自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   2


男爵府

積分: 8531


1#
發表於 20-3-6 21:35 |只看該作者
本帖最後由 cyhin 於 20-3-6 21:36 編輯

四月尾如復唔到課,其實教育局會否考慮今個學年提早結業呢,就算網上教學,小孩子根本未必明白!今過下學期可留九月授課!或暑假回校補課!


子爵府

積分: 11264


2#
發表於 20-3-6 23:01 |只看該作者
cyhin 發表於 20-3-6 21:35
四月尾如復唔到課,其實教育局會否考慮今個學年提早結業呢,就算網上教學,小孩子根本未必明白!今過下學期 ...

仲比家長罵教育署


珍珠宮

積分: 31998


3#
發表於 20-3-7 00:14 |只看該作者
cyhin 發表於 20-3-6 21:35
四月尾如復唔到課,其實教育局會否考慮今個學年提早結業呢,就算網上教學,小孩子根本未必明白!今過下學期 ...

本帖最後由 Ol0314 於 20-3-7 00:15 編輯

班老師邊肯唔放暑假
小朋友間學校講明唔會無暑假
更唔會遲過七月尾放


水晶宮

積分: 65419


4#
發表於 20-3-7 00:16 |只看該作者
應該暑假補返啦最起碼。!如果唔係今年考咗dsa嘅學生。出到去。人哋未必覺得佢哋有料。


水晶宮

積分: 51830


5#
發表於 20-3-7 00:21 |只看該作者
cyhin 發表於 20-3-6 21:35
四月尾如復唔到課,其實教育局會否考慮今個學年提早結業呢,就算網上教學,小孩子根本未必明白!今過下學期 ...

香港班老師點會肯冇暑假?

點評

myfaye    發表於 20-3-7 00:58


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


6#
發表於 20-3-7 00:29 |只看該作者
今年都唔知返左幾多日學



伯爵府

積分: 15109


7#
發表於 20-3-7 00:57 |只看該作者
c.vieri 發表於 20-3-7 00:29
今年都唔知返左幾多日學
根本就係家長教


琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 20-3-7 01:15 |只看該作者
cyhin 發表於 20-3-6 21:35
四月尾如復唔到課,其實教育局會否考慮今個學年提早結業呢,就算網上教學,小孩子根本未必明白!今過下學期 ...

下學期點留九月授課?!
我本來預遲放暑假!但我小朋友學校已經hut hur聲咁又網上、視像教學!不停比功課!相信老師唔想自己冇暑假!
若要人不知 唔好咁低B !  : P


大宅

積分: 1175


9#
發表於 20-3-7 01:26 |只看該作者
幸福花 發表於 20-3-7 00:16
應該暑假補返啦最起碼。!如果唔係今年考咗dsa嘅學生。出到去。人哋未必覺得佢哋有料。 ...

dsa?
定dse?

點評

wcpcelia    發表於 20-3-7 08:55
幸福花    發表於 20-3-7 02:02


珍珠宮

積分: 40545

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


10#
發表於 20-3-7 01:29 |只看該作者
myfaye 發表於 20-3-7 00:57
根本就係家長教
就算教完,都唔知仔女吸收到幾多都係照書教吓


翡翠宮

積分: 78601


11#
發表於 20-3-7 01:32 |只看該作者
視乎係中 OR 小學. 總之大家都SUFFER

越低年級, 影響最少


大宅

積分: 4490


12#
發表於 20-3-7 01:36 |只看該作者
cyhin 發表於 20-3-6 21:35
四月尾如復唔到課,其實教育局會否考慮今個學年提早結業呢,就算網上教學,小孩子根本未必明白!今過下學期 ...

但升中一個班會唔會追到cc下?


大宅

積分: 3943


13#
發表於 20-3-7 01:48 |只看該作者
我想放暑假,唔放就1年10個月冇一個真正嘅假期啦。


已刪除用户

積分: 43102


14#
發表於 20-3-7 01:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24474


15#
發表於 20-3-7 03:02 |只看該作者
sandra28 發表於 20-3-7 01:15
下學期點留九月授課?!
我本來預遲放暑假!但我小朋友學校已經hut hur聲咁又網上、視像教學!不停比功課 ...

現在間間學校網上教學好似速成班,
初小影響較少,但小四開始d野又多又深,就算家長教到也不是太全面,
平時上堂起碼有限時作文,oral 訓練,抽問,小组討論。。。呢d現在做唔到。
每個課題只教重點,屋企上堂始終冇係學校咁認真同咁吸收


侯爵府

積分: 24474


16#
發表於 20-3-7 03:05 |只看該作者
囍 發表於 20-3-7 01:29
就算教完,都唔知仔女吸收到幾多都係照書教吓

做完功課好快會唔記得,現在又冇默書測驗,零壓力下,復課後有排回復心情上課


男爵府

積分: 8941


17#
發表於 20-3-7 03:10 |只看該作者
鴨鴨比 發表於 20-3-7 01:52
今個學年,home study
好崩潰,功課又多到嘔
個仔又冇耐性睇咁耐e learning



子爵府

積分: 11264


18#
發表於 20-3-7 03:10 |只看該作者
有時諗如果復課.....,睇機律很多都是年老或者30歲上先中病........末見小學,中學生有確診。
如果返學,都是一半機會,唔中,同中
就算唔返,家長都會帶病返屋企傳染


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


19#
發表於 20-3-7 07:52 |只看該作者
eggcarol 發表於 20-3-7 00:21
香港班老師點會肯冇暑假?



翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 20-3-7 07:57 |只看該作者
katrinamama 發表於 20-3-7 03:02
現在間間學校網上教學好似速成班,
初小影響較少,但小四開始d野又多又深,就算家長教到也不是太全面,
平 ...

我認同,現在係家長主導教再加速成班咁,問題係小朋友在家始終係無咁專心我女小三,學校仲話會如常大考....

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo