自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   10


子爵府

積分: 11176


1#
發表於 18-2-12 21:07 |只看該作者
快要搬屋……
以前未住過黑廁屋,朋友話冇問題,個抽氣糟夠勁,平時保持乾爽,根本冇異味發黴等問題……(而我多次去佢屋企真係唔覺有問題,反而以前我住有窗廁所,開住窗都會浴缸邊發黑,因為個窗向天井其實都係冇咩空氣入)
朋友又話,如果覺唔夠,加個浴室寶就搞店……

但又睇其他討論區,有d人話黑廁樓送都唔要,又話有沙士呢d病黑廁屋就首當其衝……

想請教大家,其實還有什麼要注意??
(新屋廁所門對正廚房一個大窗,有氣流沖入去廁所的……另廳有落地窗通露臺)


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


2#
發表於 18-2-12 21:10 |只看該作者
我家有2個廁所...
主廁有窗...勁濕...勁多霉...

客廁就係黑廁黎...仔仔一個人用...
不知幾乾爽..

我覺得黑廁好過有窗既主廁囉


禁止發言

積分: 23847


3#
發表於 18-2-12 21:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6739


4#
發表於 18-2-12 21:21 |只看該作者
抽氣夠勁就唔會有問題了, 另外就係冇光入可能要開多燈咁囉


子爵府

積分: 10046


5#
發表於 18-2-12 21:40 |只看該作者
jesswu 發表於 18-2-12 21:07
快要搬屋……
以前未住過黑廁屋,朋友話冇問題,個抽氣糟夠勁,平時保持乾爽,根本冇異味發黴等問題……(而 ...

如果你覺得黑廁同沙士有關~

提醒你,淘大花園全部都不是黑廁,而係因為U型閘水器乾水而出事的。(曾住淘大花園)

信人哋之前,不妨上網睇下資料。

點評

嵐嵐喵1234    發表於 19-2-13 13:20
幪面超人    發表於 19-2-13 11:00
KWHeidi    發表於 19-2-13 10:47
G.YING    發表於 19-2-13 10:45
beetle910    發表於 19-2-13 08:54
Misaki88    發表於 18-2-13 15:29
kikokiang    發表於 18-2-13 11:39
esmehouse    發表於 18-2-13 10:46
ada0707    發表於 18-2-13 09:28
goo_littlebb    發表於 18-2-13 09:17
wcpcelia    發表於 18-2-13 09:12


子爵府

積分: 11176


6#
發表於 18-2-12 21:42 |只看該作者
龍山仔仔 發表於 18-2-12 21:40
如果你覺得黑廁同沙士有關~

提醒你,淘大花園全部都不是黑廁,而係因為U型閘水器乾水而出事的。(曾住淘 ...

謝謝您有用的資料


子爵府

積分: 11176


7#
發表於 18-2-12 21:42 |只看該作者
starbuckscoffee 發表於 18-2-12 21:21
抽氣夠勁就唔會有問題了, 另外就係冇光入可能要開多燈咁囉

多謝您意見!


瑪瑙宮

積分: 129357

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 18-2-12 21:43 |只看該作者

回覆樓主:

黑廁啫係冇窗?


子爵府

積分: 11176


9#
發表於 18-2-12 21:45 |只看該作者
月希 發表於 18-2-12 21:10
我家有2個廁所...
主廁有窗...勁濕...勁多霉...

謝謝您的資料!
我之前個廁所有窗加有抽氣扇,但因為冇光入,窗向天井,都係濕濕梅梅咁……
果時d浴缸邊個幾月就綑黑邊,次次要up漂白水過夜漂番白……


子爵府

積分: 11176


10#
發表於 18-2-12 21:45 |只看該作者
靚靚C9 發表於 18-2-12 21:43
黑廁啫係冇窗?

是……沒窗的廁所俗稱黑廁……


水晶宮

積分: 64129


11#
發表於 18-2-12 21:46 |只看該作者

回覆樓主

黑廁抽氣常開就好d,不過真係無乜新鮮空氣

住緊service apartment,黑廁

點評

wcpcelia    發表於 18-2-13 09:12


男爵府

積分: 8879


12#
發表於 18-2-12 21:48 |只看該作者
jesswu 發表於 18-2-12 21:07
快要搬屋……
以前未住過黑廁屋,朋友話冇問題,個抽氣糟夠勁,平時保持乾爽,根本冇異味發黴等問題……(而 ...

我屋企係黑廁,無衛生問題啵!而且真係好幹爽,可能我媽咪愛清潔啦


子爵府

積分: 11392


13#
發表於 18-2-12 22:04 |只看該作者

回覆樓主

我係黑廁,抽氣扇強勁就無問題,無發毛,當然啦,我平時都清潔開。

但我都係鐘意有窗多d ……


水晶宮

積分: 57166


14#
發表於 18-2-12 22:11 |只看該作者
ash_yehyeh 發表於 18-2-12 21:46
黑廁抽氣常開就好d,不過真係無乜新鮮空氣

住緊service apartment,黑廁

黑廁度門下面有抽氣位, 都抽到出面空氣,如果夏天有開冷氣,都抽到入廁所可以嘆冷氣, 開大都有星級享受


象牙宮

積分: 239699


15#
發表於 18-2-12 22:20 |只看該作者
jesswu 發表於 18-2-12 21:07
快要搬屋……
以前未住過黑廁屋,朋友話冇問題,個抽氣糟夠勁,平時保持乾爽,根本冇異味發黴等問題……(而 ...




廚房, 廁所...基本需要窗, 使空氣流通。
租樓? 黑廁相對便宜吧。
買樓, 就不建議
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


伯爵府

積分: 16766


16#
發表於 18-2-12 22:21 |只看該作者

回覆樓主

我以前住果度廿幾年樓有窗,但我唔會開架,只開抽氣。而家新住果度係新樓黑廁,但我覺得無問題啊,抽氣系統仲勁,仲有暖燈,所以我無裝浴室寶都ok


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


17#
發表於 18-2-12 22:38 |只看該作者
jesswu 發表於 18-2-12 21:45
謝謝您的資料!
我之前個廁所有窗加有抽氣扇,但因為冇光入,窗向天井,都係濕濕梅梅咁……
果時 ...
我個主廁..日日曬住..天花一樣發霉


大宅

積分: 4409


18#
發表於 18-2-12 22:39 |只看該作者

回覆樓主:

早期建築條例係規定洗手間一定要有窗,保持空氣流通。後期有好嘅換氣設備先改


子爵府

積分: 11241


19#
發表於 18-2-12 22:41 |只看該作者

回覆樓主

我舊屋係黑廁,現居有窗
我覺得黑厠個抽氣扇勁係就無乜問題喎,廁所發霉而家有窗都有發,反而黑廁喺冬天無咁凍


水晶宮

積分: 50007


20#
發表於 18-2-12 22:43 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 kavenzou 於 18-2-12 22:46 編輯

本帖最後由 kavenzou 於 18-2-12 22:46 編輯

個人覺得香港啲去水喉、通風都做得幾好,除左光線,其他方面,有冇窗分別不大,(住左8年黑厠,搬入有窗近10年,再搬冇窗8年,以家住有窗,返而有時出面啲味會入左嚟,而且裝修時C博買料有問題,搞到面盤格吾到味,每晚都勁臭


首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo