自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 33600


1#
發表於 19-11-12 13:25 |只看該作者
佢朋友間公司請人,人工/假期好過而家。
如果轉,我自己會心理上好有負擔⋯
而自己份工做左差不多十年⋯


大宅

積分: 3819


2#
發表於 19-11-12 13:35 |只看該作者
rex13 發表於 19-11-12 13:25
佢朋友間公司請人,人工/假期好過而家。
如果轉,我自己會心理上好有負擔⋯
而自己份工做左差不多十年⋯

畀著我,就唔會聽c6講,自己決定,返工嗰個係我,唔係佢


珍珠宮

積分: 36783

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章


3#
發表於 19-11-12 13:46 |只看該作者
緊係唔好,入到去唔夾係一件好麻煩既事


水晶宮

積分: 64405

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章


4#
發表於 19-11-12 13:48 |只看該作者

回覆樓主:

自己決定


男爵府

積分: 7720


5#
發表於 19-11-12 13:49 |只看該作者

回覆樓主:

如果份工本來無咩問題就梗係唔轉啦, 點知轉左會唔會衰過之前呀


翡翠宮

積分: 75714

wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 畀面勳章


6#
發表於 19-11-12 13:50 |只看該作者
rex13 發表於 19-11-12 13:25
佢朋友間公司請人,人工/假期好過而家。
如果轉,我自己會心理上好有負擔⋯
而自己份工做左差不多十年⋯

兩份工差幾遠?

如果唔多,我會係舊公司,因為新既咩都要重新開始,一陣做得唔好,仲要比佢朋友話


公爵府

積分: 29095

馬年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


7#
發表於 19-11-12 13:50 |只看該作者
rex13 發表於 19-11-12 13:25
佢朋友間公司請人,人工/假期好過而家。
如果轉,我自己會心理上好有負擔⋯
而自己份工做左差不多十年⋯

自己返工自己話事。
唔想,冇人迫到你。
你咪同佢講,現在做地地唔想轉。

別人介紹,係好麻煩架。
萬一做得唔好,又俾人唱,萬一唔夾想走,又覺得唔好意思唔敢走。

Nothing is prefect in this world. We all are perfectly imperfect.


子爵府

積分: 10430

親子王國15週年勳章


8#
發表於 19-11-12 13:51 |只看該作者
本帖最後由 firstfirst 於 19-11-12 13:51 編輯
魚兒小寶貝 發表於 19-11-12 13:46
緊係唔好,入到去唔夾係一件好麻煩既事

"做生不如做熟" 喱句說話係有佢既存在意義


子爵府

積分: 13804


9#
發表於 19-11-12 13:51 |只看該作者

回覆樓主:

如果人工假期前景吸引,不妨諗多諗考慮下。有時轉一轉又有新出發。


珍珠宮

積分: 36391


10#
發表於 19-11-12 13:53 |只看該作者
回覆 rex13 的帖子

假期, 睇下差別有幾大


水晶宮

積分: 61020


11#
發表於 19-11-12 13:59 |只看該作者
如果呢份工各方面都滿意,就唔會轉,
我份工都做左10幾年, 老細好同事好,又自由,又5DAY,又無OT ,放5點半,
係人工UN D.
就算有份人工高,我都唔會轉.


最重要,,,

呢個MOMENT,, 唔郁好過郁,
好唔樂觀..


子爵府

積分: 11925


12#
發表於 19-11-12 14:08 |只看該作者

回覆樓主:

其實熟人介紹的工,做唔過。

佢會將你在公司的事情,講比你老公知。


象牙宮

積分: 235721


13#
發表於 19-11-12 14:16 |只看該作者

回覆樓主:

原公司唔差已經唔使走啦!曾經都有人叫我去第2間做,人工好d添,但我唔制,因為呢度我話事,寧願人工低,請假易


珍珠宮

積分: 33600


14#
發表於 19-11-12 14:19 |只看該作者
sinohk33 發表於 19-11-12 14:08
其實熟人介紹的工,做唔過。

佢會將你在公司的事情,講比你老公知。

系lol,我覺得好有負擔,會做得唔自然⋯⋯

因為自己試過介紹朋友嚟公司做,之後同朋友隔咗大半年先再聯絡返⋯


珍珠宮

積分: 33600


15#
發表於 19-11-12 14:22 |只看該作者
無話可說 發表於 19-11-12 14:16
原公司唔差已經唔使走啦!曾經都有人叫我去第2間做,人工好d添,但我唔制,因為呢度我話事,寧願人工低,請 ...

我而家都成10年,都叫老屁股⋯不過公司就冇咩生意,都驚驚地⋯
如果公司生意唔好,炒左我,有人介紹,自己都會諗諗⋯
我年紀又開始大,又要重新嚟過,就唔想⋯⋯


珍珠宮

積分: 33600


16#
發表於 19-11-12 14:23 |只看該作者
魚兒小寶貝 發表於 19-11-12 13:46
緊係唔好,入到去唔夾係一件好麻煩既事

我怕自己表現唔好⋯比人唱


水晶宮

積分: 72298

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


17#
發表於 19-11-12 14:27 |只看該作者
做工唔好搵朋友, 好易FRIEND都冇得做


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


18#
發表於 19-11-12 14:42 |只看該作者
自己決定可以了


侯爵府

積分: 24326


19#
發表於 19-11-12 14:44 |只看該作者
唔會轉


翡翠宮

積分: 97287


20#
發表於 19-11-12 14:44 |只看該作者

回覆樓主:

其實淨係嗰句"心理上好有負擔"
我就已經唔會轉
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo