伴鵝肝
積分: 31026
大宅
積分: 1579
積分: 1605
象牙宮
積分: 200211
禁止訪問
積分: 1606
用戶要求終止服務
積分: 12512
fishfishbi 發表於 17-12-12 17:18 黑醋係邊度買有冇話邊隻牌子好食啲 我想要你呢隻傑傑地
famhappy 發表於 17-12-12 17:21 回覆 koalachan2002 的帖子 想問你D鵝肝點煎得咁靚既..有咩技巧?
別墅
積分: 697
koalachan2002 發表於 17-12-12 18:27 撲少少面粉,真係係咁易撲下就ok, 全程慢火
JMWC2 發表於 17-12-12 20:42 請問煎時會唔會出好多油?
koalachan2002 發表於 17-12-12 20:45 煎時會出好多油,因為鵝肝根本就係脂肪肝,所以煎時唔洗落油,撲左份都唔洗落油,直接放係平底獲煎即可:fu ...
JMWC2 發表於 17-12-12 20:47 d油用來煎多士唔知會唔會更加正
koalachan2002 發表於 17-12-12 21:17 動物脂肪,唔好食咁多啦,唔健康嫁
JMWC2 發表於 17-12-12 21:23 好邪惡,但諗起都流口水,已經想食宵夜
積分: 1517
積分: 33455
cakii 發表於 17-12-14 10:03 曾經好鍾意食鵝肝
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy