夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 8929


1#
發表於 19-6-25 21:29 |只看該作者
本帖最後由 Jakmm 於 20-3-22 21:14 編輯

Del


男爵府

積分: 8929


2#
發表於 19-6-25 21:33 |只看該作者
有一次要出面兩日,看到沐浴露就來用完,驚佢搵唔到,就攞新既放係平時放沐浴露架既上層,佢竟然都係看唔到既,都可以埋怨D野唔知放去邊,搵唔到既

好似昨晚,批好兩個梨比佢食,佢可以將梨芯同碟照放台度,唔會順手攞去係同倒埋


子爵府

積分: 13999


3#
發表於 19-6-25 21:35 |只看該作者

回覆樓主:

好多男人都係咁!比足家用只好降低要求接受同埋千其唔好生第二個


男爵府

積分: 8929


4#
發表於 19-6-25 21:39 |只看該作者
bobo88hk 發表於 19-6-25 21:35
好多男人都係咁!比足家用只好降低要求接受同埋千其唔好生第二個

唉!真係都唔要求佢做咩,但發覺夫妻講一句都唔可以真係心涼,但佢從來都唔覺自已有問題


寶石宮

積分: 346832

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 19-6-25 21:45 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 crystal媽咪 於 19-6-28 08:52 編輯


點評

ecling    發表於 19-6-27 12:41


男爵府

積分: 7514


6#
發表於 19-6-25 22:04 |只看該作者
Jakmm 發表於 19-6-25 21:33
有一次要出面兩日,看到沐浴露就來用完,驚佢搵唔到,就攞新既放係平時放沐浴露架既上層,佢竟然都係看唔到 ...

我覺得你似佢阿媽多過佢老婆。
可唔可以唔好再當佢仔咁湊?


子爵府

積分: 14765


7#
發表於 19-6-25 22:20 |只看該作者
回覆 Jakmm 的帖子

你話做多唔係問題,邊個做都唔係問題,呢個就係問題
當佢覺得你做小咗,你就好大問題,從來佢唔會諗嗰啲嘢應該係佢自己做,一切變得理所當然,食粥要吹凍,食梨要切埋,JM,你會唔會做多咗好多。小朋友我哋都教佢自理,依家大人反而咁??


瑪瑙宮

積分: 139638


8#
發表於 19-6-25 23:02 |只看該作者
做過晒龍了吧. 佢都習慣你服侍晒, 咁你成世唯有係咁過.


禁止訪問

積分: 20075


9#
發表於 19-6-25 23:10 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4848


10#
發表於 19-6-25 23:48 |只看該作者
至愛朱古力 發表於 19-6-25 23:10
你服侍到個老公好似妲妃,飯來張口,咩都唔洗佢做,講衰啲瞓係到,都有人送飯入口。
...

一開始就做錯為有繼續做妹仔吧!


侯爵府

積分: 21457


11#
發表於 19-6-26 00:00 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 花花b 於 19-6-26 00:02 編輯

睇完之後 我都覺得你做得太多 雖然兩個人一齊唔應該計較邊個付出多邊個付出少 但男人總係咁的 你日日做哂全屋家務 執到間屋靚一靚又如何?久而久之佢會習慣 覺得你應該做的 (因為我老豆正正係咁)所以我由細開始已經明白呢個道理
結婚咁耐 我老公唔會要我起身煮早餐比佢 自己搞掂自己 有時我得閒既先會煮比佢 因為我係佢老婆唔係佢阿媽
食水果我買完放雪櫃 從來唔會洗好切好放出黎反而佢會拎黎洗好切好比我同小朋友一齊食
我試過 日日洗衫浪好衫 佢返黎唔洗做 後來我懶唔洗 佢放工返黎我見都會洗衫幫手 咁捻捻下都係佢做好過 唔想當著應份 你甘心做妹仔 男人自然唔會幫你


大宅

積分: 3582

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 19-6-26 01:49 |只看該作者

回覆樓主:

而家已經無得再埋怨!
你自己一手造成, 一開始set 到個底線太低, 佢已經習慣左你會咁樣做, 你唔做就係你錯! 就算你做得再好再多, 佢都唔會感謝你, 因為已經變得係理所當然!


大宅

積分: 4128


13#
發表於 19-6-26 04:43 |只看該作者
呢個係唔健康的婚姻關係。雙方分工清晰不是問題,其實這種分工是一種平凡幸福,重點在於體諒和感恩的心。互相尊重對方為家庭的付出。
老婆不在時,只有致電老婆才知東西的位置,沒有別的女人能替代,連阿媽都不能,這是一種幸福。
反而你們現在要做是讓對方明白自己的付出,最好是你出去返兼職,或借故外家有事,回去一兩星期,反正暑假,孩子不用上學。要和99夾好唔好俾佢去幫你老公,說小別勝新婚,讓老公成長。


男爵府

積分: 8929


14#
發表於 19-6-26 06:59 |只看該作者
bedwinfi 發表於 19-6-26 04:43
呢個係唔健康的婚姻關係。雙方分工清晰不是問題,其實這種分工是一種平凡幸福,重點在於體諒和感恩的心。互 ...


99宜家同我地一起住,不過佢要出街,唔肯帶,唔勉強佢


男爵府

積分: 8929


15#
發表於 19-6-26 07:05 |只看該作者
HOPEFORBB 發表於 19-6-25 22:20
回覆 Jakmm 的帖子

你話做多唔係問題,邊個做都唔係問題,呢個就係問題

其實佢唔會要求我做或者一定要煮早餐
不過係我覺得佢做野辛苦,唔忍心佢唔食早餐就開工
佢又唔會買早餐食既!可以成年唔食水果既人!唉!唔明點解唔為食!
係因為擔心,所以寧願自已做多D,係激氣點解佢對屋企D野全部都唔上心


大宅

積分: 4965


16#
發表於 19-6-26 07:59 |只看該作者
Jakmm 發表於 19-6-26 07:05
其實佢唔會要求我做或者一定要煮早餐
不過係我覺得佢做野辛苦,唔忍心佢唔食早餐就開工
佢又唔會買早餐食 ...

你依個諗法咁似我擔心自己仔女,樓主,你做得太多,好似係佢媽多過佢老婆。


珍珠宮

積分: 30513


17#
發表於 19-6-26 08:40 |只看該作者
Jakmm 發表於 19-6-26 07:05
其實佢唔會要求我做或者一定要煮早餐
不過係我覺得佢做野辛苦,唔忍心佢唔食早餐就開工
佢又唔會買早餐食 ...

似阿媽


瑪瑙宮

積分: 139638


18#
發表於 19-6-26 08:51 |只看該作者
[ 發表於05
其實佢唔會要求我做或者一定要煮早餐
不過係我覺得佢做野辛苦,唔忍心佢唔食早餐就開工
佢又唔會買早餐食 ...[/quote]
咁多5忍心根本你5做5安乐。



別墅

積分: 518


19#
發表於 19-6-26 09:20 |只看該作者
Jakmm 發表於 19-6-26 07:05
其實佢唔會要求我做或者一定要煮早餐
不過係我覺得佢做野辛苦,唔忍心佢唔食早餐就開工
佢又唔會買早餐食 ...

其實每個人外出做事都是辛苦的,但你連一點小事都要照顧的話你一輩子就是這樣過,不要埋怨了。我看見你將來大家老了佢都是要你為佢做一輩子妹仔,因為我老爺正正是一個這樣的人。奶奶有事外出佢肚餓到晚上十點連一個麵都唔會去煮,仲要叫奶奶去買野食俾佢,不過奶奶低線沒你那麼低。其實你唔肯放手俾佢自己照顧自己,將來小朋友你怎樣教佢自己獨立?佢唔食早餐唔會生果咪由佢囉,佢太理所當然了,每個人都應該懂得照顧一下自己,你想想吧。


別墅

積分: 518


20#
發表於 19-6-26 09:21 |只看該作者
Jakmm 發表於 19-6-26 06:59
99宜家同我地一起住,不過佢要出街,唔肯帶,唔勉強佢

想問你同老公年齡層是多?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo