自由講場

跳至

首頁

尾頁
   10


男爵府

積分: 8360


1#
發表於 19-11-20 15:41 |只看該作者
我濕疹好多年 最近越黎越嚴重 搽類固醇藥膏都無用 因爲眼腫到睇唔到野。醫生就開左15日類固醇藥我食我好擔心會返彈😭


禁止訪問

積分: 687


2#
發表於 19-11-20 15:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8360


3#
發表於 19-11-20 15:42 |只看該作者
我ㄧ直都有睇中醫 有驗致敏原 但避開都無用 照發到豬頭咁


男爵府

積分: 8360


4#
發表於 19-11-20 15:46 |只看該作者
cmcam 發表於 19-11-20 15:42
JM小心戒口
甜野都要小食
十幾年啦 點會無戒口 不嬲唔食甜野




大宅

積分: 1157


5#
發表於 19-11-20 15:47 |只看該作者
建議去睇中醫...!
我都係睇中醫睇好.....
類固醇只會越來越重藥


禁止訪問

積分: 687


6#
發表於 19-11-20 15:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8360


7#
發表於 19-11-20 16:05 |只看該作者
kakiloww 發表於 19-11-20 15:47
建議去睇中醫...!
我都係睇中醫睇好.....
類固醇只會越來越重藥
長期有睇啊 半年啦 時好時壞
如果唔係腫到眼睇唔到野我都唔睇西醫啦。sad...


男爵府

積分: 8360


8#
發表於 19-11-20 16:06 |只看該作者
如果可以辭職係屋企爛面我無所謂


珍珠宮

積分: 49916


9#
發表於 19-11-20 16:17 |只看該作者

回覆樓主:

食15日類固醇好輕好輕嘅量,唔會對身體有大影響,記得跟足醫生指示食藥就好少有事,好多時亂咁自行停藥先有事。
我食咗接近兩年都係咁啦(不過我係其他病要食), 我係由好高分量一直減藥,減到最後最少分量直至可以唔食。如果由高分量突然停藥係會出問題(任何病都係) ,所以要跟醫生指示用藥。


男爵府

積分: 8360


10#
發表於 19-11-20 16:20 |只看該作者
wan_sosin 發表於 19-11-20 16:17
食15日類固醇好輕好輕嘅量,唔會對身體有大影響,記得跟足醫生指示食藥就好少有事,好多時亂咁自行停藥先有 ...

醫生都係咁同我講 佢唔保證15日後係唔係會唔再發...如果發 又要再食 劑量再減


男爵府

積分: 6662


11#
發表於 19-11-20 16:26 |只看該作者
JulieMay 發表於 19-11-20 15:41
我濕疹好多年 最近越黎越嚴重 搽類固醇藥膏都無用 因爲眼腫到睇唔到野。醫生就開左15日類固醇藥我食我好擔 ...

試下食魚油丸或者亞麻籽油之類,食十日八日試吓,睇吓會唔會好啲


珍珠宮

積分: 49916


12#
發表於 19-11-20 16:29 |只看該作者
JulieMay 發表於 19-11-20 16:20
醫生都係咁同我講 佢唔保證15日後係唔係會唔再發...如果發 又要再食 劑量再減
...

本帖最後由 wan_sosin 於 19-11-20 16:30 編輯

當然醫生都無辦法確定,醫生開類固醇都會好小心,你個醫生已唔錯,都有解釋比你聽。如果食咗藥有任何情況,多啲同醫生商議。如果副作用太大,醫生都要考慮一下會否選擇其他治療方法


大宅

積分: 4148


13#
發表於 19-11-20 16:46 |只看該作者
回覆 JulieMay 的帖子

我朋友㩒類固醇,㩒到視網膜脫落,仲有白內障,而家先4x
濕疹要戒口,如啤酒,辣嘢都要戒,要飲去濕茶。

營養師話 維他命B,C 鈣鎂片 蛋白粉 幾樣加埋可以平均返身體機能,佢地話好多人都係咁樣醫好,你試下keep住食半年睇下点?


男爵府

積分: 8360


14#
發表於 19-11-20 16:55 |只看該作者
angry_ 發表於 19-11-20 16:26
試下食魚油丸或者亞麻籽油之類,食十日八日試吓,睇吓會唔會好啲
食左半年啦


男爵府

積分: 8360


15#
發表於 19-11-20 16:57 |只看該作者
wan_sosin 發表於 19-11-20 16:29
本帖最後由 wan_sosin 於 19-11-20 16:30 編輯

當然醫生都無辦法確定,醫生開類固醇都會好小心,你個醫 ...
有啊 佢叫我做脫敏治療 好貴 成9000ㄧ支針 打三年....我話我無錢


男爵府

積分: 8360


16#
發表於 19-11-20 16:59 |只看該作者
本帖最後由 JulieMay 於 19-11-20 16:59 編輯
樂庭 發表於 19-11-20 16:46
回覆 JulieMay 的帖子

我朋友㩒類固醇,㩒到視網膜脫落,仲有白內障,而家先4x

你講個d食左ㄧ年啦


男爵府

積分: 8360


17#
發表於 19-11-20 17:02 |只看該作者
有人叫我飲電解水 塵瞞機 空氣清新自然機 但無用 我仲朝朝跑步
好絕望想死


水晶宮

積分: 74808


18#
發表於 19-11-20 17:22 |只看該作者
JulieMay 發表於 19-11-20 16:57
有啊 佢叫我做脫敏治療 好貴 成9000ㄧ支針 打三年....我話我無錢

係咪1年打1支?


男爵府

積分: 8360


19#
發表於 19-11-20 17:23 |只看該作者
spikenard 發表於 19-11-20 17:22
係咪1年打1支?
1個月2支


水晶宮

積分: 74808


20#
發表於 19-11-20 17:25 |只看該作者
JulieMay 發表於 19-11-20 17:23
1個月2支

咁又真係好貴

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo